IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Saturday, October 29, 2011

NAJIB PATUTNYA DAH SEDAR SESUATU TENTANG LAPORAN KETUA AUDIT NEGARA

Saturday, October 29, 2011
Apabila Ketua Audit Negara membentangkan laporannya, seharusnya para pemimpin utama negara terutama Perdana Menteri sudah pun membuka mata dan sudah tahu apa sebenarnya yang menjadi punca kebencian orang ramai terhadap UMNO-BN.

Laporan KAN sewajarnya sudah pun menggerakkan anggota-anggotanya untuk mencari nanah dan pekung sebenar pentadbiran negara.

Apabila Najib mengumumkan bonus kepada kakitangan awam, ramai yang mengatakan tindakan tersebut sebagai tidak wajar dan membazir terutama kepada puak-puak yang berjawatan tinggi.

Laporan KAN sudah pun membuktikan kebenaran tersebut. Cerita tentang masalah yang melibatkan KSN, KSU, PTD dan pegawai-pegawai di sekeliling menteri yang bersikap naga kebulur, bukan cerita dalam kain lagi.

Perangai tidak menghormati arahan, bahkan mencampakkan arahan bertulis yang dilakukan oleh sebilangan 'orang besar' kementerian dan jabatan juga sudah semakin besar dan bukan lagi rahsia yang tersembunyi.

Dan akhirnya, jadilah seperti yang dibuktikan oleh KAN.

Najib seharusnya sudah nampak siapa sebenarnya yang menikam dia dari belakang. Sudah berapa banyak Najib dan Muhyiddin berjanji, tetapi tidak DELIVERED kerana kerenah THIRD FORCE.

UMNO? Ada orang kata UMNO tu bermaksud UNTUK MAKAN NIAYA ORANG...

YA KA?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments

BAHASA MELAYU RETORIK SAJALAH!!! RENTIKAN!!!

Timbalan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin memperkatakan kepentingan Bahasa Melayu dan kaitannya dengan ketamadunan serta kemajuan negara.

Ceritalah apa pun, sebenarnya Bahasa Melayu hanyalah retorik dan segala perancangan tentang kemajuan bahasa berkenaan, tidak lebih sekadar letak bunga di bibir.

Apa yang sangat pasti kalau di kalangan sesama Melayu, maka keluarlah cerita tentang Bahasa Melayu dan kepentingannya kepada negara.

Ni sembang tak lebih daripada sembang dalam jamban sekalipun yang bersembang tentangnya bergelar profesor dan timbalan perdana menteri.

Kalau Pakatan Rakyat cuba nak sembang tentang kepentingan Bahasa Melayu samalah seperti BABI BERCAKAP TENTANG HALAL THOIYIBBAN.

Sudah-sudahlah bercakap tentang kepentingan Bahasa Melayu. Kalau telinga ni boleh keluar duit, rasa-rasanya dah lama jadi jutawan setiap kali ada cerita tentang Bahasa Melayu.

Kalau ada ahli politik atau parti politik bercakap tentang Bahasa Melayu, itu hanyalah untuk mendapatkan perhatian.

Taraf perjuangan Bahasa Melayu samalah seperti perjuangan Islam oleh PAS. Semuanya semata-mata kerana undi sahaja!!!

Kalau tak ada sebarang tindakan yang lebih memaksa lidah rakyat Malaysia menguasai Bahasa Melayu yang merupakan Bahasa Kebangsaan, selagi Teresa Kok dan Chong En bercakap Bahasa Kebangsaan mengalahkan Orang Afrika baru sampai seminggu kat negara ni cuba bercakap Melayu, maka renti-rentikanlah retorik yang serba membangangkan itu.

Tak payahlah buang duit negara lagi untuk kebahlolan yang sudah menjangkau 54 tahun.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments

PAKATAN BEKERJA KERAS UNTUK BERBOHONG

Semenjak keluarnya laporan Ketua Auudit Negara, bertungkus lumus dan bekerja keras para pemimpin Pakatan Rakyat terutama sekali Anwar Ibrahim berceramah dan berkempen di seluruh negara memperlekehkan pentadbiran Najib Abdul Razak.

Apa yang dilakukan oleh Pakatan sebenarnya sangat mudah difahami. Negeri-negeri yang diperintah oleh Pakatan mencatatkan pengurangan dan kemunduran yang sangat ketara.

