IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Monday, February 11, 2013

PENYOKONG DAP LEMPAR MERCUN KEPADA PERDANA MENTERI DI GURNEY DAN ISYARAT LUCAH UNTUK PERMAISURI AGONG!!!

Monday, February 11, 2013

Belum lagi berkuasa, nampaknya para penyokong DAP dari kalangan sebangsa dengan Lim Guan Eng sudah mulai menunjuk kebiadapan dan kurang ajar mereka. Mereka yang tidak sedar diri dan perasan kononnya masyarakat di Malaysia sangat bergantung nasib kepada mereka, kini tidak ubah seperti anasir subversif yang mendapat sokongan jitu daripada Melayu yang menyokong PKR dan PAS.

Ketika Majlis Perbandaran Pulau Pinang yang rata-rata pekerjanya adalah Melayu dipaksatugas oleh Lim Guan Eng untuk membuang semua bendera 1Malaysia dan wajah Najib Abdul Razak, satu persatu insiden kurang ajarnya DAP dan ahli-ahli mereka yang terdiri daripada mata sepet kulit kuning, mulai didedahkan oleh masyarakat awam.

Jam 4:30 petang tadi, beberapa buah lori MPPP dan lima buah motosikal serta sebuah kenderaan pacuan empat roda dari jenis Perodua KEMBARA sedang menjalankan kerja-kerja membuang bendera 1Malaysia dari kawasan McCalum sehinggalah ke Bayan Lepas.

Di Sekolah Hian Chiang, tindakan yang serupa juga telah diambil oleh petugas-petugas MPPP.

Apabila ditanya, kata mereka, arahan tersebut datangnya daripada Lim Guan Eng!

Menariknya, tiada tindakan yang serupa di negeri-negeri yang dikuasai oleh Barisan Nasional dan UMNO walaupun bendera, bunting, banner, pemidang dan sebagainya milik Pakatan Rakyat, bersepah-sepah dan bergantungan di sana sini.

Terdapat satu insiden di pintu masuk Sekolah Hian Chiang semasa ketibaan Perdana Menteri. Seorang lelaki Cina yang merupakan penyokong kuat DAP dan menganggap Melayu sebagai pendatang di Pulau Pinang dan Pulau Pinang sebagai milik Cina, telah membaling nasi dalam bekas polistrin ke arah Perdana Menteri. Bagaimanapun, balingannya tidak tepat dan mengenai orang lain.

Ketika Lim Guan Eng membanggakan dirinya kerana menyambut keberangkatan tiba DYMM Raja Permaisuri Agong di Pulau Pinang, seorang lelaki Cina telah ditahan oleh pihak berkuasa kerana memberikan isyarat lucah kepada konvoi dan kenderaan yang dinaiki oleh Raja Permaisuri Agong.

Manakala di Gurney, ketika Perdana Menteri sedang melakukan walk-about, seorang lelaki Cina telah membaling mercun bom berhampiran Perdana Menteri. Najib Abdul Razak pada ketika itu sedang makan di food court.

Ramai yang melihat tindakan dan perbuatan berkenaan dilakukan oleh DAP bagi mewujudkan provokasi agar rakyat Malaysia saling bermusuh dan menumpahkan darah antara satu sama lain. Bagaimanapun, ramai pula yang melihat, itulah sikap sebenar DAP yang tidak dapat menerima kenyataan bahawa belang dan temberang mereka telah pun diketahui.

25 comments:

Melayu Raya said...

cacing dah naik kemata !!

Anonymous said...

bro, kita pun sama la..hik2...
biasa je ni..nnt kalau anwar jadi PM, kita buat balik bro...2x5..hohoho

Anonymous said...

semua ini berlaku berpunca dari aljuburi gay tua kutuk itu... sblum dia kuar jel, negara ini aman drp insiden2 biadap spt ini...

Anonymous said...

Melayu pakatan esp dari PAS dan PKR punca sgl ini...

Sedarla wahai melayu PAS,PKr dan DAP...cina DAPig mahu bersekutu dgn kamu krn keBODOHan dan keBEBALan kamu....

Stlh mrk menguasai Malaysia kamula antara yg akan mrk lenyapkan dari muka bumi ini....

