1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Tuesday, February 12, 2013

KETUA PENERANGAN UMNO PANDAN TORON CHINA DOLL DI TEMPAT TERBUKA!!!

Tuesday, February 12, 2013

Memang dah terdesak sangat-sangat dah puak-puak Pakatan Rakyat ini. Para pecacai cuba mencari-cari isu membabitkan moral untuk dikenakan kepada para pemimpin UMNO dan Barisan Nasional agar kejahatan dan kebuasan para pemimpin Pakatan, khususnya Anwar Ibrahim dan beberapa orang pemimpin PAS yang sekarang ini panas punggung kerana aktiviti haram mereka, semakin terdesak, dapat disetarakan.

Akhirnya, Syed Saifuddin Syed Harman pun memberi dan membuka PELUANG SELUAS-LUASNYA kepada para pecacai Pakatan Rakyat untuk membelasah dan menyamakannya dengan perbuatan maksiat yang amat keterlaluan serta tidak selayaknya buat seorang pemimpin masyarakat.

Dengan kata lain, Syed Saifuddin Syed Harman yang juga merupakan Ketua Penerangan UMNO Bahagian Pandan dan salah seorang panel pemikir JASA, merupakan cerminan kepada UMNO yang gemar melakukan maksiat.

Cuma yang lawaknya, maksiat sangatlah Syed Saifuddin apabila mendapatkan rawatan MANICURE atau dalam bahasa lidah orang kampung, rawatan kuku. Maksiat sangatlah Syed Saifuddin apabila mendapatkan khidmat refleksologi di sebuah kawasan yang dikuasai oleh DAP dan disokong oleh PAS serta PKR memandangkan semenjak Pakatan Rakyat berkuasa di Selangor, pusat-pusat urut kaki dan urut KAKI PENDEK YANG TERGANTUNG juga cukup bersepah-sepah.

Lebih menarik lagi ialah, rawatan tersebut dibuat di kawasan terbuka dan sesiapa pun boleh melihatnya.

Kalaulah perbuatan Syed Saifuddin itu dianggap sebagai satu maksiat berat dan tidak melayakkannya untuk menjadi pemimpin, bagaimana pula dengan gambar dan klip video untuk gambar yang berkaitan? Bagaimana pula dengan Anwar Ibrahim? Layakkah dia sebagai pemimpin sedangkan para pecacai Pakatan begitu menjilat dan mengagung-agungkannya. Layakkah Mat Sabu sebagai pemimpin PAS walaupun dia telah ditangkap khalwat dengan isteri orang dalam keadaan yang amat mencurigakan, bersunyi-sunyian dan di dalam sebuah bilik yang berkunci dari dalam serta mengambil masa untuk membuka pintunya?

Bagaimana pula dengan beberapa pemimpin PAS yang lain yang mana terdapat saksi serta pengakuan tentang perbuatan mereka berzina dengan isteri orang sehinggakan Nik Abdul Aziz terpaksa bersolat istikharah dan kemudian keesokan harinya, menyatakan konon Allah Taala telah memaafkan pemimpin PAS tersebut?


Adakah mereka lebih layak dan lebih mulia berbanding Syed Saifuddin sehingga perbuatan Syed Saifuddin sahaja yang dikecam tetapi tidak para pemimpin Pakatan Rakyat itu, bahkan kegiatan haram, maksiat dan pembawa bala membabitkan pemimpin Pakatan Rakyat, kerapkali dibela dan diberikan pelbagai dalih, dalil dan alasan!

Hina sangat ler pi urut kaki yer? Yang urut benda-benda aloh dalam bilik hotel dan berbogel tu, tak hina yer?

Kalau dah dasar munafiq!!!

9 comments:

berasiam said...

Syed nak toron pun tak larat kot, tengoklah keadaan dirinya. Bagi yang tidak kenal, jangan seronok sangat tabur dan sebar cerita bukan2. Bukan nak menghina Syed tapi keadaan kesihatannya memang agak mendukacitakan. Tapi salah dia jugak, upload gambor macam tu kat fb buat apa.....

Anonymous said...

masa BN perintah selangor, baru ada 700 pusat hiburan..Kini bila fuckatoon perintah dah ada lebih 3000 buah...

mana punca utama maksiat? bagi lesen buka kedai urut atau pergi berurut di kedai urut?

gen2felda

Anonymous said...

Walau macamana pun aku anggap si syed ni benggong.

YB Raz said...

walaupun ni tak sama dengan perbuatan nuar tapi aku rasa tindakan ni tetap bodoh..memalukan diri sendiri.

agak agak ler..ko tu pemimpin..kena jaga imej sikit..lain kalau ko tu ntah sapa sapa..ni ada nama..jagalah nama tu elok elok..

Wan Kuntum said...

adoiiii... manicure aje kot, apa nak dimalukan. lain la kalau gambar duk bogel2 mcm PM to be (in dream) tu.

Anonymous said...

peminpim pr balun bini org lg dasyat

Anonymous said...

fuckatan dah kufur nk jual khalimah allah...........

Anonymous said...

Jelas puak umno yg bongok ni faham erti HARAM.

Anonymous said...

Aper la bangang sangat. Mcm mana nak memimpin....maruah sendiripun tak boleh nak jaga.

Blog Archive

Labels