Disebabkan itu, para pemimpin Pakatan bertungkus lumus untuk menutup kepincangan mereka. Disebabkan mereka tidak mempunyai jawapan untuk kemunduran tersebut, maka mereka cuba mengalihkan perhatian rakyat Malaysia.

Tidak ada seorang pun dari kalangan pemimpin Pakatan yang berahi untuk memperkatakan tentang laporan Ketua Audit Negara tentang kepincangan pentadbiran dan pengurusan Pakatan Rakyat di negeri-negeri yang mereka kuasai.

Kita boleh tengok sendiri dan untuk tempoh terdekat ini, marilah kita dengar pembohongan dan pemerdayaan puak-puak ini.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments

IMEJ NIK ABDUL AZIZ CUBA DIJATUHKAN OLEH PENYAMARNYA!!!!

Penulis Twitter bagi pihak Nik Abdul Aziz meminta para pengikutnya memikirkan dengan 'fikiran' yang waras dan membuat perbandingan antara kerajaan Barisan Nasional sebelumnya dengan kerajaan Pakatan yang sedang memerintah sekarang.

Amat mustahil, seorang Mursyidul Am seperti Nik Abdul Aziz akan berfikiran sebodoh itu, melainkan yang berfikir dengan cara bodoh dan mengharapkan orang ramai akan percaya dengan kebodohannya adalah penulis upahan yang berselindung di belakang nama Nik Abdul Aziz.

Anda tengok visual di atas dan kemudian 'renungkan' dalam-dalam.

Semua hasil-hasil yang cuba ditunjukkan itu sebenarnya sudah lama menjadi kontroversi. Hasil pasir di Selangor PERLU DAN WAJIB MENINGKAT berkali-kali ganda berbanding pada zaman Barisan Nasional memandangkan, seluruh Selangor di bawah Pakatan telah bertukar menjadi sebuah kuari mega dan kegiatan melombong pasir meningkat beratus kali ganda di bawah pentadbiran Khalid Ibrahim berbanding pada zaman Khir Toyo.

Begitu juga dengan pendapatan balak di Kedah. Kalau sudah lebih banyak kawasan balak dibuka, dan balak pun dah tak mengikut gred, main hentam keromo, kalau hasilnya berkurangan, memang dah nak mampus sangat-sangatlah tuh. Di Kelantan pun sama. Ditunjukkan juga di situ kononnya keluasan kawasan balak berkurangan di bawah pentadbiran Nik Abdul Aziz. Kawasan lama termasuk sekali dengan kawasan baru atau angka kawasan baru itu, merupakan tambahan kepada kawasan lama atau tidak?

1985-1989 harga balak jauh lebih rendah berbanding pada zaman Nik Abdul Aziz, terutama sekali pada zaman sekarang. Kalau itu yang cuba hendak dibandingkan, lebih baik budak-budak bodoh Nik Abdul Aziz bandingkan hasil balak pada zaman Nik Abdul Aziz dengan zaman Datuk Muhammad Nasir.... tentu lagi besar bezanya.

Pendapatan MPSP Pulau Pinang.... Laporan Ketua Audit Negara menjelaskan bahawa kerajaan DAP Lim Guan Eng hasil utama Pulau Pinang adalah cukai tanah dan premium tanah - pemberian hak milik.

Jadi, apabila bertambahnya hasil salah satu entiti kerajaan negeri seperti Majlis Perbandaran Seberang Perai, maka budak bodoh yang menulis bagi pihak Nik Aziz tu tak faham-faham lagi, datang dari mana peningkatan hasil berkenaan. Dah tentulah hasil tersebut datangnya daripada pemaksaan cukai dan tiada sebarang tolak ansur tentang hal berkenaan. Sudah tentu jugalah datangnya daripada pemberian hak milik tanah kepada puak-puak bermodal besar di samping menaikkan premium tanah....

Secara tidak langsung, kenaikan hasil tersebut adalah hasil daripada penindasan terhadap rakyat marhein!!!

Takkan itu pun nak dilagak-lagakkan?

Nampak benarlah penulis Twitter bagi pihak Nik Abdul Aziz itu tidak membaca laporan Ketua Audit Negara tentang Selangor, Pulau Pinang, Kelantan dan Kedah... cuma ambil sekerat sahaja. Itu pun tang bab 'memuaskan' walaupun untuk semua negeri, itulah 'memuaskan' adalah laporannya.

Sepatutnya penulis Twitter bangang itu membandingkan berapa banyak rumah murah yang telah diberikan kepada rakyat termiskin pada zaman Barisan Nasional dengan zaman Pakatan Rakyat!

