1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Saturday, April 28, 2012

SAH!!! PERUSUH BERSIH 3.0 BUNUH ANGGOTA POLIS!!!

Saturday, April 28, 2012
Seorang anggota trafik telah dibunuh oleh perusuh-perusuh di Sogo Jalan TAR. Allahyarham telah mengalami kecederaan yang teruk di bahagian muka, dada dan perut. Pistolnya yang cuba dilarikan oleh perusuh berjaya diperolehi semula.

Untuk menghalalkan dosa pembunuhan yang dilakukan, para perusuh menuduh anggota tersebut melanggar dan membunuh dua orang penunjuk perasaan.

Difahamkan pembunuhan tersebut memang dirancang bagi membolehkan puak pelampau merampas dan melepaskan temvakan ke arah orang ramai dengan menggunakan pistol berkenaan.

Si perampas pistol bagaimanapun telah berjaya diberkas oleh pasukan keselamatan walaupun pada mulanya dia cuba melarikan diru dan enggan menyerahkan senjata api yang dirampas daripada Allahyarham.

Al-fatihah buat anggota yang mengorbankan nyawanya meskipun dia hanyalah sekadar seorang polis trafik yang berseragam putih hitam!

2 comments:

Anonymous said...

sial cina bunuh polis

Anonymous said...

ambiga pun berkata - "matlamat bersin kita telah tercapai, kita telah berjaya mencederakan polis, dan bar counsil akan mempertahankan sepenuh tenaga dan menggunakan segenap ruang yang diberikan olih perlembagaan dan undang-undang demi mempertahankan para peserta demonstran yang berjaya mencederaparahkan polis, dan ini kita akan buat dengan lebih baik lagi pada bersin 4.0 dan kecederaan kepada pihak polis kita akan tambah lagi, tetapi pada masa yang sama kita hendaklah memasang perangkap dan bersiap sedia dengan rakaman vidio jika sekiranya peserta demontran dari bersin tercalar walaupun sedikit kita akan tayangkan ke seluruh dunia dan dedahkan sebagai kezaliman polis. rakaman vidio olih pihak polis itu kita akan patahkan dengan menggunakan fatwa yang dikeluarkan olih haji adi - vidio itu besi dan tidak bolih menjadi saksi. tetapi jika kita siarkan vidio keganasan polis, kita akan gunakan karpal singh atau saya sendiri beserta pakar dari dalam dan luar negara untuk kita buktikan bahawa vidio itu benat dan bolih dibuktikan sebagai keterangan di mahkamah. itulah kelebihan yang ada apabila kita tahaluf siyafi bersama pas." sekarang ini, saya kena berlakon sat, "er .. saya tak sangka keganasan demonstran ini bolih berlaku, ini semua salah polis, kalau polis benarkan kami buat demontrasi di dataran merdeka saya yakin perkara seperti ini tidak akan berlaku ..."

Blog Archive

Labels