1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Thursday, February 14, 2013

ANWAR LEMBIK LUTUT DAN JATUH TERDUDUK SEBAIK-BAIK PIJAK BUMI PENGKALAN PEGOH!!!

Thursday, February 14, 2013

Isyarat sudah pun diberikan. Petunjuk sudah pun ketara dan nyata. Namun kalau dah jenis perut hijau, segala petunjuk dan isyarat pun tak dihiraukan. Bahkan dilanggar sesuka hati kononnya untuk menunjuk-nunjuk yang dia tu hebat, dia kuat dan dia gagah perkasa.

Batu yang keras pun, berlekuk dek titisan air. Besi yang pejal pun, berkarat dan reput dek lembapan. Cuma hati manusia sahaja, kalau dah jenis terhijab, hanya Allah Taala sahaja yang mampu membuka tabir dan hijab itu.

Itulah yang berlaku kepada Anwar Ibrahim malam tadi. Bumi Pengkalan Pegoh ternyata tidak menerimanya. Sebaik-baik sahaja dia turun daripada kenderaannya dan menjejakkan kaki ke tanah Pengkalan Pegoh, dia terus tergolek dog bagaikan nangka busuk yang penuh ulat dan isinya langsung tidak boleh dimakan.

Kalaulah bukan kerana enam orang pengiring peribadinya, sudah pasti Anwar Ibrahim akan menjulur di atas tanah dengan lidah panjang menjilat lumpur bagaikan anjing patah keempat-empat kakinya. Enam orang pengiringnya itulah yang kemudian mengangkat dan membawanya ke pentas ceramah yang terletak di hadapan Markas PAS Kampung Pengkalan Pegoh. (RUJUK SUNGAI RAPAT ONLINE)

Dan menariknya, Anwar Ibrahim tidak seperti kebiasaan. Gementar dan ketakutannya terserlah nyata. Dia hanya mampu berucap selama 15 minit manakala suara Ummi Hafilda yang baru mendapat INJECTION semangat daripada suami Arabnya, pula melengking-lengking, sekaligus menambahkan lagi ketakutan dan kengerian Anwar Ibrahim.

Saksikanlah sendiri klip video ini:


8 comments:

Anonymous said...

sebarkan dlm you tube, FB , Twitter, etc, sebarkan ke seluruh msia dan dunia...kalu kena pada PM, benda2 ni pembankang pandai fitnah....

Anonymous said...

kena tulah ummi hafilda nampaknya...

Anonymous said...

dia belakon laa..bila jatuh boleh ckp sakit sana sini..jd tak boleh dok kat tempat ceramah lama2,ada la alasan cabut lari cpt2 dari tunggu kena belasah olei umi..kan tak gitu..

Aku Amz said...

Hahahahah... Lu punyer statement memang logik bro... Anwar ada bermacam tektik... Nie salah satunyer... Ehhh tapi kan, dulu kan dia penah kena sakit blakang yg kronik, kena racun arsenik, kena injet ngan darah HIV, kena tumbuk sampei lebam mata dia... Aku rase kesan daripada peristiwa diatas telah terjadi skg... Aku rase dia akan gunakan alasan tu la nanti... Aku rase la..

Anonymous said...

Mula2 jatuh terduduk.lps tu jatuh terlentang.lps jatuh terus mampossssssss

Anonymous said...

lagi lakonan meraih simpati...
tp rakyat dah muak. tgok muka ja..spt ada ssuatu yg tak kena...

Anonymous said...

dialog masa anuwar jatuh di pegoh:

macai: Dato seri tak apa-apa ke?
anuwar: takpa-takpa.. asal kote bengkok bole keras & boleh jolok pantat china doll & lubang jubir hangpa semua, saya ok je.. takpa-takpa..

huahuahua

Anonymous said...

nak tarik simpati..nak tunjuk pada rakyat, walaupun macam mana keadaannya, demi keadilan, demi rakyat..dia terus berjuang!! pehhh

mantap lakonan ni!!

Blog Archive

Labels