1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Thursday, March 15, 2012

PADAN MUKA!!! ADUN SEKINCHAN YANG PERNAH LANGGAR BUDAK MELAYU SAMPAI KOMA BERBULAN-BULAN, DISAMAN NOH OMAR!!!

Thursday, March 15, 2012

Melihat muka ADUN Sekinchan sudah cukup untuk memberikan persepsi kepada kita bahawa dia adalah seorang yang jahat, berhati busuk, chauvinist dan sangat anjing perangainya. Kesalahannya melanggar seorang pelajar Melayu sehingga koma, berjaya ditutup dengan jawatannya selaku ADUN.

Selepas Khir Toyo menyamannya, kini giliran Noh Omar pula melakukan perkara yang sama. Cina DAP bermuka piggy itu, memang patut pun kena saman. Dan saman yang dibuat nilainya lebih dari RM20 juta.

Seharusnya para pemimpin UMNO Selangor itu meniru jejak langkah Anwar Ibrahim yang apabila menfailkan saman, jumlah yang diminta tidak kurang dari RM100 juta. Orang seperti Ng Suee Lim dan DAP tidak boleh diberi belas kasihan sama sekali. Dek kerana belas kasihanlah, mereka begitu melampau dan sentiasa bertindak seolah-olah merekalah raja di Selangor dan di Malaysia.

DAP perlu diajar sepertimana Lim Guan Eng menyekolahkan Utusan Malaysia. Tidak ada ruang langsung untuk Utusan Malaysia apabila setiap laporan yang mereka buat tentang Guan Eng, akan disaman ratusan juta ringgit oleh Setiausaha Agung DAP itu.

Anehnya dalam sebarang keadaan, pemimpin-pemimpin UMNO-BN terlalu lembut hati dan mudah memberi maaf kepada puak-puak Pakatan yang diketuai oleh DAP.

Sekarang, peluang sudah terbuka luas. Semua orang tahu, Ng Suee Lim yang berada dalam keadaan mabuk ketika melanggar seorang pelajar Melayu sehingga koma beberapa minggu, hanya melakukan fitnah dan pernah sekali berlagak seperti samseng yang cuba merampas tanah orang kampung.

Nilai RM20 juta saman yang difailkan oleh Noh Omar terlalu kecil berbanding fitnah yang dilakukannya selama ini!!!

0 comments:

Blog Archive

Labels