IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Wednesday, February 20, 2013

USTAZ PAS 11 ISTERI SEDANG DICARI DAN DIBURU!!! SESIAPA TERJUMPA DAN BERJAYA MENANGKAPNYA, SILA IKAT KE POKOK ATAU MASUKKAN DALAM GUNI!!!

Wednesday, February 20, 2013

Mohd Razis bin Ismail


GEMPAR!! Seorang ahli Pemuda PAS telah menipu 11 orang isterinya dan meninggalkan mereka selepas malam pertama bersama. Hebat Pemuda PAS ni. Muka dah macam ustaz tapi nafsu mengalahkan anjing.

Heboh diperkatakan sejak seminggu dua yang lalu di media maya, ustaz muda ini dicari oleh 11 orang isteri-isterinya kerana telah ditipu. Ustaz ini berkahwin hanyalah untuk melempiaskan nafsu serakahnya dan sambil itu menipu duit isteri-isterinya.

HEBAT PAS!! KILANG PENGELUAR USTAZ SONGSANG!!

Kalau ada siapa-siapa yang kenal dengan Ustaz Razis beristeri 11 ni tolong beritahu sebab individu ini memang sedang dicari oleh orang ramai. Laporan polis pun katanya telah dibuat.

Yang sedihnya kesemua isteri yang ditinggalkannya tidak pernah diceraikan umpama gantung tak bertali. Malah ada yang telah hamil dan anak satu ditinggalkan begitu saja.

Dasar kuat seks betul lah ustaz sorang ni. Tu la terpengaruh sangat nak try makan ubat kuat yang diiklankan kat harakah. Isterinya pertama tak larat nak tadah, cari la isteri lain sampai 11. Bagi nafkah batin je, nafkah zahir haram nak hirau.

Tolong ye siapa-siapa yang jumpa. Kesian kat isteri-isteri ustaz ni. Ada juga dari kalangan Muslimah PAS yang terpedaya. Berpurdah cantik tapi kena tipu dengan malaun sood ni.

Jawa Bernam


4 comments:

Muslim said...

Boleh rejam sampai mati tak org macam ni ? cer tanya ust PAS .

Anonymous said...

Itulah PAS...burit dan duit mewarnai perjuangan PAS ....agama sbg pakaian PAS shj....

Ikot PAS sesat lah umat....

Anonymous said...

itu pasal jangan ingat PAS itu Islam dan Islam itu PAS. Ini semua ustaz instant dan ustaza instant. Nasib baik Bhavani itu hindu kalau tak dia pun jadi ustaza PAS.

Anonymous said...

Cadang Bagi Ustazoh Abby kangkang kat ustaz 11 bini baru ngam....Oleh mat Bond.

Blog Archive

Labels