IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Wednesday, November 28, 2012

ISU SALUN: AMOI SALUN LAGI SEKSI DARI NIK AZIZ!!!

Wednesday, November 28, 2012

Seperti yang diduga, PAS Kelantan akhirnya terpaksa tunduk dan akur walaupun sebelum ini bagaikan jembalang hilang tanduk dalam usaha mereka untuk menonjolkan diri sebagai sebuah parti Islam yang berpegang teguh dengan apa yang mereka yang uar-uarkan, iaitu HUDUD dan hukum syariat Islam.

Lim Guan Eng dalam satu kenyataan menyambut baik keputusan PAS Kelantan untuk membatalkan undang-undang kecil yang mereka telah gubalkan dan pada masa yang sama, meminta agar PAS Kelantan membatalkan saman kepada salun rambut yang membenarkan amoi bukan Islam menggunting atau menyampu rambut lelaki walaupun bukan Islam.

Macam mana nak buat hudud kalau bab sekecil itu pun, PAS takut dengan DAP dan NGO-NGO Cina?

Belum apa-apa lagi, PAS sudah berundur daripada apa yang mereka sendiri perjuangkan. Sebenarnya kalau setakat nak tunjuk yang PAS boleh buat tetapi kemudian, tarik balik sebab takut undi Cina dan bukan Islam lari dari  PAS, lebih baik dari awal lagi PAS jangan sembang apa-apa pasal Islam atau hukum hudud.

Kesian la kat orang-orang PAS yang sebelum ini menyorak sakan sambil mentertawakan dan mengejek-ejek UMNO kononnya tak berani bertindak sebagaimana PAS Kelantan. Diangkat dijulang Nik Aziz kononnya inilah mujtahid zaman ini. Kononnya keulamaannya terkenal di seluruh dunia dan diakui oleh pelbagai lapisan alim ulama.

Alih-alih, kena sound sebijik jer ngan Karpal Singh, terus terencat segala anggota tubuh, terus kaku seluruh anggota sendi dan terpaksa pula mencari-cari pelbagai alasan untuk tidak membenarkan perlaksanaan undang-undang kecil itu.

Alahai... buang ler serban tu! Tak payahlah bertongkat berjubah lagi... buat malu kat kucing terbiar tepi jalan tu sajalah!!!

BACA NI...

1 comments:

Anonymous said...

Gua ingin tahu sikit. Mana-mana lu orang boleh explain sama gua. Kalau dalam saloon, seorang perempuan tidak boleh potong seorang lelaki punya... Rambut meh, macam mana loh dalam kereta? Seorang lelaki sama seorang perempuan sama-sama dalam sebuah kereta - seorang driver dan seorang lagi penumpang. Mereka bukan suami isteri! Boleh explainkah? Jangan marah-marah gua tanya loh! Terima kasih.

Blog Archive

Labels