IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Sunday, January 27, 2013

MAULIDUR RASUL BIDAAH KONON, TAPI BIRTHDAY SENDIRI BUKAN MAIN LAGI SAMBUT!!!

Sunday, January 27, 2013
Dengar cerita tentang bidaah, bukan main lagi hebat. Pendek kata, orang lain semuanya bidaah. Tak boleh buat. Sampaikan sambutan Maulidur Rasul pun, tak boleh. Kononnya zaman Nabi tak buat. Bila Nabi s.a.w tak buat, maknanya kita tak boleh buatlah. Kalau buat, namanya BIDAAH.

Dan bagi kaum Wahabi, tidak ada BIDAAH HASANAH sebaliknya semua BIDAAH adalah DHOLALAH.

Punyalah nak membidaahkan orang lain, dan menunjukkan kononnya dia lebih tahu tentang Islam, maka dikatakan bahawa Muhammad s.a.w bin Abdullah adalah MAMAT KAMPUNG yang mulianya hanya keranalah JAWATAN RASULULLAH dan NABI. Kalau tak ada JAWATAN itu, maknanya Muhammad s.a.w hanyalah si penggembala kambing yang tidak ada apa-apa.

Bila orang nak sambut HARI JADI NABI MUHAMMAD S.A.W, dikatakan orang berkenaan tidak tahu bab agama dan gemarkan bidaah. Kononnya jahillah sangat bila memperingati hari kelahiran Junjungan Mulia itu.

Tapi bila dia sendiri sambut harijadi, siap dengan potong kek dan dihadap pula dek Karpal Singh dan puak-puak DAP serta PKR, sengih bukan main, senyum pun sampai ke telinga. Seronok rupa-rupanya bila sambut harijadi sambil potong kek. br />
Hilang sudah segala BIDAAH. Hilang sudah segala kejahilan dan hilang sudah segala perkara yang menyalahi agama. Sebabnya mudah... TERKENA KAT BATANG HIDUNG SENDIRI, semuanya boleh. Orang lain sahaja yang tak boleh... Lebih-lebih lagi ORANG UMNO!!! br />
Apa-apapun, SELAMAT HARILAH POK NIK... INGATLAH, bila dah sambut harijadi tu, bermakna makin pendeklah usia kita. Bila dah pendek usia tu, maknanya tak lama lagi, bersoal jawablah kita dengan Munkar Nakir dalam kubur dan tak guna dah kalau suruh kawan ketuk papan keranda sambil bagitahu, 'KIR-KIR... NI KAWE KITO.'

10 comments:

Anonymous said...

Ini bukan Ulamak tapi ular dalam semak, dan bukan juga musyridul, mursamdol punya tuan guru...

Anonymous said...

Seronok rasa diri dipuja!

Anonymous said...

Seekor ular lidah cabang. Kalau jumpa ular dengan nicky ajis korang tau la sispa yang perlu dikorbankan dulu. Yes tau takpe. Huahuahuahua

Anonymous said...

ABU .. Abu .. Abu .. Abu akhir kata

Anonymous said...

diorg nyanyi happy birthday kt nik aziz pastu rasa malu2 biler org tuju lagu utk dia...siap tepuk tgn bagai,rasa mcm dunia ni dia punye...hoi,dh tua tu wt cara tua la...suka la tu rs diri di puja!!!! celako..

Anonymous said...

nabi dulu sambut hari jadi cmtu ker???

Anonymous said...

ulamak dunia, ulamak suk...cehhhh

Anonymous said...

Binatang ni memang cemburu dan dengki dengan nabi. Seolah olah beliau kesal mengapa roh yang bernama N.ajis tuhan tak angkat jadi nabi.

Tak percaya ikutilah video ucapannya yang selalu merendah rendahkan nabi.

Tak suka keluar ugama Islam. Nak sangat jadi nabi buat ugama sendiri. Jangan jadi munafik dalam Islam. Hati kafir tapi berlagak bukan saja sebagai orang Islam malah Ularmak.

Anonymous said...

Kek halal ke. Karpal beli kat mana. Tak payah usul kalai hadia kut. Nak tolak tak sedap hati sahabt sehidup semati yang bagi.

Anonymous said...

Hello! I just would like to give an enormous thumbs up for the good info you’ve here
on this post. I will likely be coming again to your weblog for extra soon.


My blog post: seoul fm radio mobile