iklan

iklan

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Tuesday, February 19, 2013

BERGEGAR PUNGGUNG TEBAL ISKANDAR SAMAD DENGAN OPPA GANGNAM STYLE DI KAMPUNG BARU AMPANG!!!

Tuesday, February 19, 2013

Nak kata apa lagi?

Exco Perumahan, Pengurusan Bangunan dan Setinggan merangkap ADUN Cempaka serta Yang Dipertua PAS Pandan, dah tak berupaya menipu lagi. Dia tidak lagi boleh bersembunyi di sebalik jawatannya sebagai Yang Dipertua PAS. Dan dia juga tidak boleh menidakkan bahawa dia sebenarnya memang berada di tapak konsert OPPA sempena Tahun Baru Cina di Kampung Baru Ampang pada 15 Februari lalu.

Memang dia ada di situ dan dia juga memberikan ucapan meraikan kedatangan Tahun Baru Cina yang disambut oleh masyarakat Tionghua. Dan memandangkan masyarakat Tionghua merupakan sebahagian daripada anggota pengundi yang snagat penting, apatah lagi melibatkan kawasan Pandan dengan Kampung Baru Ampang yang seratus peratus penduduknya berketurunan Cina, seharusnya Iskandar Samad mengaku sahajalah yang dia memang meraikannya bersama-sama mereka dengan hiburan yang bersifat lagho.

Susah sangat ke nak mengaku?


Salah besar ke kalau mengaku, sama-sama meraikan dengan masyarakat Cina di situ kerana sebagai pemimpin apatah lagi untuk mendapatkan undi pada PRU13 yang akan datang tidak beberapa hari sahaja lagi, Iskandar Samad perlu mengambil hati para pengundi berkenaan?

Dan susah sangat ke nak mengaku yang dia selaku ADUN Cempaka, lebih memberatkan undi daripada masyarakat Cina dengan kepelbagaian bantuan serta janji diberikan kepada mereka berbanding masyarakat Melayu yang jumlahnya juga agak ramai.

Sepanjang 5 tahun Iskandar Samad menjadi ADUN Cempaka, TIDAK ADA SEBUAH SURAU dan Masjid pun yang dibantu oleh Iskandar Samad. Bahkan kebanyakan AJK Surau yang cukup kuat menyokong PAS dan Pakatan, apabila hendak mendapatkan bantuan, mereka akan berpaling kepada UMNO walhal wakil rakyat mereka adalah Iskandar Samad yang juga merupakan Exco Kerajaan Negeri Selangor.

Iskandar Samad cukup diingati di Pandan Mewah kerana perbuatannya merampas dewan komuniti yang kemudian dilabelkan sebagai 'TELAH DIBEBASKAN' tetapi untuk menggunakan dewan komuniti tersebut, perlu membayar sejumlah wang dan kegiatan masyarakat tidak boleh dijalankan secara bebas di dewan komuniti berkenaan, meskipun pada zaman UMNO-BN, keadaan adalah sebaliknya.

Aduhai Iskandar Samad...

Harap punggung dan badan sahaja macam BERUANG POLAR, tapi akal dan usahanya untuk umat Islam di kawasan yang diwakili, idak lebih daripada sekadar memberi ceramah, berkempen dan menipu. Jawatannya selaku Exco Perumahan, Pengurusan Bangunan dan Setinggan, kekal sebagai jawatan tetapi tanggungjawab dalam jawatan tersebut, tidak pernah ditunaikan!!!

Sukalah gamaknya hati Iskandar Samad dengan tarian OPPA di Kampung Baru Cina Ampang pada 15 Februari tu ye?

6 comments:

Anonymous said...

penipu kaki kencing sama je ngan macai2 dia.. Dewan sebelah masjid nurul hidayah utk maen ping pong konon last2 jd stor kunyit hj mahdi macai kau tu.. Table ping pong owg ko seberang pdg tu tolak blk umah.. Ni kitaowg yg ngangkat mcm nk mampos sng2 je owg pas selit.. Ya pas parti yg Islamik tu.. Sma je nama pon parti politik tp bab kencing pr jauh ke hadapan!!!

Anonymous said...

Islam tak kejam.Yang kejamnya orang yang gunapakai Islam untuk perut mereka.

Anonymous said...

tipu..tipu..tipu..gambar backdrop tak sama pon antara 2 gambar tu..fitnah jer pandai

pasbodobangang said...

anon 9.25 ni buta ke tuli?

tgk betul2, sama la. yg kat atas tu dilindungi. cuba tgk speaker kat depan dan juga warna karpet.

bnyak alasan sgt. bodowww

Anonymous said...

umno bangang dah tak dak idea la ni,,semua nya cerita taik mata taik gigi aja depa boleh buat,,kesian sipelax umno,,,

Anonymous said...

Oi gay kote bengkok tolol ke hapa.. Lambang pas bkn maen besar amoi seksi terkinja2 atas pentas tu isu dia.. Psy yg jantan tu nik aziz suruh ttp aurat tp yg anjuran parti dia ni apa cer? Itu isu dia ngok.. Lagipon iskandar sendri naik pentas berucap.. Dapig tu pergunakan pas la x sedar diri lg ke???

Blog Archive

Labels