iklan

iklan

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Monday, March 21, 2011

VIDEO LUCAH ANWAR DENGAN PEREMPUAN CINA PULA TERSEBAR!!!!

Monday, March 21, 2011

Pagi ini video sepanjang 10 minit telah ditayangkan kepada sekumpulan penonton terpilih. Video itu merupakan adegan seks di antara seorang individu Islam terkenal dengan seorang wanita berketurunan cina. Berita mengenai jemputan untuk menonton tayangan video tersebut mula bocor pada tengah malam tadi. Namun adalah dimaklumkan lokasi tayangan hanya dimaklumkan di saat akhir pagi ini.

Tayangan itu berlangsung jam 9 pagi hari ini disebuah lokasi mewah di ibu kota. Sehingga kini tidak diketahui siapakah yang menganjurkan tayangan tersebut dan siapakah perempuan berketurunan cina tersebut.

Blog ini akan melaporkan lebih lanjut berhubung video tersebut di dalam masa terdekat.

Menurut sumber yang dijemput menonton video itu, lelaki yang dirakam melakukan hubungan seks itu adalah Dato’ Seri Anwar Bin Ibrahim dan lokasi hubungan seks dilakukan ialah di sebuah SPA. Dato’ Seri Anwar Ibrahim yang terkenal dengan imej waraknya dan pernah mengetuai Angkatan Belia Islam Malaysia sedang berdepan dengan tuduhan meliwat buat kali kedua.

Sewaktu beliau dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri pada tahun 1998, terdapat pelbagai dakwaan berhubung aktiviti tidak bermoral beliau yang turut melibatkan mengadakan hubungan seks dengan beberapa wanita dan lelaki. Anwar juga didakwa melakukan hubungan seks dengan isteri bekas pegawai khasnya. Bagaimanapun, Anwar menafikan semua pertuduhan tersebut.

Sumber: BLOG KICKDEFELLA


15 comments:

Anonymous said...

anak menantu :bala dah sampai pak ...
Mertua :nanti bapak sembahyang tolak bala...
Anak Menantu :tak payah pak bala dah dekat tuuu
( dialouge madu tiga) ....

20 tahun dulu doa mintak petunjuk dan sembahyang hajat satu stadium di kote baharu dah makbul....sekali sembahyang hajat bkan anwar je yang tersungkur tok guru pun tertonggeng kena liwat kah kah kah ...

Anonymous said...

biasa lah tu. bila kena org lain depa dok sorak bukan main.. bila kene diri sendiri.. jgn kata nak siasat.. tak tgk lg pun dah awai2 depa tak ngaku lak.. dok tuduh org khianat.. tgk dulu... lepas nih leh banding sapa lg hebat.. soi lek kah anwar kahh..

Anonymous said...

Lagi hebat dari Tunisia Mesir Libya...lagi hebat dari gempa dan tsunami di NZ dan Jepun kali ni..
Wahai orang berakal sampai bila mahu ditutup mata dan telinga...Nak tunggu lagi terang kaa...

Mohd Hafifi said...

kat Malaysia bumi dah nak tebalik

1. Kalo benda ni fitnah

2. Kalo benda ni betol

persoalan dua-dua mmg mengujakan

haha kene sgt la dgn dialog madu 3 tuh..

Anonymous said...

bodoh..bodoh..sokong la umno sampai mampus...dah bodoh..bangang pulak tu..hehehehe..

GELI said...

INGATKAN BOHSIA JA ADA VIDEO LUCAH

NUAR PUN ADA

AAAUUUUWWWWW

Anonymous said...

Dato' seri warak?I wish!

ENGKUN said...

kikukikuk

Anonymous said...

sape2 yang buat fitnah ni sempat lagi klu nak bertaubat...sesungguhnye pintu taubat tu terbuka luas sebelum kou dimasukkan kedalam lubang kubor..

Anonymous said...

penzina,penonton zina,redha pada zina,penyebar video zina,memfitnah orng berzina......mereka semua sekapal kat akhirat sana.....dimana tu?????pergi tanya ustadz

Anonymous said...

Suatu masa dulu di kampung saya ada seorang suami yang tak pernah percaya malahan akan marah pada sesiapa yang mencerita kan kepada nya yang isteri nya curang.pada suatu hari dia keluar rumah untuk ke bandar kerana urusan tapi tak jadi kerana sesuatu sebab.dia pun pulang kerumah menyalin pakaian dan pergi ke kebun untuk membantu isteri nya menoreh getah .Sampai di kebun nampak lah dengan mata dan kepala,sendiri kecurangan isteri nya.

Anonymous said...

tak sudah asyik fitnah memfitnah,berdosa besar tau...

Anonymous said...

Ni mcm pelakon Intan ladyana ngan kamal adli je...cis ingatkan baik punya budak

Anonymous said...

Ni nak beritahu..........penyokong mereka ni dah tahu segala mcm penyundalan yg dibuat,mereka tak kisah....nawaitunya satu....nak tumbangkan kerajaan,tpi itulah takdir.....jadilah punggung rindukan bulan,kuasa Allah masih lgi kempunan nak jdi pm,puak paspun sama join dap....semua jenis kepala taik.....tujuan menghalalkan cara....hatta join komunispun mereka ni sanggup.akupun benci amno tpi bkan dgn cara begini,dulu buat sembahyang hajat satu stadium penuh....mendoakan kemampusan org lain.....tak jalan juga,buat demontrasi...sama juga..........klu kita betul dalam perjuangan dah lama kita menang,itulah takdir Allah.....fikir fikirkan

Anonymous said...

Ni nak beritahu..........penyokong mereka ni dah tahu segala mcm penyundalan yg dibuat,mereka tak kisah....nawaitunya satu....nak tumbangkan kerajaan,tpi itulah takdir.....jadilah punggung rindukan bulan,kuasa Allah masih lgi kempunan nak jdi pm,puak paspun sama join dap....semua jenis kepala taik.....tujuan menghalalkan cara....hatta join komunispun mereka ni sanggup.akupun benci amno tpi bkan dgn cara begini,dulu buat sembahyang hajat satu stadium penuh....mendoakan kemampusan org lain.....tak jalan juga,buat demontrasi...sama juga..........klu kita betul dalam perjuangan dah lama kita menang,itulah takdir Allah.....fikir fikirkan

Blog Archive

Labels