Ni cerita tentang pasir, balak, tentang cukai tanah... memang hati kaulun sungguh!!!

0 comments

AZIZ BARI PULAK TERIMA PELURU DAN SURAT UGUTAN!!!!

Dah macam satu trend pulak, untuk tutup isu dan menagih simpati, maka akan muncullah surat layang, berita surat layang dan sebutir peluru.

Itu jugalah yang berlaku kepada Aziz Bari. Dilaporkan, Aziz Bari mendapat surat ugutan dan sebutir peluru yang dihantar ke rumahnya di Bandar Baru Selayang pagi tadi iaitu kira-kira pukul 11.45 pagi. (BACA DI SINI)

Aziz Bari disiasat oleh tiga pihak berhubung kenyataannya tentang titah Sultan Selangor.

"Jangan kurang ajar dengan Sultan, maut nanti."

Itu bunyi ayat dalam surat ugutan yang diterima oleh Aziz Bari.

Nampaknya sekarang, Aziz Bari sudah boleh sebaris dengan ramai pemimpin politik, termasuklah Teresa Kok dan Hishamuddin Hussein Onn yang sangat terkenal dengan surat ugutan yang mereka terima sebelum ini.

0 comments

MTUC DAH BAGI ISYARAT, AHLI-AHLI MEREKA MENOLAK KERAJAAN SEKARANG!!!

Isyarat telah diberikan oleh pengurusan Kongres Kesatuan Sekerja Malaysia (MTUC) bahawa 5.7 juta pekerja di negara ini akan memastikan Kerajaan Barisan Nasional kalah pada PRU13 nanti. Walaupun berselindung di sebalik alasan kononnya ancaman itu dibuat agar kerajaan menarik semula pindaan Akta Kerja 1955, namun ugutan yang diberikan sudah mencerminkan ke mana hala tuju yang akan dibuat oleh pimpinan tertinggi kesatuan sekerja tersebut.

Dengan bermodalkan alasan kononnya pindaan akta tersebut akan memudahkan para pelabur mengambil pekerja-pekerja Malaysia sebagai pekerja kontrak berbanding berjawatan tetap, MTUC yang dalam sejarahnya sentiasa condong kepada parti-parti pembangkang di Malaysia yang mengharapkan undi daripada kaum pekerja yang menjadi ahli kongres kesatuan sekerja tersebut, sedang bermain politik berbanding memperjuangkan masalah pekerja.

Sekadar berpiket dan kemudian mengugut menerusi undi pada musim pilihanraya, sebenarnya memperlihatkan kedangkalan dan kurangnya kekreativitian pihak pengurusan MTUC untuk membela para pekerja yang menjadi ahli 'parti' tersebut yang dikatakan berjumlah 5.7 juta orang.

Pindaan Akta Kerja 1955 dikatakan memberi kuasa yang lebih kepada kontraktor pekerja sekaligus mewujudkan persaingan dari segi produktiviti dan kualiti kelulusan untuk rakyat Malaysia membantu kerajaan mewujudkan negara berpendapatan tinggi. Kontraktor pekerja atau agen pekerja akan bertanggungjawab sepenuhnya terhadap para pekerja yang diperlukan dalam pelbagai sektor pekerjaan. Sekaligus mewujudkan standard tenaga kerja tempatan yang bakal menarik lebih ramai pelabur.

Sistem ini sebenarnya digunakan secara meluas di China, Amerika Syarikat, mahupun negara-negara maju yang lain.

MTUC bagaimanapun menganggap kewujudan agen pekerja akan mengurangkan pendapatan bagi pekerja-pekerja berkenaan. Atau dengan kata lain, MTUC barangkali amat bimbang sekiranya para pekerja tidak lagi bebas seperti sekarang, sebaliknya terikat dengan budaya kerja dan tidak mampu membantu para pemimpin pembangkang dalam urusan politik negara.

Maka, besar kemungkinan disebabkan faktor itulah, bersungguh-sungguhlah para pemimpin MTUC menentang pindaan akta tersebut. Dan untuk menunjukkan betapa mereka sangat berkuasa, maka kerajaan pun diugut bahawa 5.7 juta undi akan berpindah kepada pembangkang.

