IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Sunday, January 20, 2013

ANWAR BAGI NASIHAT KEPADA ROSMAH, SURUH CERITA BUKAN SUMPAH!!!

Sunday, January 20, 2013

Bayangkanlah Anwar bagi nasihat kepada Rosmah supaya bercerita terus-terang...

Macam cerita lawak!

Anwar bagi nasihat? Hahahaha...

Memanglah jenis tak sedar diri cucu pencari botol kosong tu. Macam mana dia nak nasihatkan Rosmah supaya memberikan penjelasan berhubung cincin berharga RM24 juta yang dicipta oleh dia dan dimasyhurkan pula oleh Chegu Bard dan para penceramah PKR. Benda tak wujud, benda tak betul, macam mana gamaknya nak bercerita. 

Kenapa Anwar sendiri tidak bercerita tentang China Doll yang ditoronnya? Bukankah memang jelas, terbukti dan terang lagi nyata, memang KOTE BENGKOK Anwar menoron pelacur dari China itu? Bukankah tubuh badan Anwar Ibrahim yang berjalan masuk naik ke lif dan kemudian masuk ke bilik hotel untuk bersetubuh dengan pelacur tersebut? 

Dan bukankah cerita tentang JAM TANGAN OMEGA sampai sekarang, baik Anwar mahupun isterinya, Wan Azizah tidak dapat menjawab sampai sekarang?

Kenapa Anwar tak berterus-terang sahaja tentang cerita-cerita yang terang, nyata, terbukti dan berfakta tersebut? Mengapa pula Anwar sibuk-sibuk nak suruh Rosmah bercerita tentang cincin berlian yang entah di mana fakta dan sumbernya?

Bodoh punya Anwar tetapi bodoh lagi bangkai-bangkai yang sangat percaya dengan apa yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim!

Anwar reka segala cerita. Kemudian cuba kaitkan dengan pelbagai cerita yang kelihatan berkaitan tetapi sebenarnya ianya fitnah semata-mata. Justeru, sesiapa pun tidak dapat menerangkan tentang fitnah yang dicipta. 

Samalah macam cerita pembunuhan Altantuya... siapa yang tersangat tahu tentang cerita pembunuhan Altantuya selain daripada Anwar Ibrahim?

Jadi, patutnya Anwar Ibrahim yang bercakap terus-terang dan menerangkan bagaimana dia tersangat tahu tentang semua benda-benda yang disebutnya, seolah-olah dia yang merancang, dia yang berada di tempat kejadian, dia yang melakukannya dan dia yang cuba mencipta alasan dengan menyalahkan orang lain semata-mata untuk menutup pekong dan nanah sendiri!!!

Begitu juga, Anwar Ibrahim perlu menceritakan bagaimana dia memperolehi kekayaan yang sangat luar biasa dengan nilai berbilion-bilion ringgit termasuklah dia cuba melarikan berbilion duit dalam bentuk not seribu dan lima ratus sebelum Mahathir menyahnilaikan not kertas berkenaan yang sudah dihantar ke Indonesia dan Australia.

Kenapa Anwar tak sibuk-sibuk nak menerangkan tentang semua perkara itu sebaliknya lebih sibuk dengan cincin RM24 juta yang tidak wujud pun di alam nyata melainkan dalam khayalannya?

9 comments:

amira fatin said...

kau jangan nak tunjuk baguslah anwar nak nasihatkan rosmah, kau tu ubah sikit perangai ,,

assaad said...

Setuju. Memang posting anda bernas. Benda yang tak betul kalau tiap-tiap kali diulang-ulang, dicerita-cerita walau pun salah dan fitnah. Tetapi nampak macam benar-benar berlaku.

Begitulah dengan reputasi Polis. Diburuk-burukan, dijelek-jelekan dan macam-macam lagi yang bersifat negatif. Sudah pasti imej Polis akan jatuh merundum. Itulah agenda mereka-meraka yang tidak sayangkan Malaysia. Mereka-mereka itu adalah seperti tikus membaiki labu. Cakap tak serupa bikin.

Mudah-mudahan rakyat Malaysia faham dan tidak tertipu. Gunakanlah sebaik-baiknya Undi Anda. Bantulah DS Najib yang bertungkus-lumus untuk memertabat Malaysia di persada Dunia. Jangan sia-siakan usaha DS Najib. Bersatulah demi Malaysia.

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

dol.mat said...

ada hati anwar nak nasihat rosmah..lu sapa beb lu sedar sikit lu tau sapa yang lu nak nasihatkan isteriperdana memteri beb,,

Anonymous said...

Nak nasihat. Sendiri mesti ingat dulu

bro yul said...

x payah nk nasihat rosmah la anwar wey...diri sendiri pun x betul ada hati nk nasihat orng sekurang-kurang nyer rosmah berani bersumpah yg dia x pernah memiliki cincin yg d fitnah oleh pakatan harami....anwar ada berani ke nk bersumpah yg dia x pernah bantai cina doll??????ada berani ke bersumpah yg dia x pernah liwat saiful?????jijah omega ada berani bersumpah yg jam omega ada dlm simpanan nyer????sampai hari nie pun x berani jd x perlu la nk sibuk2 hal orng klu ko sendiri pun x betul rendah akhlak dan moral...

Daddy Cool said...

hahahahahha...kau buat lawak la anwar ibrahimmlau ad hati nak nasihat org lain..skrg ni org tak nak dgr nasihat kau,org nak dgr kau bersumpah yg kau tak liwat saiful bahri,kau tak bahan china doll...berani ke kau buat mcm tu??jelas sekali kbimbangan anwar semakin ketara..

kakbedah said...

anwar nak mengajar rosmah? biaq betoi.. diri sendiri x terajar .. ada hati nak mengajar org.. lu gila ke anwar???

kejora malam said...

diri sendiri tak terajar..
adoi kasihan sungguh anuar nie lebih baik ko jaga diri sendiri dahulu..
betulkan diri sendiri dulu daripada nak nasihatkan orang...

Anonymous said...

Baguslah nak menasihat..tapi para penyokong Anwar kena lah nasihat Anwar tu..minta lah dia brterusterang.

Berkata lah yg benar!!

Blog Archive

Labels