1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Wednesday, February 20, 2013

KECOH! DEWAN ULAMA PAS KEDAH ANJUR DEMONSTRASI GULINGKAN AZIZAN ABDUL RAZAK!!!

Wednesday, February 20, 2013

Sepatutnya jam 10:30 pagi tadi, satu demonstrasi anjuran Dewan Ulama PAS Kedah dibuat di Kompleks PAS Kedah, Batu 9. Demonstrasi tersebut bertujuan untuk menolak Azizan Abdul Razak sebagai Menteri Besar Kedah. Bagaimanapun, disebabkan tidak ramai yang datang, maka program tersebut terpaksa ditunda ke pukul 12:00 tengah hari.

Perebutan jawatan Menteri Besar Kedah semakin memuncak. Krisis dalaman PAS Kedah semakin membesar sepertimana besarnya juga lubang tembelang yang mereka cuba katup selama ini. Azizan Abdul Razak sudah terlalu hampir hendak menelanjangkan siapa tok dalang yang menyebat duit taukeh-taukeh Cina menerusi penebangan rakus hutan dan penggondolan bukit serta gunung di Kedah. Malah Azizan Abdul Razak juga sudah terlalu hampir hendak mendedahkan rahsia, siapa sebenarnya yang menjadi dalang, Kedah bakal menjadi negeri muflis.

Justeru, sebelum Azizan buka mulut dan mendedahkan segala-galanya, puak berkenaan terlebih dahulu bertindak dengan memanggil ahli-ahli PAS untuk berdemonstrasi semata-mata untuk menggulingkan Azizan Abdul Razak. Saranan agar setiap masalah diselesaikan secara musyawarah nampaknya telah digantikan dengan demonstrasi menuntut perletakan jawatan.

Beberapa hari lepas, Phahrolrazi Zawawi dengan MUKA TAK MALUnya, lengkap dengan bulu hidung terjulur, tersenyum sengih memberitahu, DIA SUDAH BERSEDIA MENJADI MENTERI BESAR KEDAH!

Punyalah konfiden menatang penjilat Guan Eng tu.

Tapi hari ini, nampaknya Phahrolrazi Zawawi dah berjaya meyakinkan Dewan Ulama PAS Kedah untuk berdemonstrasi menggulingkan Azizan Abdul Razak. Entah berapa banyaklah pula rasuah yang telah diberikannya kepada Dewan Ulama PAS Kedah... TERUSKAN BACAAN DI KEDAHAN69ERS.COM

8 comments:

Anonymous said...

lantak kau lah labuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.......bila nak bubar parlimen ni ahah...tak sabar nak mengundi ni tau.....aku mesti pangkah PR lah...kau dacing sengit tu ke??????????

Anonymous said...

pangkah jangan tak pangkah..

Anonymous said...

aku nak pangkah si Nong Chik tarak teloq tu....bikin malu lelaki je lah si Nong ni tak nak berdebat....baik Nong Chik pakai gincu pergi Lorong Hj Taib...kasi jual itu belakang....Nong ni sama species dgn boss dia lah...Najib....tak ada teloq....Jadi lah lelaki yg berTELOR....buat malu je lah

Anonymous said...

biar org kata takde telor jangan ada telor tapi simpan celah kangkang. pr lgbt sebab telor besar kuat meliwat. pas pulak sbb telor kecut takut dengan dap.

tak yah ler nak tunjuk telor cantik sangat ker???

Anonymous said...

dah tgk selangor so tetap bn la selamanya

Anonymous said...

teloq kau cantik ke...patut lah takut si Nong ni sbb teloq cantik....simpan kat celah bini Nong....dasar penakut ckp lah...jgn lah bagi alasna mcm2...mmg dasar jantan tak ada telor lah tu....dah tak ada telor...bagi alasana eh

PISAU LIPAT said...

Apa kena mengena telor Nong Cik dengan masalah PAS kedah.

Barua-barua PAS penjilat Anwar yang buat kerja kotoq di Kedah, pasai apa nak babitkan orang lain.

Padanlah dengan lambang bulan. Mimpi di siang hari.

Malam tak tidoq pasai dok syok dengar ceramah Pak Awang Selampit.

Anonymous said...

PAS kena buktikan mereka lebih baik dan lebih islamik dari UMNO..bukan ngan kata2, tapi ngan kerja dan amalan.

Blog Archive

Labels