IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Wednesday, February 13, 2013

TUNJUK ISYARAT LUCAH KEPADA PERMAISURI AGONG: KENAPA HANYA DIPENJARA 30 HARI DAN DIDENDA RM8000? MENGAPA TIDAK DIHALAU KELUAR DARI NEGARA INI DAN DITARIK BALIK KEWARGANEGARAANNYA?

Wednesday, February 13, 2013

Wajah komunis DAP yang angkuh akhirnya tersungkur juga. Ini lah wajah terkini budak Cina yang dipertahakan pencacai Pakatan kerana menunjukkan isyarat lucah terhadap DYMM Raja Permaisuri Agong .
Mahkamah Majistret Balik Pulau hari ini telah menjatuhkan hukuman penjara 30 hari dan denda RM8,000 ke atas seorang pemuda atas dua pertuduhan membabitkan kesalahan menunjuk isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong dan anggota polis di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang (LTAPP), Isnin lalu. 
Hukuman terbabit diputuskan oleh Majistret Muhamad Hidayat Wahab.

404951_289413851187683_638356257_n
Jauh benar dengan keterangan dari ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong..beliau yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.
Amaran telah diberikan kepada lelaki berbangsa Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina..baca setrusnya d SINI
Ini alasan komunis pakatan haram ini :
Katanya, dia tak bermaksud untuk menghina DYMM Permaisuri Agong sebaliknya dia mendakwa berada didalam keadaan tertekan dan marah pada masa kejadian.
Aakj ; tertekan ? keluarkan isyarat lucah kepada manusia lain..itu tertekan namanya ? kenapa tak tunjuk atas muka mak bapak sendiri kalau tertekan ?
Apa maksud babi ni kata "polis Melayu tidak ada kuasa d Penang ? wahHHH ini tertekan ke atau memang polis Melayu tak berani angkat muka d Penang? sori abang polis..aakj kena tanya sebab rakyat nak tahu..budak babi ni hebat juga bila dengan polis pun dia pijak !!  (SUMBER KEDAHAN69ERS.COM)

ULASAN TFK

Adakah pecacai Pakatan akan menjadikan berita ini sebagai pemangkin kepada 'hinaan terhadap Guan Eng' dan mempersoalkan mengapa orang yang mengencingi gambar Guan Eng atau membakar gambar mahupun patungnya, tidak dikenakan hukuman berat? 

Bukankah selama ini, para pecacai Pakatan tidak dapat membezakan antara pemimpin dengan agen subversif? Bukankah juga selama ini, pecacai Pakatan Rakyat akan segera menyamatarafkan sesiapa sahaja kalangan pemimpin negara dengan pemimpin mereka sendiri. Bahkan sehingga pernah menyamakan Nabi Muhammad s.a.w dengan Anwar Ibrahim, Syaidatina Khadijah binti Khuwailid r.a dengan Wan Azizah Wan Ismail dan sebagainya. 

Kita tengoklah macam mana mereka akan bereaksi selepas ini. Yang jelas, mereka akan melaung-laungkan kononnya tindakan terhadap sial durjana dan kurang ajar itu sebagai tidak bebas dan telah melanggar perlembagaan negara. Bukan itu sahaja, mereka akan beranggapan itu semua hanyalah provokasi UMNO bertujuan untuk menakut-nakutkan masyarakat bukan Islam dan bukan Melayu!!!

Mereka tidak akan menunggu lama untuk berbuat begitu....

7 comments:

Anonymous said...

lepas BN dapat 2/3 majoriti pada PRU13 nanti, pastikan gubal undang2 agar hukuman lebih berat dikenakan termasuk sebat dikhalayak ramai.

gen2felda

Anonymous said...

laa setakat denda rm8000 jer n pindahkh tempat tidur dlm bilik berpagar selama 30hari sj kah?????!!!

kalau bginila hukuman yg paling 'berat' kpd penghina Isteri kpd ketua negara dan ketua agama Islam,,,, jgn terkejut jika selepas ini akan ada cina DAP yg memang kaya akan buka seluar dan tayang punggung pula dpn agong nanti!!!!?
tidak mustahil jika hukumannya cuma seberat itu... sekadar peringatan!!!!

Anonymous said...

Aduhai lembut sangat hukumannya. Bakar je rumah babi ni atau tidak paling ciput pun suruh mamat dalam penjara jadikan babi ni betina. Besarkan lubang duburnya. Lepas tu lucut warnakenegaraan sial tu.Takbior! Takbir! Takbir!..
-kerusiroda

Anonymous said...

cuba mintak sial ni tunjuk sekali lagi f--king sign kat orang Melayu. alamat pecah kepala kau. sial bangsat ni memang tak patut berada di negara tanah Melayu. entah-entah masuk haram dari china atau hongkong

Warganegara setia said...

Tiada kesetiaan kpd Raja dan Negara, tiada Kesopanan dan Kesusilaan, ? Kepercayaan kpd Tuhan, Tak boleh tarik kerakyatan ke ?

azhar said...

kalau di Thailand, confirm penjara seumur hidup

Unknown said...

Please do something pada cina2 sial ni!!! Dasar makan babi, tak reti nak hormat orang!!!

Blog Archive

Labels