Yang sebenarnya, sama ada kerajaan akur dengan tuntutan itu atau sebaliknya, undi tetap akan lari kepada Pakatan Rakyat, memandangkan sisi gelap MTUC adalah parti pembangkang. MTUC pada masa yang sama, tidak mengambil kira tentang keperluan tenaga kerja yang benar-benar berkualiti sehinggakan negara perlu menggunakan tenaga kerja asing dalam beberapa sektor. Bahkan akibat 'lepas bebas' maka, ramai tenaga mahir yang khusus dalam satu-satu bidang, mencari kerja yang bukan bidang kemahirannya.

0 comments

HEBATNYA PAKATAN BERBOHONG TENTANG KEHEBATAN ANWAR SELAKU MENTERI KEWANGAN!!!

PKR membangga-banggakan hutang zaman Anwar Ibrahim sebagai Menteri Kewangan yang turun tetapi dikatakan melonjak secara tiba-tiba apabila Najib menjadi Menteri Kewangan dan Timbalan Perdana Menteri. PKR yang sedang kebuntuan untuk menaikkan imej Anwar Ibrahim ternyata kelompok yang sememangnya dijadikan Allah Taala bukan sahaja sebagai PENIPU dan PEMERDAYA, bahkan juga TOLOL DAN BINGUNG! (BACA DI SINI)

Ikuti penjelasan yang diberikan oleh Blogger REZQEEN HILL:

Kenapalah masih ada pihak yg secara tidak warasnya membuat perbandingan ni??

Kalo dilihat dari perspektif penyokong tegar Anwar, pastinya mereka akan meyorak gembira dgn artikel ini. Yelaa mana kan tidak Anwar akan dilihat sebagai hero kerana telah 'berjaya' mengurangkan kadar hutang negara semasa zaman diri dia menjadi Menteri Kewangan.

Deyyy macha.. itu zaman tahun 90-an lah. Sekarang tahun 2011, zaman sudah maju.

Dulu henpon I phone pun takde lagi.
LRT pun baru mula operasi.
Terowong SMART pun tak buat lagi.
Hiway DUKE pun takda lagi.
MAS pun belum nak paras bankrap
Lagi itu AIRASIA pun tak femes mcm hari ni.

Pembangkang timbulkan isu Kerajaan BN banyak hutang dan negara boleh bankrupt. Kononnya setiap rakyat Malaysia, termasuk budak baru lahir, sudah tanggung hutang yang besar.

1. Kerajaan Malaysia (BN) berhutang kerana hendak membangunkan negara bagi faedah rakyat; bukan untuk joli. Hutang Kerajan Persekutuan kecil sahaja (7.7%) dari jumlah hutang atau 2% daripada KDNK. Hutang yang besar ialah oleh sektor swasta. Kerajaan mampu bayar – pada kadar 2 sen daripada setiap RM10 dari hasil eksport (0.2%).

2. Defisit Fiskal (Perbelanjaan melebihi hasil) – % KDNK (GDP)

Malaysia5.6% (Terendah)
UK12.8%
Greek12.0%
Ireland11.7%
Sepanyol9.3%
Portugal7.3%.

3. Hutang Negara – % KDNK (GDP)

Malaysia34% (Terendah)
Sepanyol60%
Portugal82%
USA90%
Singapura98%
UK158%
Greek160%
Jepun200%

4. HUTANG PER KAPITA

MalaysiaRM7,918
(US$2,514)/seorang - Terendah
USAUS$31,000/seorang
Belanda,
Switzerland dan
US$25,000/seorang
Luxemburg, Sweden
dan Kanada
US$17,000/seorang
AustraliaUS$11,400/seorang

5. Untuk memakmurkan rakyat, termasuk mengurangkan hutang negara, YAB PM DSN komited untuk melonjakkan Malaysia ke tahap negara berpendapatan tinggi. Kita semua perlulah sokong usaha beliau itu.

ISU – Pembangkang timbulkan isu Kerajaan BN banyak hutang dan negara boleh bankrupt. Kononnya setiap rakyat Malaysia, termasuk budak baru lahir, sudah tanggung hutang yang besar.

SAMBUNG BACAAN SETERUSNYA DI SINI...


0 comments

DAP TERUS BERBELIT-BELIT DENGAN KETUANAN LIM GUAN ENG!!!

DAP memberi amaran tentang semakin berkembangnya fahaman Fasisme di Malaysia. Kononnya Malaysia sedang menuju ke arah fahaman tersebut. Dan kenyataan DAP itu mendapat sokongan daripada PKR dan PAS.

