IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Sunday, May 6, 2012

SEELOKNYA ISTERI KHALID ISMATH MINTA FASAKH SAJALAH!!!

Sunday, May 6, 2012

Melihat kepada reaksi yang ditunjukkan oleh Khalid Ismath dan lelucon yang cuba dilakukan oleh konco-konconya, nasihat yang paling baik boleh diberikan kepada isterinya (atau isteri-isterinya) adalah, MULA MEMINTA DAN MENYEDIAKAN BORANG UNTUK MEMOHON FASAKH memandangkan suami mereka kini barangkali akan berlama-lama disuntut dalam penjara setelah suami mereka mengugut untuk membunuh semua anggota polis dan kemudian membelasah seorang anggota polis trafik ketika demonstrasi BERSIH 3.0.

Menariknya kaum puak Pakatan cuba buat cerita kononnya polis telah menahan pelajar tercicir itu padahal dia datang menyerah diri setelah gambar dan namanya telah disiarkan oleh media. Mereka cuba menunjuk macho kononnya Khalid Ismath cuba dianiayai oleh polis walaupun telah menyerah diri.

Sebenarnya budak kurang ajar seperti Khalid Ismath bukan sahaja perlu diajar tetapi perlu diajar agar sedar diri.

Yang pastinya budak ini tidak mempunyai masa depan yang cukup cerah dalam akademik tetapi sangat cerah sebagai oemberontak dan buat kacau. Jadi daripada menjadi masalah pada kemudian hari, lebih baik isterinya memohon fasakh menceraikan Khalid Ismath!

3 comments:

Anonymous said...

Kamu dah kawin? Apa pndgn kamu jikalau ada org msk cmpur hal rmh tgga kamu? Jgn msk cmpur hal rmhtgga org lain.. Kamu nk komen lain2 terpulang lah apa yg kamu nk kata. niat sy menegur utk kebaika .terima tak terima terpulang... Ingt adik, neraka azabnya dasyat.... Jgn menyesal kmudian hari...

danieyl said...

kalau mcm tu. tlg la nasihatkan org bersih ni. rezeki saya sbg peniaga terjejas sbb bersih ni. dah buat huru hara cust pun tak nak dtg kl. jadi ingatkan dia org dulu pasal azab

Anonymous said...

Haha, anon atas bodo.. Ingtkn si khalid 2 spaya kembali ke akidah ahlul sunnah, duk dlm syiah 2 pn bile dh mati nt kene azab kubur..pedih wo0..

Blog Archive

Labels