1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Thursday, September 2, 2010

Melayu perlu tegas - Khairy

Thursday, September 2, 2010
Aku baca artikel trsebut di Utusan on-line. Yg berminat leh ler rujuk.
___
Aku cuma nak citer..selepas aku baca artikel tersebut, aku begitu takut sekali dan gentar!!
Aku periksa telur aku tinggal kerandutnya sahaja..

Begitu takut sekali aku..pehhhh Aku tak sangka dalam pempinan UMNO ada keberanian spt KJ..sungguh mengkagumkan sekali.

Jika dibandingkan ngan "AMARAN"..KJ berjaya bertegas dan ajak Melayu supaya perlu tegas!! dan meminta tindakan tegas diambil tanpa melengah2kan dsb.

KJ juga sedar..Melayu terlalu bertolak ansur dan telah dihina berkali2!! pehhh bersemangat tul aku!! Kalau KJ sedar, takkan tuan PM dan lain2 pempin UMNO tak sedar2!!

__
Minta maap KJ..tul ke ko ni? Buang tabiat ke?
Tegas tu..camner KJ?

.. mmm

5 comments:

Anonymous said...

barulah nampak ada senar kecerdikan pada kj, kalau tak memanjang aku ingat dia ni ketua pemuda mic..kan bagus ko cakap macam ni kj, skrg ni ko gerakkan dalam pemuda. kami kat luar ni akan sokong perjuangan melayu kalau kena caranya

rosli dobi said...

Utusan salah lapor tu,mungkin oranglain yg muka iras2 macam kj tu.Tak caya tengoklah esok mesti utusan minta maaf atas keralatan yg berlaku.

Kamal Sanusi said...

Melayu perlu tegas terutama mengotakan apa yang dijanjikan tanpa perlu flip-flop-flap, ding dong sana sini.

Apa pun aku doakan agar KJ ni tidak keluar dari ap-NO kerana belambak ahli sayap ap-NO pimpinannya dok ternganga mulut mcm ikan kap jepun. Selain daripada itu, ianya dapat memastikan bahawa ap-NO lagi cepat dikuburkan pada PRU-13 nanti.

Wakakakakak!!!!!!........

Anonymous said...

tul tu en kamal Sanusi..
Tapi kalau KJ keluar..PAS dan PKR pasti melobi!! Pasti ler kecik tapak tangan nyiru ditadahkan.
Pasti diberi jawatan tinggi!!

Maklum ler parti2 trsebut jika setan sekali pun join, terus dibaptiskan jadi suci dan murni.

Zaid Ibrahim, anwar Ibrahim, Chua..dll

Anonymous said...

flip flop pada kata2..biasa ler ahli politik.

Tapi fatwa agama leh flip flop..mmm tak tahu ler nak kata apa. spesis dajjal tu.

Blog Archive

Labels