Fasisme bermaksud ketuanan sesuatu kaum yang membenci demokrasi, taat kepada seorang pemimpin yang berkuasa dan mahu terus berkuasa menerusi propaganda dan hasutan. (BACA DI SINI)

Pastinya yang dimaksudkan oleh Tony Pua adalah betapa terjejasnya Ketuanan Lim Guan Eng yang ingin ditegakkan oleh DAP dan seluruh bangsa yang sefikiran sepertinya.

Kalau ikutkan hujah DAP dan pencacai-pencacai mereka yang bertahap bangang, Malaysia tidak mengamalkan keadilan dan membeza-bezakan orang Cina dengan Orang Melayu dan India. Kata mereka, Cina dan India serta kaum-kaum lain di negara ini tidak bebas. Buktinya, Perlembagaan Persekutuan meletakkan orang Melayu sebagai kaum yang mendapat keistimewaan negara. Begitu juga dengan agama Islam.

Itulah hujah mereka. Dan atas hujah itulah, Tony Pua tanpa segan silu dan berasa ragu-ragu untuk melabelkan negara ini sebagai sedang menghampiri Fasisme. Dalam bahasa lain, negara ini sedang mencipta Mussolini, Adolf Hitler, Mao Tse Tung, Idi Amin dan Saddam Hussin, Dan sudah tentulah ikon Fasisme yang cuba dilabelkan oleh Tony Pua adalah para pemimpin UMNO.

Tony Pua seharusnya menjawab, mengapa agaknya namanya sekarang adalah Tony Pua, bukannya Ahmad Puasa atau Ahmad Awang? Dia harus menjawab, mengapa dia sekarang beragama Katholik dan lambang agama yang dianutinya terdapat jelas pada nama dan dirinya. Perlu juga dia menjawab, mengapa agaknya gereja-gereja, kuil-kuil, tokong-tokong, rumah-rumah ibadat selain masjid bahkan tokong kecil di tepi jalan, boleh ada di negara ini dengan bebas tanpa sebarang perasaan takut-takut.

Terlebih penting, Tony Pua juga harus menjawab, mengapa orang Cina Malaysia sedikit pun tidak berasa malu-malu untuk memberitahu mereka adalah Cina, sama ada menerusi nama, tulisan, mahupun pertuturan, bahkan cara hidup dan semakin lama, semakin menebal kefahaman dan kebanggaan Cina mereka.

Perlu juga dijawab oleh Setiausaha Publisiti DAP Kebangsaan itu, mengapa sekolah-sekolah aliran Cina wujud di negara ini dengan banyaknya, bahkan melebihi banyaknya berbanding sekolah agama Islam dan sebahagian besar pula menerima bantuan penuh kerajaan, padahal TIDAK ADA SATU NEGARA DI DUNIA ini yang membenarkan sekolah vernakular wujud dengan bantuan kerajaan melainkan Malaysia.

Apakah Tony Pua sebenarnya ingin mengatakan negara ini sedang bertukar ke arah NEGARA CINA dan dia tidak senang dengan pertukaran tersebut?

Sudah tentu tidak, kerana Tony Pua tidak pernah peduli dengan orang Melayu dan kaum-kaum lain selagi ianya tidak memberikan keuntungan politik kepada DAP, sebaliknya sangat mengambil berat tentang segala perkara berkaitan Cina.

Dan bukankah DAP sangat ketara menaikkan Lim Guan Eng sebagai PEMIMPIN AGUNG yang serba-serbi pandai sehingga menimbulkan ketakjuban di kalangan pengundi-pengundi muda kaum Cina sehinggakan walaupun Lim Guan Eng berbohong secara nyata, dia tetap dianggap sebagai seorang yang jujur dan telus.

Justeru, pihak mana sebenarnya yang sedang berusaha menukarkan negara ini menjadi sebuah negara berfahaman Fasisme? DAP atau Barisan Nasional?

0 comments

VIDEO: LELAKI MABUK DILIWAT ANJING!!!!


0 comments

VIDEO: PENYERANG KEDUTAAN AMERIKA DI SARAJEVO DITEMBAK POLIS!!!



Video shows the moment the gunman was shot. Two policeman are said to have been injured by the gunman, who was using a semi-automatic weapon. The gunman has been shot by a sniper and arrested.

Bosnian TV identified the shooter as Mevlid Jasarevic. A member of the Islamic fundamentalist Wahhabi sect from Novi Pazar, Serbia.

Sarajevo Mayor Alija Behmen said the gunman "got off a tram with a Kalashnikov and started shooting at the American Embassy." Witnesses told Bosnian television that the man urged pedestrians to move away, saying he was targeting only the embassy.

