IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Thursday, March 24, 2011

VIDEO LUCAH ANWAR: OSTAT KITA PUN NAK SUBAHAT BALUN AMOI CHINA JUGAK KA?

Thursday, March 24, 2011
SEPAKAT MEMBAWA MASALAH...

OSTAT KITA, Azizan Abdul Razak berkata, ketiga-tiga orang Datuk T yang menayangkan video lucah itu kepada wartawan perlu ditangkap oleh polis. Malah katanya lagi, mereka yang menonton tayangan video lucah yang didakwa membabitkan Anwar Ibrahim juga ditangkap dan dihukum kerana menyalahi undang-undang.

"Video lucah ni... yang tayang sepatutnya kena yang tengok pun sepatutnya kena. Itu cadangan sayalah,” katanya kepada pemberita selepas mesyuarat exco kerajaan negeri di sini, hari ini. (RUJUK SINI)

Di Shah Alam, Menteri Besar Selangor Abdul Khalid Ibrahim juga meminta polis mengambil tindakan terhadap Datuk T kerana mendedahkan video seks itu.

Perbuatan seumpama itu jelas menyalahi etika serta bercanggah dengan mana-mana ajaran agama yang menekankan keadilan, keamanan dan kebaikan, katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat mingguan exco di Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri di sini.

Bagaimanapun, kedua-dua Menteri Besar itu tidak menyebut dua lagi perkara iaitu, POLIS HARUS MENYIASAT DAN MENANGKAP LELAKI YANG MELANGGAN PELACUR CHINA ITU... POLIS JUGA PERLU MENAHAN DAN MENDAKWA LELAKI DI DALAM KLIP VIDEO TERSEBUT KERANA MELAKUKAN SEKS LUAR TABII. MANAKALA JABATAN AGAMA PERLU MENDAKWA LELAKI DI DALAM KLIP VIDEO TERSEBUT KERANA MELAKUKAN ZINA!

Takkanlah orang yang menayangkan dan menonton sahaja yang kena hukum. Perkara paling pokok di dalam video tersebut perlu disentuh dan diambil tindakan lebih wajar berbanding penyebar dan penontonnya.

Tak perlulah memindahkan kesalahan LELAKI BERBATANG BESAR dalam klip video tersebut kepada orang yang menayangkan dan mereka yang menontonnya semata-mata takut RUNTUHNYA PAKATAN dan berkuburnya PKR!!!!

11 comments:

Anonymous said...

org jenis oustad yg taksub dgn anuar ni kalau anak bini dia pun anuar main dia akan kata tuhan dah maafkan anuar.... dunia nak kiamat gaknya...

Anonymous said...

Kes Elizabeth WOng macam mana? Boleh pula Khalid tutup mata dan still SIMPAN dia?

Anonymous said...

Kenapa jadi begini ostaz....Oh ya sebab ostaz tak dipanggil sekali menonton kot? Lain kali ingatlah, kalau ada yang sensasi jangan lupa panggil ostaz2 Pas ni tonton sekali.

Anonymous said...

alah... yg tiga orang tu pun mmg kepala badigol... konon nk tunjuk terer konon... patutnye dieorg release dulu video tu bagi tontonan umum... pastu kalu rase nk dedah identiti tu dedah la... mase tu org ramai dh tk kesah dah, sbb mase tu org akan fokuskn isu lain, isu si pelaku dlm video tu... ni tak... konon nk wat suruhanjaya diraja la, tayang kt press la, nk suruh katak lompat2 la ... mmg bodoh dan tk bole nk diajar... ni skang ape yg korang dpt?... kalu ko nk suruh polis siasat si pelaku dlm video tu, atas kapasiti polis sbg ape?... dieorg (polis) skang trpakse main ikut skrip undang2... dah tk bole kona2 lagi dah... dari korang bole dpt upper hand, skang ni geng 'sane' lak yg dpt advantage...

Anonymous said...

