IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Thursday, July 21, 2011

LURAH DENDAM ANAK PEREMPUAN RPK... SABUN DI BILIK MANDI!!! SABUN!!! SABUN!!!!

Thursday, July 21, 2011

Nama perempuan yang terbelah dadanya dan terjojol daging montoknya ialah Raja Sara. Dia adalah anak perempuan Raja Petra Kamaruddin. Khabarnya dia baru graduated dari sebuah universiti luar negara dalam bidang Komunikasi Pemasaran.

Menariknya, Raja Petra yang tidak pernah rasa bersalah apabila mengfitnah orang lain, khususnya Najib Abdul Razak, terkesan dengan kata-kata yang dilemparkan oleh seorang kenalan lamanya. Malah ringan tangan pula mencoretkan posting di blognya, Malaysia Today mengutuk orang yang dikatakan menfitnahnya. (CERITA SETERUSNYA DI BLOG HHALEM)

Dunia ini memang aneh. Si tukang buat fitnah tak pernah rasa bersalah, malah berbangga-bangga dengan fitnah yang dibuatnya, apatah lagi dipanjangkan pula oleh askar-askar fitnahnya yang lain, tetapi apabila cerita tentang dirinya dibuat, melenting-lenting dan marah-marah sakan.

Contoh terbaik adalah Anwar Ibrahim. Apa yang tidak disebut oleh Anwar Ibrahim. Segala-galanya disebut dan dihebahkan, walaupun hampir 100 peratus ceritanya adalah temberang belaka-laka. Anwar sibuk cerita tentang pemimpin negara yang menyonglap duit negara, tetapi Anwar akan marah kalau ada orang cerita tentang dia menyonglap duit serta melarikannya ke luar negara. Bersungguh-sungguh dia menfitnah orang lain untuk menutup fitnahnya.

Itulah yang berlaku kepada Raja Petra Kamaruddin... yang sahnya, anak perempuannya mempunyai lurah dendam yang boleh membuatkan sebahagian orang akan berlari ke bilik air... SABUN!!!! SABUN DI BILIK MANDI!!! SABUN!!!!

1 comments:

Aku Peduli Apa @ APA said...

Salam CTW.
Jangan banyak main sabun dibilik mandi nanti melecet...ha ha ha.

Tambah pulak sabun Cap Kapak.Rasanya generasi baru tak tahu apa itu sabun Cap Kapak..he he.

Blog Archive

Labels