IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Thursday, February 10, 2011

UMMI HAFILDA CERITA BAB KONDOM... KONDOM?

Thursday, February 10, 2011

Ummi Hafilda berceramah di Jalan Kebun malam tadi... penuh dengan kelucahan melampau!!!

Salah satu daripada rukun ceramahnya....

"Driver Dato' Nalla bernama Raju sebut, saya selalu beli itu kondom sebelum Big Bos (Anwar Ibrahim) main sama itu Shamsidar."

Orang tua-tua yang dengar ceramah itu, urut dada mendengar pendedahan Ummi.

Lucah betullah.... Anwar pakai kondom main sama Shamsidar? Driver Dato' Nalla belikan kondom untuk Anwar... habis, macam mana pula air mani boleh tertumpah di atas cadar? Ohhh... masa tu, si Raju terlupa nak beli kut atau kondom tu tiris...

Atau, bila pakai kondom tak sesedap kalau bolen jer?

Apa-apa ajerlah....

10 comments:

Anonymous said...

Mana si Umi Hafilda tu tahu, main tu sedap... Dia pernah bersetubuh dengan saper aarrr!... tapi ngaku anak dara tua. Pukimak tu si Umi Hafilda tuu...

Penditakainsingkat said...

Salam bro,

Mesej Umi mudah jer..

Pakai kondom ke tak pakai kondom ker..sama jer..

benda tumpul bekas banduan tu tetap digunakan untuk sebagai alat utama dalam kes yg diceritakan..

Anonymous said...

Apa salahnya plak. Kalau Anwar boleh buat cerita bohong depan orang2 tua di Jalan Kebun apa salahnya Umi cerita bende2 benar kat diorang? Lagi pun saya rasa lah --- orang2 tua Jalan Kebun ni lagi suka dengar bab2 kondom ni kot kot.

Toyol

Anonymous said...

Masa tu raju cuti dan dato Nalla yang drive sendiri jadi lupa nak beli kondom terus ka kondominium.

uhhhhh said...

masa nak buang kondom tu, tertumpah ats katil.x pernah pakai kondom ke? heh

Anonymous said...

itu standby je.. ko mcm biasa pulak. kadang2 betina nak kita pakai wahakakaahai

pakngah santan said...

kalau tak betul, saman saja umi. jalan mudah nak dapat duit juta-juta. bukan ka anwar ni suka saman orang. kalau tidak pun, pertahankan diri, counter balik. anwar berani ka? tak kan hanya keluar perkataan 'itu semua fitnah' untuk nak pertahankan diri. anwar ni kan anugerah tuhan, manusia hebat, satu galaxy kenal dia. tunjukkanlah kehebatanmu, saman itu nyamuk.... ataupun tampar itu nyamuk. senang saja.

Anonymous said...

Pakai condom masa Shamsidar 'period' kot!!! Kalau tak ekspres rakyat saja.

Lagi pun Anwar bayar tinggi kepada Samsidar. Sekali main depan belakang mungkin lebih RM10k kot...

Nak harap Azmin, Samsidar pun tahu Azmin tu kaki tungging juboq kepada Anwar.

Satu lagi Azmin tuh tak berapa gagah seperti Anwar kerana dia pakai satu buah pinggang saja, yang satu lagi dah kena buang.

WAZAHU said...

BAB NI PALING BEST,

UNTUK PENJILAT JUBOR NUAR,,,KALAU FITNAH SURUH NUAR SAMAN SAMAN SAMAN

AKU PUN NAK TENGOK DRAMA NI

Anonymous said...

fitnah ni dosa berat...tak ingat mati ke??

kalau takde bukti, takyah la nak mengata..takat baca paper terus percaya..

ingatla..berat nak jawab dlm kubur di akhirat nanti fitnah2 ni...taktau, tak nampak baik dok diam2 je sudah...takpayah la nak menyebok menyedapkan cerita

Blog Archive

Labels