Segolongan Melayu Sekular UMNO sekarang amat gemar kepada cerita2 LUCAH, KEJI & MENCARUT. Mereka beriman kepada pembawa berita yang fasik & mungkar....
Surah an-Nur: 11: "Sesungguhnya orang-orang yang membawa berita bohong itu adalah dari golongan kamu juga. Janganlah kamu kira bahwa berita bohong itu buruk bagi kamu. Tiap-tiap seseorang dari mereka mendapat balasan dari dosa yang dikerjakannya. Dan siapa di antara mereka yang mengambil bahagian yang terbesar dalam penyiaran berita bohong itu baginya azab yang besar."


Juak2 Umno amat ghairah menjilat hingusan berita bohong & palsu bagi matlamat politik ... Surah al-Mai'dah: 42: "Mereka itu adalah orang-orang yang suka mendengar berita bohong, banyak memakan yang haram." dan Surah al-Mai'dah: 62: "Dan kamu akan melihat kebanyakan dari mereka (orang-orang Yahudi) bersegera membuat dosa, permusuhan dan memakan yang haram. Sesungguhnya amat buruk apa yang mereka telah kerjakan itu."

Apakah MELAYU BERIMAN ingin mengikut jejak dan amalan MELAYU FASIK?
Apakah MELAYU SOLEH sanggup bersubahat dengan tipu daya golongan MUNAFIKIN SEKULAR?

Jangan kamu cenderung, sokong, simpati, restui kepada kezaliman, kemungkaran & kemaksiatan. Tinggalkan, jauhilah, tentangi golongan fasik , mungkar, zalim & munafik ini ................... agar kelak tidak kamu akan disambar api neraka!
Surah Hud:113: “ Dan janganlah kamu cenderung kepada orang-orang yang berlaku zalim maka (kalau kamu berlaku demikian), api neraka akan membakar kamu, sedang kamu tidak ada sebarang penolong pun yang lain dari Allah. Kemudian (dengan sebab kecenderungan kamu itu) kamu tidak akan mendapat pertolongan.”

Anonymous said...

hoi, kawan, melayu jenis umno cuma gemar cerita ajer, tapi melayu jenis anuar dan yang sewaktu dgnnya gemar melakukannya. kawan, kalau lubang depan dan belakang oun sapu, pikirlah jenis apa kamu ni....!

Anonymous said...

org tgk nk bukti....bkn sajer2.bodoh punyer anony..kt atas.klu cerita sajer...payah puak2 otak hijau nk percaya...tu yg kena tunjuk video.beria sgt ko keluarkan ayat2 al quran nk hukum org tgk tu...habis tu xnk keluarkn jgk ke ayat al quran yg menghukum org yg tutuh amoi tu kaa.berzina lg besar dosa ooiiiiii

Anonymous said...

Woi, anon mangkuk hayun 7:41pm. Mat Sapu ko nak letak dalam golongan mane?? Tak fasik juga ke?? Tuduh Pak Nuar dengan Aljuburi, tapi sekarang boleh tido satu bantal satu selimut lagi. Aku ingat ko yg fasik kot. Kah kah kah kah kah....

Anonymous said...

dalil2 ayat2 AQ hanya perlu dijadikan amalan apabila pempin2 PAS atau PKR yg dituduh..atau trbabit.

Tapi jika tuduhan atau pelakon video trsebut ada kaitan ngan UMNO atau ahli UMNO..lebih2 lagi pempin UMNO..semua dalil2 ayat AQ tu akan diketepikan..

Islam plastik tul le..

Anonymous said...

Ostat sure habaq kat setpol dia..,'kalau hang ada cd tu..hang janganla kemut sorang-sorang...habaq kat aku sama no...'

Anonymous said...

Nak biar video keluar kat umum nak buat apa...buat sesak otak rakyat jer...gila apa besok anak beranak satu rumah surf internet nak tengok kote tu....adoi alamat tahun depan keputusan SPM, STP, PMR, UPSR dah hancur. budak-budak cari cerita porno pemimpin.....

Rasional juga Trio T tu tak sebarkan, diaorang mikior jugak.....yoep. Bukan semua tengok cerita blue lo....

Blog Archive

Labels