IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Monday, April 18, 2011

ANTARA DUA ISTERI, KAK WAN MERAUNG DALAM HATI!!!

Monday, April 18, 2011

Ketika Ragad memeluk suaminya yang berjaya memenangi Pilihanraya Negeri Sarawak, sekaligus berjaya mengekalkan jawatan Ketua Menteri Sarawak, Kak Wan pula hanya mampu memeluk bantal kerana lakinya dah berambus ke Amerika Syarikat.

Ketika Ragad kelihatan bahagia dan sentiasa di samping suaminya, Kak Wan pula sentiasa berseorangan dan kelihatan tertekan dengan apa yang berlaku serta menimpanya.

Ketika Ragad tidak lekang dengan suaminya bagaikan belangkas pada musim mengawan, Kak Wan pula sekadar mampu muncul di khalayak ramai untuk membuat persidangan media bagi membersihkan nama suaminya dengan skrip yang sama dalam setiap pertemuan.

Laki Ragad menang dan terus menang sambil menyapu bersih semua kerusi yang ditandingi.... Laki Kak Wan pula, menang dan terus menang dalam menjuarai temberang serta pendustaan sebelum lari ke Amerika Syarikat pada malam pengumuman kemenangan rasmi laki Ragad di Demak Jaya!!!

Sedarlah Kak Wan... Kak Wan hanyalah SEPAT KERING!!!!

9 comments:

Anonymous said...

merapu la kau parpukari...
tula..bnyk sgt mkn kari....
wahahahahahha...

lau umno nie betol2 nk memperjuangkan islam....
mesti pemimpin² nie suruh bini dorang pkai tudung...ape daaaa...
depan mata pon xnmpak lagi....

da terang lagi bersuluh mne yang betol mne yang salah...
so pk² la yew parpukari

Anonymous said...

sejak bila pula blog ni jadi blog parpukari?

Anonymous said...

EH? INI BLOG FLYING KICK LA..APASAL ADA KOMEN PASAL PARPUKARI PLAK? SESAT LAGI MENYESATKAN..HEHE
SI PENIPU KATA NAK ADAKAN PC LEPAS PRN SARAWAK, MANA DIA?

Anonymous said...

Isu pakai tudung hanya sebahagian yg perlu diambil perhatian, tapi kalau dah MELIWAT dan BERZINA tu pun disokong dan diudokong macam mana nak kata memperjuangkan islam itu perjuanagn Parti Isleee ala hamPAS jer,,

Anonymous said...

Tu la kalau orang dah MEROYAN tahap gaban, Parpukari ngan TFK pun dah tak kenal...
hahahaha .. lawak... lawak...

zxc said...

lagi bukti kemurungan tahap kritikal : anon f**katan rakyat
sampai baca nama blog pun salah.

takper, cecepat gi klinik kat labis, untung2 dapat cuti 21 hari

Anonymous said...

Kesian..Anuar altunya al jub al omega dan Nik ajis pun mat tu tak tau beza mana satu...dia tibai sama..

Anonymous said...

anon yg atas tu memang ambik upah nk menibai blog pro kerajaan jer. mgkin byk sgt blog yg dia tibai sampai tersasar tibaian die.hahahah. dia pon sampai naik mereng dgn blogger yg name nick tah haper haper.

p/s nick name anuwar makin panjang plak!

Anonymous said...

Ko orang kutuklah Anwar habis2.Korang memang dajjal.hati korang lebih hitam dari hati anjing hitam.Korang tak kan nampak kebenaran.Hati korang dah tak terbuka lagi untuk kebenaran.Sudahlah pi mampus lagi baik.

Blog Archive

Labels