1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Monday, January 28, 2013

LIM KIT SIANG HARAMJADAH NAK KATA APA, IBU BAPA WILLIAM YAU TU DIRASUK HANTU UMNO?

Monday, January 28, 2013

Mana Kit Siang HARAMJADAH yang menyalahkan pemimpin UMNO-BN kononnya telah menyebabkan kematian William Yau, 6 tahun? Apasal dia tak TWEET pulak yang mak bapak budak tu telah DIRASUK HANTU UMNO-BN atau diupah oleh UMNO-BN untuk memarahi, memukul dan mendera anak mereka sendiri?

Dua hari lepas, bukan main lagi Apek Tua, bapa Lim Guan Eng dan datuk kepada seorang remaja yang mencabul pelajar perempuan rakan sekelasnya, menuduh UMNO-BN yang empunya angkara sehingga menyebabkan kematian budak berusia enam tahun itu yang mayatnya ditemui di Sungai Kelang.

Apabila Polis Subang Jaya mengesahkan keterangan daripada 30 saksi, budak yang itu mengalami gangguan fizikal dan mental selain masalah tekanan kerana sering dimarahi dan dipukul oleh ibu bapanya, Lim Kit Siang yang cepat benar menyalahkan UMNO-BN, tak pula bersuara.

Atau dia sebenarnya sedang mencari-cari jalan untuk menyalahkan pihak polis sebelum anaknya, Lim Guan Eng akan menuduh atau DAP akan membuat cerita kononnya, polis telah mengada-ngadakan cerita untuk untuk menutup kejahatan para pemimpin UMNO-BN.

Bab nak membuat tuduhan ke atas para pemimpin UMNO-BN, memang Kit Siang sangat hebat. Samalah macam penglibatannya dalam Tragedi 13 Mei 1969, apabila sudah berlaku tragedi berdarah, Kit Siang terus menyalahkan UMNO dan membuat cerita di seluruh Malaysia, kononnya UMNO yang mencetuskan tragedi tersebut dan dia tidak terlibat walau sedikit pun.

Untuk itu, dia memberikan alibi kononnya sebaik-baik sahaja keputusan PRU-3 dibuat pada 10 Mei 1969, dia tidak berada di Kuala Lumpur. Sebaliknya dia berada di Melaka, Kota Kinabalu dan Kuching.

Memanglah dia tidak berada di Kuala Lumpur pada waktu itu. Dia tidak berada di atas lori, meludah setiap orang Melayu yang ditemui di sepanjang Jalan Raja Muda, tidak mengangkat penyapu yang menjadi simbol penghapusan Melayu dari bumi Kuala Lumpur walaupun ibu kota Malaysia itu telah dibuka oleh Raja Abdullah, seorang Melayu, bukannya Cina pada tahun 1859. Malah dia tidak berada di Kuala Lumpur ketika panggung Odeon menyaksikan ramai orang Melayu yang sedang menonton wayang, dibunuh beramai-ramai dan sebahagian daripada mereka direbus, dibakar dan dipukul sampai mati di flat Sultan Sulaiman yang sekarang ini sudah bertukar menjadi SOGO.

Tetapi HARAMJADAH TUA itu tidak pernah menceritakan tentang hasutan-hasutan yang dilakukannya dalam rapat-rapat umum yang dilangsungkan selama 21 hari sebelum pembuangan undi pada 10 Mei 1969. Dia tidak pernah menceritakan bagaimana dia memberitahu orang-orang Cina kononnya mereka lebih berhak ke atas Malaysia kerana merekalah pemegang ekonomi sebenar negara ini walaupun hakikatnya, Melayu-Bumiputera adalah golongan yang banyak mengitarkan tunai di dalam negara, bahkan mengembangkan biakkan ekonomi menerusi peranan mereka sebagai pengguna terbesar dalam negara. Malah dia tidak pernah menceritakan bagaimana dia bersungguh-sungguh menentang HAK KEISTIMEWAAN ORANG MELAYU, MENCABAR AGAMA ISLAM DAN RAJA-RAJA MELAYU, bahkan MENOLAK SAMA SEKALI BAHASA MELAYU SEBAGAI BAHASA KEBANGSAAN sehingga membangkitkan kemarahan Melayu-Bumiputera, selain melakukan kempen menghalang Melayu-Bumiputera terlibat aktif dalam aktiviti ekonomi - kaedah sama yang sedang dimainkan oleh puak-puak PKR dan PAS sekarang ini!

Sekarang, kita nak dengar apa pula kempen HARAMJADAH TUA bernama Lim Kit Siang. Kita nak tengok, atas alasan apa pula dia akan menyalahkan UMNO, Melayu dan Islam apabila membabitkan seorang anak Cina!!!

0 comments:

Blog Archive

Labels