IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

BLOG INI MENYOKONG 1M4U

Sunday, January 27, 2013

ANWAR CUBA BAGI GAMBARAN, KONONNYA KESATUAN EROPAH MUSUHI NAJIB!!!

Sunday, January 27, 2013

Anwar Ibrahim dalam blognya cuba mengangkat diri sendiri. Katanya, Kesatuan Negara Eropah tidak mempunyai masalah untuk 'bekerja' dengannya dan mengiktiraf Kerajaan Pakatan Rakyat, sekiranya Pakatan Rakyat memenangi PRU13 yang hanya beberapa minggu sahaja lagi.

Ketua Umum PKR itu benar-benar seperti budak kecil yang menakut-nakutkan orang lain dengan hantu sedangkan dia sendiri terkencing terberak kerana takutkan makhluk itu!

Konon-kononnya sokongan daripada Kesatuan Eropah kepadanya SEKIRANYA dia menang nanti, merupakan pukulan maut kepada UMNO-BN dan Najib Abdul Razak.

Itu kalau dia menang... bagaimana pula kalau dia kalah? Adakah dia akan MENERIMA PUKULAN MAUT dan mengakhiri kerjaya politiknya di Malaysia, atau dia akan bergabung dengan semua tentera Zionis bagi melancarkan segala bentuk serangan terhadap kerajaan yang sah dipilih oleh rakyat sebagaimana yang dilakukannya dalam DRAMA 16 SEPTEMBER 2008 lalu?

Hanya kerana Negara Kesatuan Eropah mengatakan, mereka akan bekerjasama kalau Pakatan Rakyat menang, tidak semestinya ianya pukulan maut kepada UMNO-BN dan Najib Abdul Razak. Sebaliknya besar kemungkinan juga, Negara Kesatuan Eropah itu sekadar bermanis mulut, sebagaimana mereka bermanis mulut terhadap YAHUDI dan ZIONIS sedangkan pada masa yang sama, mereka tidak mahu dan tidak memerlukan Zionis serta Yahudi berada di negara masing-masing, sehingga mereka sanggup menyokong penubuhan negara haram Zionis Israel di bumi Palestin.

Anwar Ibrahim sedang menerima layanan yang serupa. Namun disebabkan otaknya hanya pandai menipu dan memperdaya, maka Anwar Ibrahim tidak dapat memahami apa sebenarnya tujuan wakil EU itu menyuarakan sokongan 'SEKIRANYA' dia dan Pakatan Rakyat menang.

Lainlah kalau EU menyatakan, kalau UMNO-BN menang, maka mereka akan melakukan serangan konvensional atau menghantar peluru berpandu di sini... haaaa, kalau itu yang diluahkan, maka itu barulah DEATH KNELL macam yang Anwar Ibrahim faham...

Ini sekadar menyuarakan sokongan 'KALAU' menang...

Makin baghal dan makin meroyan dah si Anwar Ibrahim ini... barangkali kuman dari lubang dubur sudah sampai dan menjangkiti otaknya... tu yang jadi mereng semacam!!!

Bongok punya Anwar Ibrahim!

DAH TUA-TUA PUN MASIH BODOH!!!

5 comments:

Anonymous said...

EU kata mereka Akan mengiktiraf mana2 pihak yang menang pilihanraya.. Waima BN atau PR.. Memang Anu R sentiasa nak belit perkara untuk menunjukkan dia bagus sangat, namun beberapa pihak malas nak berfikir...

Anonymous said...

Anuwar ahli politik yang sudah bangkrap. Apa bodoh sangat.

Negara negara Eropah itu pandang negara bukan siapa yang perintah kecuali dasar negera itu menyebabkan pemimpin Eropah tersentak.

Setakat ini sebagai di ketahui umum layanan negara Eropah kepada Malaysia biasa saja. Buktinya keadaan PM kita Di Davos Swiss. Ok jer, lagi boleh promote negara.

Kenyataan Anuwar ini betul betul kena kemuka sendiri kerana tidak sesuai pada masanya. Nak menipu tu tengok tengok lah. Ini masa Najib tengah gak di Eropah sana selepas mesyuarat.

Mau kah pemimpin bangang samdol macam ni? yang sebahagian otaknya ada di kepala yang lagi satu memanjang?

Anonymous said...

kahkahkah..kuman dari lubang pungkoq masok kepala..wakakaka toya punya anuat brahem.

Anonymous said...

kahkahahkah,kuman dari lubang punhkoq..wakakaka..toya punya anuat brahen ni..

Anonymous said...

muko mung da nampak mcm iblis la nuar..taubat la tak payah nak menipu lagi..jangan bila mapuh nanti org kenang jasa mung yg bijak nipu n fitnah

Blog Archive

Labels