One police officer guarding the building was wounded before police surrounded the gunman. After a 30-minute standoff, the sound of a single shot echoed and video showed the shooter slump to the ground..

0 comments

Friday, October 28, 2011

VIDEO: JANGAN PERCAYA PEMANGSA YANG KELIHATAN JINAK!!!

Friday, October 28, 2011

0 comments

AKIBAT GILA LUBANG, WANITA KELANTAN PALING RAMAI DIJANGKITI HIV!!!

Berita ini sebenarnya sudah lebih seminggu berlalu. Namun tidak seorang pun pemuja Nik Abdul Aziz dan PAS Kelantan yang disifatkan sebagai Kerajaan Islam yang sangat prihatin dengan kebajikan dan kesejahteraan rakyat serta negeri, berani menyentuh atau menyebutnya. Sebaliknya yang lebih mereka titikberatkan adalah perlaksanaan hudud dan mempolitikkan hukuman berkenaan.

Laporan Kementerian Kesihatan Malaysia menunjukkan Kelantan merupakan negeri yang paling tinggi mencatatkan kadar jangkitan HIV untuk tempoh dua tahun iaitu dari tahun 2008 sehingga 2009.

Pada 2008, kadar jangkitan HIV di Malaysia ada pada nisbah 13.3 orang manakala 10.8 orang pada 2009 bagi setiap 100,000 orang penduduk. Sedangkan Kelantan begitu jelas menjadi juara HIV dan AIDS dengan mencatat nisbah 47 orang pada 2008 dan 37.2 orang pada tahun berikutnya.

Lebih malang lagi, peningkatan kes wanita dijangkiti HIV di negara ini juga BANYAK disumbangkan oleh Kelantan dengan jumlah tertinggi iaitu 1,211 kes diikuti Johor (1,124 kes) dan Selangor (1,107).

Senario HIV di negara sudah berubah berbanding 10 tahun lalu yang mencatatkan 75 peratus kes dikesan akibat perkongsian jarum suntikan berbanding tahun lalu hanya mencatat 55 kes. Sebaliknya kes jangkitan melalui hubungan seksual menunjukkan peningkatan berbanding 10 tahun lalu daripada 18 peratus kepada 32 peratus tahun dan terus meningkat pada tahun ini.

Nisbah wanita dijangkiti HIV juga semakin meningkat dengan 3,206 surirumah dijangkiti sehingga September lalu. Gaya hidup bebas seperti dilakukan oleh KEBANYAKAN lelaki Kelantan yang selalu ke pekan Golok, Selatan Thailand, menjadi punca meningkatnya penyakit HIV di Kelantan.

Mungkin menyedari keadaan yang sangat memalukan bagi sebuah KERAJAAN ISLAM BERSERAMBI MAKKAH, maka bersungguh-sungguhlah PAS Kelantan bercerita tentang hudud tetapi kemudian Nik Abdul Aziz kembali menutup mulut apabila mendapat tahu statistik sebenar HIV dan AIDS di Negeri Serambi Pelacur itu.

Justeru, UMNO Kelantan seharusnya menyokong penuh saranan PAS Kelantan untuk MEMAKMALKAN HUKUM HUDUD di Kelantan. Sekurang-kurangnya, dapat jugalah HIBURAN yang lebih memberi pengajaran, apabila setiap hari, akan ada jantan-jantan Kelantan pembawa AIDS direjam di halaman rumah Nik Abdul Aziz kerana berzina dan membiakkan persundalan di samping menyebarkan penyakit HIV dan AIDS kepada isteri serta anak-anak mereka!!!


0 comments

PATUTLAH ANWAR LARI KE LONDON, RAHIM NOOR MUNCUL KEMBALI RUPA-RUPANYA!!!

Konon ceritanya, Rahim Noor terlantar di katil, tidak bergerak, tidak boleh bercakap, lumpuh separuh badan dan sedang menderita kesakitan sebagai kifarah Allah Taala kerana menumbuk Anwar Ibrahim sampai lebam sebelah biji matanya. Lebam sebelah biji mata itulah yang menjadi logo kepada Parti Keadilan Nasional yang kemudian bertukar nama menjadi Parti Keadilan Rakyat.

Cerita itulah yang digembar-gemburkan dalam setiap blog dan ceramah kempen. Ramai puak-puak bangang yang sangat percaya dengan cerita itu. Kata mereka, Rahim Noor telah bersalah kerana menumbuk Anwar Ibrahim, dan penderitaannya itu merupakan kifarah yang membuktikan Anwar Ibrahim adalah di pihak yang benar.

