iklan

iklan

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Friday, May 20, 2011

PEMBOHONG APA NUAR WOII... KALAU DAH TAHU, SAMAN SAJALAH!!!!

Friday, May 20, 2011


Kata Anwar, besar kemungkinan dia mengenali orang yang 'menyamar' sebagai dirinya di dalam video lucah yang dikaitkan dengan dirinya apabila ditanya tentang skandal itu dalam sesi perbualan bersama Yahoo! News.

Bagaimanapun, jawapannya seperti biasa, adalah jawapan longlai seolah-olah dia sudah buntu untuk mencari jawapan yang paling meyakinkan untuk menjawab persoalan itu walaupun dia berulang-ulang kali menafikan penglibatannya dalam video berkenaan dan walaupun dia menuduh semua itu adalah komplot UMNO-BN, jawapan standard yang boleh diperolehi dari mulut Anwar, seolah-olah UMNO berahi sangat dengan dia sehingga terpaksa berkonspirasi menghasilkan video seks itu.

Sebenarnya Anwar tidak perlu berbelit-belit dan menunjukkan kemarahannya ketika menjawab soalan-soalan yang berkisar tentang jam tangan Omega mahupun penglibatannya dalam video tersebut secara langsung di Internet.

Kalau benar dia sudah pun mengenalpasti orang yang 'menyamar' sebagai dirinya di dalam video tersebut, Anwar tidak akan menunggu panjang. Dia akan segera membuat laporan polis dan meminta polis menangkap orang itu. Apatah lagi dia sudah kenal, jadi orang berkenaan tidaklah seperti suspek menyimbah asid yang sehingga kini masih belum ditangkap. Apatah orang yang 'menyamar' itu telah mendatangkan kesan buruk jangka pendek dan jangka panjang kepada Anwar sendiri dan PKR serta Pakatan Rakyat.

Anwar tahu siapa lelaki berperut buncit dan bertetek labuh seperti orang berusia 63 tahun dalam video tersebut?

Tunggu apa lagi, laporlah kepada polis dan saman saja orang itu kalau benar Anwar mengenalinya!!!!

Lainlah kalau yang menyundal dengan jalang China itu adalah Anwar Ibrahim sendiri, apa yang dia mampu lakukan hanyalah memberikan jawapan yang serba melawakkan dan serba terbelit-belit macam kote itik!!!

Tiada daya, tiada upaya melainkan dengan bantuan Allah Taala!

0 comments:

Blog Archive

Labels