iklan

iklan

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Wednesday, February 6, 2013

KAHKAHKAHKAH... BENGONG MANA YANG BAGITAHU NIK AZIZ, PSY GANGNAM TU PEREMPUAN?!!!

Wednesday, February 6, 2013
Ni betul-betul lawak...

Ada ke patut Nik Aziz bagi nasihat kepada PSY Gangnam, penghibur dari Korea Selatan yang bakal membuat persembahan di Pulau Pinang sempena sambutan Tahun Baru Cina dengan tajaan sebuah syarikat korporat, agar menutup auratnya ketika membuat persembahan.

Alahai...

Takkanlah Nik Aziz tak diberikan nasihat oleh para penasihatnya yang ramai di sekelilingnya yang PSY Gangnam tu seorang lelaki dan dia tidak pernah buka aurat pun sepanjang membuat persembahan walaupun jelas, dia bukannya beragama Islam.

Lawak!


Patutnya, sebelum bagi nasihat kepada PSY Gangnam, Nik Aziz bukak dulu mata luas-luas dan cuba tegur Cina-Cina yang buat persembahan sempena Tahun Baru Cina di Kedah dan di Pulau Pinang tu yang terdedah sana sini sekalipun mereka rakyat Malaysia, hidup dengan orang Islam dan terdedah kepada Islam kerana Malaysia adalah Negara Islam.

Tapi berani ker Nik Aziz buat teguran macam tu? Sanggup ker Nik Aziz dengar leteran dan maki hamun puak-puak DAP?

Nak sambut harijadinya pun, di rumah Karpal Singh walaupun pada masa yang sama Karpal Singh bersungguh-sungguh balun Majlis Syura Ulama PAS. Inikan pula nak tegur penghibur-penghibur wanita yang mengambil bahagian dalam persembahan sambutan Tahun Baru Cina di Pulau Pinang dan Kedah?

Tak kena sembur dengan Teo Nie Ching pun dah dikira mujur sangat-sangat!!!

12 comments:

kakbedah said...

hahaha.. pok nik oh pok nik.... kot ye pun dah mencapai umur terlebih matang janganlah sampai ditunjukkan kematangan tu sangat... nanti sia2 je dapat komen yg x berapa sedap nak dengar........

wasim46 said...

mb paling dungu kat dunia kot

Anonymous said...

Bgus pemimpin mcm nie.. Smpai bab hiburan pun x amek port.. Bn? Semua bende nak ade hiburan.. Joget la korang smpai mati.. Hahaha

Anonymous said...

Kepala butuh punye alasan pencacai fuckatan ni... Mawi si pork nick kenal pulak... Amy search kenal juga... Aisyah kenal pulak...micheal jackson tu pork nick tak kenal ke?? Jangan buat alasan bodoh la... mengaku je la pork nick tu dah lama hidup tapi makin lama makin BODOH pengetahuannya...

Anonymous said...

Nik aziz kan jenis orang yg suka nak menunjuk- nunjuk yg dia tu serba tahu dan pandai.?Nak tunjuk pandai, tup,tup, jadi PANDIR....alahai tak ke malu weh.Tapi jawatan MB kekal 22 tahun! Untung badan dapat penyokong2 biol..

Anonymous said...

tok guru tak macam kita. semua masuk kepala. beliau guna akal hanya kepada yg ada pahala. Tak tengok joget-joget....HARAMMMM DOSAAAA
ini satu malaysia yg pi ambil penyanyi korea nyg tak faham bahasanya buat apa? Bagilah duit itu kepada penyanyi kita yg banyak , lebih baik. Patut penyanyi kita dah mula kenal PR...Prize Reduce

Anonymous said...

wasim46
tahniah atas komen saudara..hebatnya sangkaan buruk saudara..semoga saudara diberi sifat bersangka baik sesama insan..hidup ni xlama saudara atas muka bumi ni...

Kebenaran said...

kenyanyukan dan kebodohan pok nik semakin terserlah.

Anonymous said...

Orang yg hidup dlm hiburan mmg mcm nie.. Ce tye bab agame? Lepas x? Hahahahahahahahahhaa

Anonymous said...

Nik Aziz tego untuk penari tu.sebab kat video clip die lebuh tengok penari dari psy.

Anonymous said...

Dunia akhir zaman...tak kenal penyanyi pun kena kutuk. Bergangnamlah korang sampai malaikat cabut nyawa....saya tak tahu apa tujuan admin blog ni buat tulisan mcm ni....low class

Ibrahim Mohammad said...

Melayu ber-otak kertas.. bila orang alim beri nasihat dikutuk... baguslah.. moga tsunami melanda malaysia supaya semuanya sedar...

Blog Archive

Labels