Lama tidak kedengaran berita tentang Rahim Noor, bekas Ketua Polis Negara yang penuh dengan kontroversi dan menakutkan para penjenayah dengan kaedah 'penyelesaian kes' yang amat unik tetapi berkesan, sehinggakan para pemimpin DAP pada waktu dia menjadi Ketua Polis Negara pun tidak berani langsung menyentuh tentang komunis, apatah lagi menunjukkan dasar-dasar sosialis mirip komunis mereka.

Dan setelah puas membuat cerita-cerita menarik tentang Rahim Noor dengan hampir kebanyakan budak-budak bangang yang tidak tahu apa-apa tentang peristiwa 13 tahun silam, alih-alih bekas Ketua Polis Negara itu muncul semula dan membuat kenyataan yang bukan sahaja menyentapkan DAP bahkan membuatkan Anwar terburu-buru lari ke London bagi mengelakkan termalu dengan tohmahannya konon Rahim Noor dah nak mati sangat-sangat sebab tumbuk biji matanya sampai lebam.

Menariknya, tidak ada sesiapa pun dari kalangan penyokong Pakatan yang berani memperkatakan tentang 'KESIHATAN' Rahim Noor setelah sebelum ini sibuk bercerita tentang kifarah-kifarah yang diterima oleh 'musuh-musuh' Anwar Ibrahim.

Pada ketika orang lain sibuk mengerjakan ibadah Haji di Makkah dan Perdana Menteri serta isterinya pula sedang bersiap-siap untuk berangkat ke Tanah Suci, Anwar pula sibuk di 'Tanah Suci London' bagi golongan pencinta seks bebas dan seks songsang!

Kenyataan Rahim Noor yang mengingatkan rakyat Malaysia tentang sekumpulan manusia yang berlindung di sebalik nama pejuang hak asasi, tetapi sebenarnya sedang membawa elemen-elemen keburukan kepada negara ini, disambut sinis oleh Tony Pua.

Tony Pua tidak berpuas hati apabila Rahim Noor menyamakan gerakan hak asasi sebagai agama baru. Dan seperti biasa, Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara itu yang pernah berusaha untuk mendedahkan maklumat-maklumat rahsia ketenteraan negara kepada pihak musuh menerusi tekanannya di Parlimen, memberikan satu juta alasan untuk mengabsahkan pergerakan Hak Asasi yang ada kalanya membuat tuntutan dan memperjuangkan perkara yang sangat tidak munasabah seperti HAK UNTUK GAY, LESBIAN dan TRANSGENDER di negara ini diiktiraf.

Namun sesuatu yang sangat menarik ialah, berdasarkan kemunculannya di khalayak ramai, Rahim Noor sedikit pun tidak memperlihatkan kesan-kesan atau keuzuran yang digembar-gemburkan oleh pemuja-pemuja Anwar Ibrahim, bahkan dia kelihatan semakin sihat dan semakin tegap. Dan kalaulah dibandingkan dengan Anwar Ibrahim yang berwajah cengkung, dengan rambut yang semakin jarang dan muka yang semakin kelam, ternyata keadaan Rahim Noor jauh lebih baik berbanding Ketua Umum PKR itu.

Maka tidak hairanlah mengapa Anwar terpaksa 'lari' ke London untuk mencari ketenangan jiwa dengan bertemu para sahabat Zionis dan penyokong Zionisnya!!!

Terima arahan baru ler tuh!

0 comments

DAP TERUS MENGAMUK, FELDA PULA JADI PENGEDAR BARANGAN!!!!

Kenyataan yang dikeluarkan oleh Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Ismail Sabri Yaakob bahawa Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM) dengan kerjasama Felda Trading Sdn. Bhd akan memasarkan dan mengedarkan 24 produk makanan termasuk sos cili, mee segera dan kicap pada harga 30% sehingga 40% berbanding harga produk yang sama daripada jenama terkenal, pastinya akan membuatkan DAP mengamuk sakan.

Dan yang paling menariknya, selepas Kedai Rakyat 1Malaysia, Kedai Runcit TUKAR, kini muncul pula COOP1M yang semakin mengecilkan penguasaan lintah-lintah darah yang selama ini sewenang-wenangnya menaikkan harga dan kemudian memberi gambaran seolah-olah kerajaan Barisan Nasional yang menaikkan harga barangan untuk mengumpulkan dana pilihanraya.

