IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Saturday, April 28, 2012

BERSIH 3.0... PAKATAN SUDAH MULA PUTAR BELIT CERITA SEBENAR!!!

Saturday, April 28, 2012

Tidak dapat dinafikan Pakatan Rakyat sedang berhadapan dengan masalah besar apabila para pengikut mereka gagal menjalankan tugas sepertimana yang diarahkan. Sudahlah jumlah 500,000 tidak tercapai bahkan jumlah yang hadir pun tidak sampai 30,000 orang, keganasan yang diharapkan dari pihak polis juga tidak kesampaian.

Sebaliknya yang melakukan kekasaran, kekacauan dan keganasan adalah dari kalangan penyokong Pakatan Rakyat. Buktinya, seorang anggota polis trafik yang dilaporkan meninggal dunia dalam posting sebelum ini tetapi sebenarnya masih berada di ICU, telah dibelasah dengan teruk. Malah seorang anggota polis wanita turut dibelasah oleh penunjuk perasaan yang sudah tentulah penyokong tegar Pakatan Rakyat.

Para pemimpin DAP seperti Nga Kor Ming cuba melakukan penipuan dengan mengatakan polis yang memulakan kekacauan dan kekasaran terhadap para penunjuk perasaan. Walhal apa yang berlaku sebenarnya adalah sebaliknya.

YANG MEMULAKAN PROVOKASI SEMENJAK MALAM TADI ADALAH PARA PENYOKONG PAKATAN!!!

Segala bukti yang ada termasuklah video dan gambar sangat jelas menunjukkan PENJAHAT SEBENAR adalah penunjuk perasaan Pakatan Rakyat.

Sudah snagat jelas, para penunjuk perasaan ingin menumbangkan kerajaan menerusi penunjuk perasaan dan kekacauan. Dengan 70% daripada penunjuk perasaan adalah Cina muda dan Unit Amal pula menjadi bahan makian kerana memberikan arahan bersurau jam 4:00 petang tadi, acara tunjuk perasaan itu sebenarnya tidak lebih daripada upacara menjatuhkan kerajaan sah menerusi tindakan ganas.

Angan-angan para penyokong perasaan kononnya UMNO sudah nazak dan hampir mampus, nampaknya sedang menjadi igauan ngeri kepada mereka sensiri. Apakan tidak,melihat kemarahan orang ramai terutama sekali para peniaga kecil yang terjejas mata pencarian mereka akibat halangan penunjuk perasaan.

Nga Kor Ming dan Sivakumar cuba menaikkan sentimen kononnya polis telah mengasari dan menembak gas pemedih mata. Kononnya yang memulakan provokasi adalah polis. Walhal dari awal lagi, polis langsung tidak bertindak kasar walaupun diprovok. Kesabaran anggota-anggota yang bertugas sememangnya amat mengkagumkan!

Itulah sebenarnya yang tidak dikehendaki oleh para demonstran dan pemimpin Pakatan Rakyat!

Disebabkan itu, terpaksalah kaum Pakatan menggerakkan pembohongan mereka dengan sejaya-jayanya seperri yang dilakukan oleh Nga Kor Ming...

Video anggota polis dibelasah apabila keretanya diserang sehingga menyebabkan terbabas, sudah ada!

0 comments:

Blog Archive

Labels