iklan

iklan

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Wednesday, February 20, 2013

AHLI DAP KATA TERESA KOK MACAM BOHSIA, SEMUANYA DIKANGKANG TETAPI DIA TAK TAHU SIAPA YANG DAH MENGANDUNGKANNYA!!!

Wednesday, February 20, 2013

Teresa Kok dituntut, didesak dan disuruh meletak jawatan kerana sikapnya yang tidak bertanggungjawab sebaliknya sangat suka bermain politik dan beretorik dalam segala hal. Pada masa yang sama, Teresa Kok juga sangat alergik dengan perkataan 'masalah rakyat' walaupun dia sebenarnya berjawatan selaku Wakil Rakyat.

Itu yang dikatakan oleh seorang bekas ahli DAP, R.Vellasamy. R.Vellasamy merupakan Ketua Cawangan DAP Pantai Sepang. Dia bagaimanapun telah dipecat dari DAP pada Mei tahun lepas dengan Teresa Kok bertindak sebagai dalang utama pemecatannya ekoran kelantangannya mengkritik dan membawa isu-isu masalah rakyat yang enggan diselesaikan oleh Teresa Kok serta para pemimpin DAP yang lain.

Vellasamy turut membangkitkan sikap chauvinisme dan perkauman Teresa Kok yang sangat keterlaluan. Sebagai contoh, dalam kemelut rumah ibadat masyarakat Cina di Sungai Pelek, Sepang, Teresa Kok mengambil pendekatan berbincang dan berunding dengan penduduk berketurunan Cina. Bagaimanapun untuk masalah yang sama melibatkan masyarakat India, Teresa Kok buat pekak badak dan tuli sahaja. Permintaan untuk rundingan, langsung tidak dilayan oleh Teresa Kok.

11 memorandum yang dihantar oleh Vellasamy kepada Teresa Kok, kesemuanya telah dibakulsampahkan. Dan apabila Vellasamy kerap bertanyakan masalah rakyat yang tidak dihiraukan oleh Teresa Kok, akhirnya dia dipecat dari parti.

Boleh desak dan tuntut sajalah... Cina Yahudi itu tidak akan peduli dengan tuntutan sesiapa pun. Sebabnya dia tahu, Lim Guan Eng sendiri pun tidak akan berani menyentuhnya.

Tetapi bab BOHSIA tu.... memang pun Teresa Kok BOHSIA!!!

BACA INI JUGA

0 comments:

Blog Archive

Labels