1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Saturday, February 16, 2013

BOB LOKMAN TAK BOLEH JADI CALON PAS DI SUBANG SEBAB DIA SAKIT JANTUNG!!!

Saturday, February 16, 2013

Bob Lokman mengesahkan beliau tidak bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13). Beliau merupakan bekas Pelawak, pengacara dan penulis lirik terkenal. Apabila beliau sudah tidak laku lagi dalam dunia hiburan, Bob Lokman mencuba nasib pula sebagai penceramah PAS kerana dibayar dengan lumayan setiap kali berceramah hasil daripada kutipan derma mereka yang datang mendengar ceramahnya.

Alasan yang digunakan oleh Bob Lokman mengapa dia menyertai PAS adalah kerana kerosakkan moral anak-anaknya. Seorang bapa menyalahkan orang lain di atas kegagalan beliau mendidik anak memang merupakan perkara yang amat keji kerana tanggung jawab mendidik terletak dibahu ibubapa. seperti biasa perangai manusia durjana akan tidak habis-habis menyalahkan orang lain di atas segala kesalahan yang mereka lakukan.

Bob atau nama sebenarnya, Mohd Hakim Lokman berkata, wakil Pas pernah menawarkan beliau untuk menjadi calon di kawasan Subang, Selangor akhir tahun lalu, namun tawaran itu terpaksa ditolak atas sebab kesihatan. 

“Saya mengalami sakit jantung sejak tujuh tahun lalu. Biarpun berminat dalam bidang politik, saya menolak tawaran Pas sebab saya tidak bertenaga, jadi wakil rakyat perlu kuat dan bertenaga untuk bekerja siang dan malam.

“Kalau dikira dalam bidang politik, jika untuk bantu orang, saya memang berminat. Walaupun tidak bertanding, saya kini giat membantu parti dengan memberi ceramah kepada orang ramai bergantung kepada jemputan penganjur,” katanya semalam.

Begitu juga dengan penyertaan beberapa selebriti yang dah tak laku ke dalam parti PAS seperti Aishah, Abby Abadi, Renggo Arrow dan Hairie Othman. Mereka cuba cari makan dengan menjual agama melalui ceramah murahan hasil derma. Dengan ilmu agama yang begitu sedikit mereka dilatih oleh pemimpin PAS untuk menyampaikan ajaran songsang agama PAS.... TERUSKAN BACAAN DI SINI

7 comments:

Anonymous said...

layak ke jadi wakil rakyat...kalau menang pun leh jadi pelawok pas je

Anonymous said...

layak ke jadi wakil rakyat...kalau menang pun leh jadi pelawok pas je

Anonymous said...

SEMUA NAK JADI WAKIL RAKYAT BERAPA RAMAI YANG BOLEH JADI WAKIL RAKYAT

Anonymous said...

Bekas Pelajar Maahad Hamidiah Kajang...senior gua

Kesian guru guru yg mendidik beliau tentang agama..

Sepatutnya beliau lebih arif tentang hukum hakam islam sebelum menyertai PAS..

Semuga ALLAH memberi rahmat ke atas beliau.

Anonymous said...

Nak jadi Wakil Rakyat??

Muka Bob Loklak sudah mcm perogol bersiri!!

Nak wakili Anak menjadi anak2 berguna ni pulak nak jadi wakili rakyat??

Bob Lokman, Aishah, Abby Pusara Abadi, Renggo dan Hairi Othman mcm pelacur murahan politik!!!

Anonymous said...

Try la tgk.. Ada hati nk jd wakil rakyat.. Abes sapa yg nk jg anak beranak kau yg terabai esok.. Eh apa susah salahkn umno je.. Pak lawak nk jd wakil rakyat.. Kah kah kah

Anonymous said...

Kalau menang pru 13 nanti bob lokman bakal jadi pelawak dalam dewan undangan negeri.Masa tu semua wakil rakyat akan ketawa sokmo sebab dealam dewan ada badut sarkas.

Blog Archive

Labels