1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Thursday, May 10, 2012

SAIFUDDIN NASUTION, SUDAHLAH BURUK MUKANYA, PENDEK PULA 'ANUNYA'!!!

Thursday, May 10, 2012

Saifuddin Nasution, Setiausaha Agung PKR terus berusaha untuk meyakinkan para penyokong Pakatan Rakyat yang pembohongannya bukanlah pembohongan sebaliknya satu kenyataan. Meskipun telah ditangkap hidup-hidup dalam keadaan berbohong, malah orang yang dikatakannya sebagai Pengerusi dan Timbalan Pengerusi SPR yang menjadi ahli UMNO pun, sebenarnya adalah individu yang berasingan, si muka bulan itu tetap menebalkan mukanya untuk berbohong.

Berbohong, merekayasa cerita palsu, mencipta fakta palsu dan melakukan fitnah adalah SATU SATU RUKUN WAJIB dalam Pakatan Rakyat, khususnya kepada PKR. Hidup PKR selama ini adalah hasil daripada pembohongan, terutama sekali apabila nafas PKR datangnya daripada pembohongan demi pembohongan BAPA PENIPU TERBESAR MALAYSIA, Anwar Ibrahim.

Saifuddin Nasution cuba untuk menjadi seperti Anwar Ibrahim yang sejak dia buka mata, sampailah nafas terakhirnya, tidak ada satu perkataan pun yang benar keluar dari mulutnya, melainkan penipuan dan dusta semata-mata.

Setelah dia dimalukan kerana membuat serkap jarang dan kemudian turut memalitkan malu kepada Rafizi Ramli, si bodoh berkote kulup, Saifuddin Nasution cuba membetulkan keadaan.

Menurutnya, Pengerusi SPR masih perlu penjelasan mengapa tidak mengisytiharkan keluar dari UMNO selepas tiga bulan menjawat jawatan berkenaan. Sekaligus katanya lagi, kelalaian tindakan tersebut mengundang tanda-tanya yang amat besar.

Alahai Saifuddin Nasution...

Antara banyak-banyak KATAK BETUNG di Malaysia, Saifuddin Nasution adalah BAPA SEGALA BAPA KATAK. Dia ni dahulunya adalah orang UMNO yang kaki songlap, kaki betina, kaki curi dan segala macam kaki lagi.

Bila sedar, pelindung besarnya iaitu Anwar Ibrahim sudah hampir ditangkap dan dipecat, laju-laju Saifuddin Nasution bersama-sama beberapa orang kawan penjahatnya lari ke luar negara. Kemudian untuk membersihkan dirinya, dia muncul sebagai ahli PAS dan bertanding di Lunas. Tidak lama dalam PAS, Saifuddin Nasution muncul pula sebagai ahli PKR untuk menjawat jawatan Setiausaha Agung PKR.

Sepatutnya, sebelum Saifuddin Nasution sibuk nak tanya orang lain tentang keahlian parti mereka, dia cermin-cerminkanlah dirinya dahulu. Dia sendiri ahli parti mana. Betul ke dia ahli PKR yang layak menjawat jawatan Setiausaha Agung. Atau dia masih ahli PAS? Atau sebenarnya kad keahlian UMNO masih lagi dipegang dan berharap, kalau PKR terkubur itu akan menjadi bukti yang dia masih ahli UMNO... sama macam penipuan Anwar Ibrahim pada tahun 1982 dahulu konon-kononnya dia dari awal lagi ahli UMNO sebab dia dilantik sebagai Timbalan Menteri pada waktu itu.

Atau boleh jadi juga, semasa cerminkan diri, Saifuddin terlalu benci tengok muka hodohnya itu sehingga dia menjadi terlalu tidak percaya kepada diri sendiri dan terpaksa meneruskan pembohongan yang telah dikantoikan untuk dia percaya yang dia adalah seorang yang hebat!!!

0 comments:

Blog Archive

Labels