Anonymous said...

Terlalu slow!!!

Mana Polis Khas??

Ini satu tindakan subversive. Tangkap dan ajar cukup2 Cina Kominis DAP bangsat na mah Chee bai ni!!!

Anonymous said...

Dosa apek tu sudah diampunkan..sebab ahli kelab penyokong PAS...

Anonymous said...

Eeeeeee

Anonymous said...

WAJAR DI AJAR APABILA SAMPAI WAKTU NYA.....
BARU DIA TAHU....

Anonymous said...

Halau je kuar dari malaysia nih, kan dorang zaman dulu lebih kurang pendatang tanpa izin je, tapi terhegeh2 mintak kerakyatan, lepas diberi kerakyatan naik tocang lak. nak tanah la, itu la, ini la.dorang nih lebih kurang zionis je,duduk menumpang negara orang, pastu anggap negara nih dorang punya, senyap2 kontrol ekonomi,politik dsb, skang nih dah sampai fasa isytihar perang dekat kita, tuan punya sebenar malaysia nih.kalau ada lah bangsa kita dari puak2 bodoh,bangang PR nih tak sedar2 lagi, mmg tak lama lagi bangsa kita akan jadi macam penduduk palestin la gamaknya..jadi, budak2 bodoh dari bangsa aku yang duk dalam pr nih, pandai2 la ye...harap lepas nih leh jadik cerdik sikit, sikit je,tak banyak,cukup sekadar bijak sikit je dari bodoh dan bahlul untuk memahami yang kita nih sebenarnya dalam fasa nak dijajah. Wallahualam.

Anonymous said...

?? Nuar jadi PM.Geli aku dengar....

Anak Gayong said...

wawawaaaa,, itu cina sula lebih, ingat ini malayu mau sinyap saja, nanti kita kasi pecah sama itu perut lo nanti, jangan ingat olang malayu sinyap saja macam itu pas n malayu pkr...

Anonymous said...

aku bukan caya sangat kat cina tak kira le DAP ke, MCA ke atau Gerakan

Anonymous said...

Betul ke article ni...? Tak nampak plk kejadian kat Han Chiang tadi..

Anonymous said...

Berita terbaru pasal Permaisuri Agong, Dua orang itu menetap di Singapura tetapi berasal dari Selangor yang tunjuk isyarat lucah dekat Raja Permaisuri Agong. Kejadian itu di saksikan dengan jelas oleh orang ramai dan anggota AVSEC yang berada di pusat operasi kawalan keselamatan LTAB yang seterusnya memanggil anggota PGA untuk menahan mereka berdua.

Anonymous said...

Babi punya DAP.....walaupun aku penyokong PAS....aku tetap bersama org melayu..akan pertahan kan kedaulatan negara dr DAP sial

mat13 said...

Apa bang nuar braim jadi pm auw auw auw aku kena pakai cawat besi you...heheheheheh

Anonymous said...

Darah aku tengah dok menggelegak niiiii....

Anonymous said...

Tu lah ape sb dah buat...klu kat indon mamat2 tu da lama mampus kna tembak..kat thai dnt think so..kat sg..diaorg xbrani nye..ni la sial bila cina dibagi muka..sial lg menteri kdn xabis2 bg amaran..lupe 13mei agaknye..melayu jgn dicabar..

Anonymous said...

Ini adalah jawapan terbaik kepada kerja-kerja samseng PERKASA dan Pemuda Umno keatas perhimpunan PR yang tak pernah diambik tindakan oleh PDRM.

Apa yang nak komplen bila kena batang hidung Najib sendiri!

Anonymous said...

Akupun geki geman ni, rasa nak termuntah....

Anonymous said...

ambo da mutoh doh ni bilo demo kato anuar jd PM

Anonymous said...

klau kt negara cina...brani ka rakyat dia tunjuk fuck..... silap2 hukum pancung wooo.... cina lupa daratan...

Anonymous said...

Lucutkan kerakyatan!

Anonymous said...

Pengangkut najis cina terlepas!!

Anonymous said...

mana gambarnya bro???? pompang pompang mcm tin kosong je..

Blog Archive

Labels