1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Sunday, October 16, 2011

JAHAT! ANAK GUAN ENG DIFITNAH MERAMAS TETEK KAWAN SEKELAS!!!

Sunday, October 16, 2011
Apakah ini satu lagi fitnah yang bakal mengundang SAMAN beratus juta ringgit daripada Lim Guan Eng?

Blog-blog Pakatan berusaha sedaya mungkin untuk menyatakan bahawa anak VVIP yang meramas tetek pelajar perempuan sekelasnya dan kemudian mangsa DITAWARKAN RM200,000 sebagai pampasan tutup mulut sebagai anak pemimpin Barisan Nasional.

Malangnya, kejadian yang berlaku pada Mei lalu, telah dihidu terlebih dahulu oleh blogger-blogger pro-kerajaan!!!

Cerita bagaimana anak Lim Guan Eng memberitahu guru disiplin SMJK Heng Ee, juga sudah didedahkan. Malah pertukaran dari SMJK Heng Ee ke Sekolah Menengah St.Xavier juga didedahkan selain sebab-musabab pertukarannya. (BACA PISAU.NET)

Guan Eng pada masa yang sama, masih lagi berdiam diri. Khalifah yang sangat disayangi serta disanjungi oleh para pengikut PAS itu, langsung tidak memberikan sebarang respons selepas pendedahan dibuat.

Apakah Lim Guan Eng tidak akan menjawab langsung tuduhan yang dimulakan oleh sebuah portal berita biayaan Zionis? Atau Lim Guan Eng akan menyatakan, ini adalah fitnah semata-mata, sepertimana dalih-dalihnya yang lain, terutama sekali selepas dia dibuktikan, MEMANG MENFITNAH JOHOR ketika berada di Singapura.

23 comments:

Anonymous said...

When u post something dun simply delete.
Still say u very kuat iman to your religion...
Sad to see this kind ppl take his religion play play around.

Anonymous said...

fake and gay....

Anonymous said...

Why use children as a political weapon?! They are still in the process of learning . In this case no prove shown minister 's son really involve. If ,I say if he did it, we have to give him a chance to b a better boy......I believe everyone in this world do make mistakes .i believe u yourself are not perfect too. Especially when he ia just a teenager.....rumors can kill, mind your language!!

Macross said...

sila cakap dengan penuh saksi! you punya otak dah rosak? == ...

Anonymous said...

Oooi UBAH lah! BN ni pandai buat fitnah palsu je....
Dah rasuah banyak-banyak wang rakyat, igin menang dalam GE-13 ni sebab nak terus saja merasuah dan makan wang rakyat banyak-banyak. Guna banyak cara busuk dan berdosa sebab nak menang dalam election.

Selepas kematian gadis Mongolian dibom C4,
Teoh Beng Hock jatuh mati misteri,
Amirul Rasyid ditembak mati 21 das tiada pembelaan,
Kugan mati dilokap polis,
Ahmad Sarbani mati jatuh dari bangunan SPRM,
Pi Bala mati misteri,
sekaranglah Timb. Ketua Pengarah Kastam Datuk Shaharuddin Ibrahim mati ditembak...
Berdosa ni... wang dah makan banyak-banyak, orang pun dah bunuh banyak ni. Cukuplah ni... Mestilah ubah kali ini....

Malaysian said...

Orang yang tak ada otak,tak ada hati dan tak boleh guna ,macam macam cara pun boleh pakai! Sudah tau tak ada peluang untuk menang, bagi anak jadi mangsa lagi! Eh..dia berumur 16 tahun sahaja!! Tak ada otak ke? Tak boleh fikir ke? Ini macamlah kamu tipu..ini macam lah kamu ambil berat seorang anak? Betul-betul tak boleh pakailah kerajaan ini !

Malaysian said...

Ubah~! Mati BN~!

Anonymous said...

Ini kalilah!

Anonymous said...

retarded blog support retarded party.

Khong Wai Heng said...

U success..U will increase click in your blogger..But, please use your heart and brain to think about k? Dun use politic to influence a kid, if I know who u are, i will do same thing which wat u doing nw~~Please~~21 generation nw, dun do the stupid thing~~For, politic, we can attack each other, but, kids are not wrong~~

Anonymous said...

Thief shouting to catch thief

Anonymous said...

melampau betul BN, I will not vote u anymore! U shit BN!!!

Anonymous said...

Damn shit.....o0o gv u

kong lee said...

sesiapa yang buat ini berdosa tau? masuk neraka tau? potong lidah tau?

Anonymous said...

Go Fuck yourself..bn will confirm die selama lamanya after 505

Anonymous said...

What a stupid fucking defamation? He just a teenage!

Anonymous said...

yang post ini punya orang mestilah babi" a no"!!!babi balik u punya rumah makan tahi la

Anonymous said...

Janganlah buat dosa lagi BN

Anonymous said...

BN otak cacat dah. Fuck BN!!

Anonymous said...

Ubah

Anonymous said...

Talk nonsense. This kind of act is very low class people just will do that just on a little kid...ashamed on u...rubbish

Anonymous said...

Hahaha red bean army sudah meroyan...komen dalam blog cakap pasal dosa pahala..mcm kau orang percaya dosa pahala cinaa kapirr oiii....

Bahasa Malaysia pun tonggang langgang ada hati nak claim kate rakyat Malaysia.. pi masuk tadika balik la, belajar bahasa Malaysia betul2 cina tongkang oiii..korang semua bangsa asing..puiii ...hahahaha....

Anonymous said...

Kalau LGE & THE GENG (PR) buat semua BETUL.. org BN baru bau semua dah buat...(salah)

Ini lah cakap x serupa bikin....

Blog Archive

Labels