IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

BLOG INI MENYOKONG 1M4U

Wednesday, December 8, 2010

NIK AZIZ PULAK SAKIT TENAT!!!

Wednesday, December 8, 2010

Copy Paste dari MALAYSIA INSTINCT

GEMPARRRRR!!!

Ini satu berita gempar yang Farah terima tengah malam ini...dimaklumkan seorang rakan dari Kelantan bahawa Nik Aziz sakit tenat malam ini dan terpaksa dibawa ke hospital.

Punca dikatakan kerana sesak nafas.

Nik Aziz dikatakan dibawa menggunakan ambulan malam tadi.

Setakat ini tidak banyak maklumat yang diperoleh namun keadaan beliau dikatakan tenat dan beliau ditempat di wad rawatan rapi Hospital

Sakit beliau ini dikatakan ada berhubung kait dengan sakit dialami ketika mengerjakan haji tahun ini. Beliau dikatakan gagal menyempurnakan ibadah berkenaan dan terpaksa membayar Dam (denda).

Nampaknya sakit mengikut beliau sehingga ke negara ini...

Walaupun mungkin berlainan haluan politik, mari bersamalah kita mendoakan kesejahteraan beliau.

Info Ringkas Tok Guru:

Dilahirkan pada tahun 1931 di Kampung Pulau Melaka, Kota Bharu beliau merupakan anak kedua daripada sembilan orang adik-beradik. Hasil perkongsian hidup dengan isterinya, iaitu Tuan Sabariah Binti Tuan Ishak, beliau dikurniakan 10 orang cahaya mata (5 lelaki dan 5 perempuan).

8 comments:

Anonymous said...

hari tu najsib masuk hospital puak celaka dan setaraf dgn nay mendoakan najib macam2.. kini puak umno tak akan mendoakan nik ajis macam puak pkr/pas pernah doakan...

Hahn said...

Sama sama lah kita berdoa supaya panjang umur dia diakhirat. Amin

Anonymous said...

Walaupun berlainan cita rasa politik saya berharap TGNA agar sihat dan pulih sepenuhnya hendaknya.Dan bukan mendoakan kecelakaan untuk umat islam seperti mana juak2 Pas selalu doakan renung2kanlah hehehehehe

Anonymous said...

Aku jad pelik tetiba PAS kecoh nak ganti UMNO...kepada ahlul PAS semua agenda ini dibawah kendalian KJ( siapa tak kenak mat kelantan ni) masa dalam UMNO dulu proksi Anwar dalam ABRAR Group jadi jutawan segera...kena ingat ini semua bukan datang dari ahlul PAS mereka ini puak erdogan yang berjuang dalam PAS unntuk Anwar..berapa banyak puak erdogan bayar ahli PAS? Mesti ahlul PAS dah ada yang masyuk poket sendiri...pada yang bukan puak erdogan jadi lembu yang dicucuk hidung smata-mata...tenat kena kerjakan leh puak erdogan...lagi cepat lagi bagus...dah lama dah kah kah

Anonymous said...

Sumpah makan tuan... Namun bagi aku biarlah menerima azab di dunia dari menerima azab di alam barzakh. Ingatlah kita tetap akan mati... rasuah tetap rasuah bukan zakat. Tanah haram telah menolak beliau, jadi bertaubatlah sebelum terlambat...

usin said...

JOM DOA JOM. MOGA2 CEPAT SEMBUH KESIHATAN DAN HATINYA YG SGT MEMBENCI BANGSA SEUMAT TETAPI TIDAK SEHALUAN POLITIK DGNNYA. HRP2 LEPAS SEMBUH NANTI BERUBAH LA NIK AZIZ NI.... TUA TUA DAH, BILA NK BERUBAH DARI SUMPAH DAN MAKI HAMUN ORG? JOM DOAKAN....

Anonymous said...

Sakit tenat yang tenat pun satu anugerah pada allah untuk rakyat malaysia......renung dan fikir lah sendiri

Anonymous said...

Berdoalah semoga Tuan Guru Mursyidul Haji Nik Abdul Aziz Bin Hj Nik Mat sembuh supaya beliau masih sempat untuk bertaubat dan masih sempat menyampaikan pesan2 yang baik2 dan berguna kepada pengikut dan penyokongnya.
Semoga juga beliau mendapat tiket automatik ke syurga nanti.

Jebat

Blog Archive

Labels