1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Sunday, April 29, 2012

BERSIH 3.0!!! BUKTI PERUSUH SERANG KERETA POLIS SEHINGGA TERBABAS!!!

Sunday, April 29, 2012



Dua rakaman video yang dipaparkan di atas membuktikan bagaimana kereta polis yang dituduh kononnya dengan sengaja melanggar perusuh sebenarnya telah diserang terlebih dahulu oleh perusuh-perusuh yang dipimpin oleh Tian Chua dan Hishamuddin Rais.

Serangan yang dilakukan oleh kaum perusuh mengakibatkan cermin hadapan kereta tersebut pecah, sekaligus menyukarkan pandangan anggota polis yang memandunya. Serangan bertalu-talu turut membuatkan kenderaan polis itu terbabas.

Justeru alasan yang diberikan oleh para propaganda Pakatan Rakyat kononnya polis tersebut yang merempuh penunjuk perasaan merupakan penipuan dan pemutaran belit yang paling dahsyat!

Dalam kedua-dua versi video, sangat jelas menunjukkan bagaimana para perusuh telah menyerang anggota polis tersebut, termasuklah memukulnya dengan topi keledar, menyerang anggota polis yang masih berada di dalam kereta dan kemudian menterbalikkan kereta berkenaan. Alasan kononnya, kenderaan tersebut diterbalikkan sebab DISYAKI ADA ORANG di bawah kereta tersebut juga merupakan alasan yang sangat bodoh dan membodohkan!

Bukti-bukti sedia ada sememangnya membingungkan puak-puak pecacai Pakatan Rakyat yang masih tercari-cari bagaimana caranya untuk memutarbelitkan dan menterbalikkan cerita selain daripada terus mengulang-ulang kononnya polis yang menyerang perusuh, bukan sebaliknya. Walhal bukti-bukti yang ada pula, menunjukkan dengan jelas bagaimana polis yang diserang dan cuba dibunuh oleh perusuh-perusuh.

Fakta sebenar kereta polis tersebut terbabas ialah BERPUNCA DARIPADA TINDAKAN GANAS PERUSUH YANG MENYERANGNYA. IANYA DIMULAKAN OLEH PERUSUH tetapi perusuh pula menyatakan mereka TERPAKSA menterbalikkan kereta tersebut untuk menyelamatkan orang yang menjadi mangsa langgar!!!

Akai tarak kut!!!

0 comments:

Blog Archive

Labels