Ismail Sabri pada masa yang sama, mencadangkan kewujudan pusat-pusat pengedaran di seluruh negeri bagi mengurangkan penglibatan orang tengah yang menyumbang kepada kenaikan harga.

DAP tentu sekali tidak senang duduk dengan perkembangan terbaru ini. Selepas bertungkus lumus menghasut rakyat di seluruh negara kononnya kerajaan sengaja menaikkan harga barang, kini usaha-usaha yang diambil oleh kerajaan untuk menurunkan harga dan mengekang keharamanjadahan orang tengah, pemborong dan pembekal, telah menangkis dakyah DAP selama ini.

Apakah DAP akan menggunakan taktik 'barangan tidak berkualiti' untuk melakukan tindakan protes terhadap COOP1M sepertimana mereka lakukan terhadap Kedai Rakyat 1Malaysia? Manakala Anwar Ibrahim pula akan menggunakan helah, kewujudan COOP1M akan mengurangkan keuntungan peruncit Bumiputera sepertimana yang dikatakannya terhadap Kedai Rakyat 1Malaysia, tanpa dia menyedari tentang kewujudan Kedai Runcit TUKAR yang turut dibangunkan oleh kerajaan dengan kerjasama MYDIN.

Walaupun dilihat baik, sebenarnya tindakan kerajaan ini masih belum mencukupi. Sebaliknya, apa yang harus dilakukan oleh kerajaan ialah memerangi keharamanjadahan pembekal, orang tengah dan pemborong sepertimana kerajaan memerangi KOMUNIS dan DADAH. Sebabnya, golongan itulah sebenarnya yang banyak merosakkan masyarakat dan menyedut darah setiap rakyat dan penduduk di negara ini!

Cuma yang pasti ialah, antara pihak yang tidak senang hati kalau rakyat dapat beli barangan murah sudah tentulah PAKATAN RAKYAT!... Pakatan yang berpakat untuk menjahanamkan rakyat!

0 comments

VIDEO: SENARAI FILEM-FILEM SADIS UNTUK ANDA YANG MEMINATINYA!!!!


Compilation of horror/gore films a must see if your a fan of the Horror Films,enjoy.


A LIST OF HORROR FILMS INVOLVED IN THE COMPILATION

Hellraiser
Carrie
Midnight Meat Train
The Fly
Dead Snow
Sasquatch
Scanners
The Intruder
The Toxic Avenger
Videodrome
Hatchet
Zombie Flesh Eaters
Maniac
Wrong Turn 2
The Beyond
Intruder
City Of The Dead
Irreversible
Dawn of the Dead
Return of the Living Dead
Freddy Vs. Jason
TX Chainsaw Massacre The Beginning
Dead Alive
Evil Dead
Martyrs
Saw 3
Planet Terror
The New York Ripper
The Blob
Daybreakers
An American Werewolf in London
Feast
Cradle of Fear
The Burning
Cigarette Burns

0 comments

VIDEO: PEREMPUAN GEMUK DITANGKAP POLIS!!!


0 comments

VIDEO: BUDAK PEREMPUAN CINA DITAMPAR, DITERAJANG DAN DIBELASAH!!!!


0 comments

VIDEO: BUDAK PEREMPUAN CINA MAKAN PENAMPAR!!!


0 comments

VIDEO: PEREMPUAN CINA BUNUH DIRI TERJUN BANGUNAN!!!


0 comments

VIDEO: BILA SI GILA PEGANG PARANG!!!


A citizen of Deir Al-Zour is butchered by a maniac wielding a machete.

0 comments

VIDEO: MUJURLAH BUKAN DI MALAYSIA, KALAU TIDAK, DAP MESTI MINTA SURUHANJAYA DIRAJA!!!


A Cleveland, Ohio man picked a fight with the wrong police officer and he's got the knots on his head to prove it.

29-year old Anthony Thomas was arrested on suspicion of domestic abuse. While being booked into custody, Thomas jumps over a counter and attacks officer Bill Witt.

The two scrap for a couple of minutes before Witt, who is much bigger, grabs Thomas by the throat and starts choking him out.

Other officers then hear Witt calling for help and come in to help subdue Thomas.

Before the fight started Thomas told Witt he "could smell fear" on him. He should have smelled that ass whooping coming.



Thomas was charged with assaulting a police officer. His bond is set at $150,000.

0 comments

Blog Archive

Labels