IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Saturday, March 2, 2013

ANAK CINA DAP BABI GELARKAN DUA ANGGOTA POLIS YANG DIBUNUH LANUN SULU SEBAGAI ANJING UMNO MAMPUS!!!

Saturday, March 2, 2013


"Padan muka, menteri dalam negeri hisham nak pi hisap dulu si pengganas sulu itu, tak berani mengambil tindakan sewajarnya, akibatnya, dua POLIS ANJING UMNO MAMPUS... kedaulatan Malaysia tergadai sewenang-wenangnya oleh bn umno... baguslah, masih nak sokong lagi kerajaan dayus macam ni..." - Jonathan Lin 

Inilah anak anak didik parti berasaskan komunis chauvanis super racist dap..sama saja dengan perangai kit siang..

Cina dap sekarang ni langsung tak hormat orang Melayu..Malah dicacinya pula dengan perkataan yang cukup menghina..

Layakkah orang macam ni diberi kerakyatan..aku tak peduli la dia beranak kat melaka ke mana tempat dalam Malaysia sekali pun..

Kalau orang yang menjaga keselamatan dan kedaulatan tanah air si bangsat cina dap ni gelarkan sebagai anjing so apa lagi orang Melayu nak tunggu???

Cukuplah dengan berbagai bagai cacian orang Melayu terima dari cina dap ni.. sudah sampai masanya kita perlu bertindak..

SUMBER: ANAK JATI MALAYA

5 comments:

Anonymous said...

bagi alamat rumah anak cina ni...

Anonymous said...

Semakin biadap anak-anak Cina ni. Sejarah 13 Mei 1969 pasti akan berulang jika biadap-biadap ini tidak tahu sejarah. Emak bapak dia orang tak pernah cerita akibatnya. Lim Kit Siang adalah punca apa yang berlaku. Tunggu masa dan saatnya nanti...insyaallah Melayu pasti bersatu.

Anonymous said...

apa alamat dia?tolong sesiapa bagi alamat budak ni.

Anonymous said...

Tolong sebarkan, Facebook page mamat biadap Jonathan Lin ni https://www.facebook.com/jonathanlin1974

Anonymous said...

Tlg sebarkan maklumat ttg "Cina Sial" tu kepada semua rakan FB.Dptkan alamat Cina ni.Lepas ni kena pakat2 pastikan yang mana lebih bertuah dijadikan tempat tinggal,Di China ataupun Malaysia...I luv Malaysia..I'm Malaysian.(https://www.facebook.com/jonathanlin1974)-Tlg sebarkan.Ajar anjing ni cara terbaik klau nk jadi warganegara Malaysia.

Blog Archive

Labels