IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Sunday, January 27, 2013

BIAR RAFIZI CIUM TELAPAK KAKI, ZAHID HAMIDI TIDAK SEHARUSNYA MEMAAFKAN BABI SEKOR TUH!!!

Sunday, January 27, 2013


Akhirnya BABI MONTOK bernama Rafizi Ramli meminta maaf kepada Zahid Hamidi walaupun beberapa jam sebelum itu, bukan main lagi aksyennya dia, kononnya dia akan berlawan dengan Zahid Hamidi di mahkamah.

Dan menariknya, Rafizi Ramli memilih untuk meminta maaf dalam Bahasa Inggeris, sekalipun dia adalah orang Melayu dan Zahid Hamidi juga TULEN MELAYUnya.

Kenapa agaknya si tukang ambil upah dari KARTEL DAGING itu meminta maaf walaupun sebelum itu cukup hebat dan cukup aksyen konon-kononnya dia ada bukti kukuh?

Namun persoalan utama, adakah Zahid Hamidi akan memaafkannya dan melupakan proses perundangan yang perlu untuk mengajar Rafizi Ramli agar tidak lagi bergantung kepada fitnah untuk mencipta nama dalam bidang politik.

Hanya selepas saman dihantar, baru Rafizi Ramli hendak meminta maaf?

Memang macam HARAMJADAH!

Zahid Hamidi perlu membalas dendam bagi pihak rakan-rakannya yang lain. Rafizi Ramli telah memusnahkan hidup ramai orang semata-mata untuk mengikut kehendak dan upah yang diterimanya daripada kartel-kartel daging yang menguasai RM2 bilion pasaran daging di negara ini.

Pemberian maaf kepadanya Rafizi adalah sesuatu yang sangat melampau. Walaupun Islam mengajar umatnya agar memaafkan musuh yang telah meminta maaf, tetapi dalam Islam juga, musuh yang meminta maaf boleh DIBUNUH dalam keadaan-keadaan tertentu. Terutama sekali bagi golongan hipokrit yang bermata duitan dan hidupnya hanya mengejar jubur Anwar Ibrahim.

Secara tuntas, Zahid Hamid tidak wajar memaafkan Rafizi Ramli walaupun dia menawarkan diri untuk mencium lurah punggung Zahid!!!

Biar BABI MONTOK yang setia sangat dengan Anwar Ibrahim itu mampus tergolek di tepi jalan!!! br />
Namun daripada maklumat terbaru, BABI MONTOK itu telah menarik semula kenyataannya dan memberikan alasannya kononnya FBnya telah diceroboh. Justeru, permohonan maaf tersebut 'TIDAK TULEN' dan bukan datang dari dirinya. br />
Boleh percaya ke si BABI MONTOK yang kuat berbohong itu?

10 comments:

Anonymous said...

YES HE'S A BIG FAT LIAR GAY FROM THE GAY PARTY !!! WHAT SHOULD WE EXPECT FROM KINDA PARTY?? HE'S BEEN LYING TO HIS WIFE ABOUT HIS " OTHER SIDE OF HIS SEXUAL PREFERENCE " AN APOLOGY WAS EXPECTED BECAUSE HE'D LOOSE THE TRIAL ANYWAY, AND BY Apologising HE THOUGHT THAT HE'D BE FORGIVEN. LET'S STAY WITH THE TRIAL, SHALL WE.. ??

Anonymous said...

Kita tengok apa reaksi zahid.
kalau tidak diteruskan saman terhadap babi montok keparat keadilan ini bermakna ada udang sebalik batu.
Sibabi montok mulut babi ni patut di hajar adab budaya melayu dan hukum fitnah dalam islam.
memandangkan simontok babi tak faham maka harus di ajar babi2 mcm ni.
Bertuankan bapak babi tak heran anak2 babi ini perlu di ajar.
Tiada maaf bagi mu sibabi montok.

Anonymous said...

rafizi dgn babi kalau berbaik pon jgn maapkan rafizi sbb babi ni kalau terlepas akan menyebabkan babi2 tulin merana, sbb kerja babi2 tulin dah diambil alaih secara rasminya oleh rafizi.

Anonymous said...

Setiap kali buat fitnah, bila kena saman, mohon maaf. Lepas tu buat fitnah lagi dan maaf lagi. Hoi.... sampai bila perlu kita maafkan orang macam nih. Saman je biar dia bangkrup terus. Biar dia sampai tak berkotik lagi.

Anonymous said...

harap2 dato zahid..jgn bg can pd sialan ni...ni semua mainan politik je...eksyen nya pasti akan berulang bila dh dekat dgn PRU 13 ni..kita hancur kn 1 per 1 puak2 PKR ni...syiuuuh...syiuhhh..main jauh2 la..

Anonymous said...

Babi hutan dan babi pink pun takut kat babi gemok ni! Babi2 tu tak pandai buat fitnah macam babi yang berkaki dua ni... bersekongkol dengan syaitan yang mahu memusnahkan peniaga Melayu. Memang babi. Tahniah PETRONAS sebab tendang babi penipu ni keluar!

Anonymous said...

abu and nothing else. Abu.

Anonymous said...

http://www.sinarharian.com.my/semasa/rafizi-nafi-minta-maaf-kepada-zahid-hamidi-1.125709

Korang pasti kecewakan ?

Hancurlah UMNO ! Hancurlah Rasuah ! Hidup Melayu ! Hidup Islam !

Eh, eh.... janganlah jeles ye.

mhg said...

saman jer..jangan selesai luar mahkamah..jangan tarik saman..kalu bos dia boleh saman sampai melingkup syarikat atau seseorang..kenapa zahid hamidi tak boleh..?..kalu tarik saman atau yang seumpama dengannya berlaku..ini akan memberikan bonus..kredit dan merit kepada rafizi untuk meneruskan kariernya..

Anonymous said...

BABI ATAU KHINZIR DAH TENTU-TENTU BABI..MAKNANYA BINATANG. SEMUA BINATANG DICIPTAKAN ALLAH SWT TIDAK MEMPUNYAI AKAL. BEZA MANUSIA DAN BINATANG IALAH DIKURNIAKAN ALLAH AKAL FIKIRAN SERTA MANUSIA SEBAIK-BAIK MAKHLUK CIPTAAN TUHAN. TAPI RAFIZI MELETAKKAN DIRI DIA LEBIH RENDAH DARI BINATANG. CUBA YANG BUAT HAL MACAM RAFIZI NI ORANG BN ATAU UMNO, CONFIRM AKAN ADA FATWA DARI PAS..MENYENTUH RAFIZI HUKUMNYA NAJIS MUGHALLAZAH. KEPADA DATO ZAHID...TERUSKAN SAMAN..TELANJANGKAN PENGKHIANAT NI HABIS-HABISAN. JANGAN JADI MACAM MENTERI KDN YANG BACUL, LEMAU, TAK EFEKTIF DAN ASYIK BAGI AMARAN..APA PUN TAK BOLEH.

Blog Archive

Labels