1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Thursday, October 28, 2010

Dr.Mahathir Perlu Mati dan Berpindah Alam Cepat....

Thursday, October 28, 2010
Sampai bila sebenarnya kita akan terus disajikan dengan KELEMBIKAN dan KEBACULAN pihak yang dipertanggungjawabkan untuk menjaga keamanan negara ini, selain menaikkan imej negara di mata dunia? Selama manakah subversif-subversif dan gerakan bawah tanah ini akan terus dibiarkan berleluasa memburukkan nama negara dalam usaha mereka untuk melihat kehancuran negara ini bagi memudahkan penjajahan TUAN BESAR mereka?

Dan sampai bilakah sebenarnya ANGGOTA-ANGGOTA PARTI KOMUNIS MALAYA versi moden ini akan dibenarkan HIDUP dan MENGHIRUP UDARA DI NEGARA INI?

_____________


Tindakan pembangkang jejas pelabur asing
28/10/2010 3:24pm
KUALA LUMPUR 28 Okt. - Kencenderungan pemimpin pembangkang menjaja keburukan kerajaan kepada pihak luar nyata memberikan imej negatif mengenai Malaysia di mata pelabur asing, kata Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir.
Beliau berkata, kesan daripada aktiviti itu menyebabkan pelabur asing keliru dengan situasi semasa negara sekaligus mematikan hasrat mereka untuk membuat pelaburan di negara ini.
"Sebagai contoh yang dilakukan pihak tersebut seperti mengatakan sistem kehakiman negara ini tidak adil, ataupun pihak polis kita makan rasuah, negara ini negara Taliban yang disebabkan oleh isu kalimah Allah, memang ia beri kesan pada persepsi pelabur asing," katanya pada persidangan Dewan Rakyat di sini hari ini.
Beliau berkata demikian ketika menjawab pertanyaan Datuk Mohamad Aziz (BN-Sri Gading) sama ada perbuatan pembangkang memburukkan imej negara telah menjejaskan kemasukan pelaburan asing ke negara ini.
Mukhriz berkata, kerajaan bekerja keras dalam menarik pelabur asing supaya melabur di negara ini termasuk di negeri-negeri yang dikuasai pembangkang seperti Selangor, Kedah dan Pulau Pinang. - Bernama

_____

Ini adalah satu pengkhianatan, jika Mukhriz leh tahu..takkan polis tak tahu, takkan KDN tak tahu..

Kenapa kerajaan tak ambil apa2 tindakan? Tak salah kah disisi undang2 negara ni jika memburuk2kan negara?

Sampai bila nak bertegas..sampai bila rakyat negara ni terus menerus menanggung azab seksa dari perbuatan mereka?

Apakah kerajaan hari ini merasakan perbuatan pempin2 tertentu yg buruk2an negara tidak memberi kesan apa2 pada rakyat?

Tidakkah kerajaan prihatin pada rakyat?

Apakah pempin2 tersebut ada hak eklusif dari kerajaan utk buat sedemikian, jika demikian kerajaan bersama2 bersubahat ngan mereka utk jahanamkan negara ni dan jahanamkan seluruh rakyat Malaysia..


Apa citer ni!! Ko leh jawab ngan selamba dalam Parlimen..tapi apa tindakan, sapa patut bertindak..apakah kita nak biarkan sampai jadi parah dan tak leh terkawal!!


Nurul dan Anwar..terang2 disiarkan dalam akhbar tempatan..dan semua menteri tahu, semua polis dari pegawai biasa sampai peringkat tertinggi..tahu apa yg mereka kabor diluar negara!!


Tapi..tarak apa2..memang betul ler Anwar digeruni. Buat lah apa saja, sapa pun tak berani ambil tindakan..

Atau memang Mukhriz, dan semua pempin2 UMNO pun nak Anwar jadi PM kut..cuma pasal segan ngan Tun M je. Mungkin org tua dah tak de..semua tuduhan keatasnya yg sedang berlangsung diMahkamah akan digugurkan ( spt zaman Pak Lah dulu).. agaknya pasal tu penghakiman dilengah2kan..tunggu Tun M berangkat ke alam lain je.


Mungkin ke?


iahhhhh..simpang malaikat 44.


-aa

2 comments:

Anonymous said...

bodohnya investor2 luar ni...

dah tak bole menilai sendiri keadaan di malaysia...

percaya kata-kata pembangkang lak tu...

ada duit berbillion tapi bodoh...kah kah kah

kingnek said...

TDM akan ke syurga atas baktinya melawan pihak kafir di Malaysia dan yahudi internasionalis dengan hasil yang sempit diberkan ketika dia PM

Malaysia bukan lah negara kaya untuk berani melawan pihak illuminati, tapi Mahathir, atas kehendak Allah berjaya mengalahkan mereka. Nama nya masih memberi fobia buat puak yahudi seantero dunia, nama Anwar pula disanjung pihak yahudi

Dan kita sudah tahu apa yang dikatakan yahudi dalam Al Quran, dan pihak PAS masih menyanjung Brader Anwar Bin Ibrahim dan DAPigs, tepuk dada tanya selera, manakah perjuangan yang lebih mulia?

Dan ternyata, ramai dalam PAS mungkin akan terperanjat beruk, walaupun perjuangan mereka ikhlas, atas buta hati yang sudah gelap dek syaitan, mereka tanpa disedari menolong puak dajjal illuminati yang mata satu, dan ketika di akhirat, silap2, bukan syurga yang tempat tujuan, tapi tempat lain yang jauh lebih menyiksakan

Semoga orang UMNO dan PAS sedar, dan bersatu atas dasar Islam sebelum terlambat!

Blog Archive

Labels