1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Thursday, May 3, 2012

SAMPAI BILA NAK JADI DAYUS, AZMIN ALI? BERANI BUAT BERANILAH TANGGUNG!!!

Thursday, May 3, 2012
Semalam Azmin Ali yang tertekan dengan penyebaran beberapa keping gambar aksi panasnya dengan seorang wanita di internet telah tampil membuat penafian mengenainya. Kenyataannya itu turut disebarkan di portal lidah rasmi PAS, Harakahdaily.

Dalam kenyataan tersebut, dia turut menuduh gambar-gambar “XXX” itu merupakan fitnah jahat dari UMNO terhadapnya menjelang PRU ke-13 yang bakal berlangsung tidak lama lagi.Dia turut menafikan dakwaan yang mengatakan bahawa anaknya, Farah Afifah adalah anak dari hasil hubungan biologi dengan isterinya, Shamsidar Taharin, dengan berasaskan dua ujian klinikal yang dijalankan pada tahun 1998.

Persoalannya, benarkah gambar-gambar pegun yang dipercayai telah dipetik dari rakaman video itu merupakan satu fitnah? Fitnah dari UMNO untuk PRU ke-13?

Sebagaimana kita tahu, sekiranya gambar pegun dari kamera optik biasa, sudah tentu ia terdedah dengan teknik superimpose. Tapi bagaimanapun, belum ada lagi teknologi yang mampu membuat rakaman video dan disuperimposekan kemudiannya. Yang ada, hanyalah teknik kesan khas (special effect) yang diamalkan di Hollywood yang kelihatan begitu realistik.

Namun, apakah rakaman video aksi skandal Azmin itu telah ditambah teknik kesan khas? Pada saya, ia hanya boleh disahkan oleh pakar forensik audio visual yang terkemuka.

Bagaimanapun, jika rakaman video skandal seks itu dibawa ke luar negara, diuji oleh pakar dan disahkan lelaki itu adalah Azmin, apakah dia akan mengaku?... SAMBUNG BACAAN DI SINI


0 comments:

Blog Archive

Labels