IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Friday, March 15, 2013

KEMATIAN P.I BALA MERAGUKAN... ADA KESAN LEBAM PADA LEHER BALA?

Friday, March 15, 2013

Hilang sekejap kehangatan cerita Lahad Datu dan lanun-lanun Sulu. Terlupalah sekejap kehebatan anggota komando Malaysia yang berjaya menggertak Jamalul Kiram III dengan sekeping duit lima puluh sen yang diberikan kepada seorang anak kecil selepas merakamkan gambar-gambar rumah Jamalul Kiram III di sarangnya sendiri.

Kematian P.I Bala yang cukup terkenal dengan cerita kosongnya, benar-benar mengejutkan. Lebih mengejutkan lagi ialah apabila kematian tersebut berlaku ketika Anwar Ibrahim benar-benar memerlukan satu kekuatan untuk meneruskan usahanya menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Sama ada ianya disebabkan TEORI KONSPIRASI sepertimana yang cuba dikarang dan dipopularkan oleh penyokong-penyokong Pakatan Rakyat, atau kerana mautnya datang sebagai hikmah di atas pembohongan dan pendustaannya demi mendapatkan duit, atau sebagai pengajaran dan petunjuk kepada manusia yang mahu mencari kebenaran dalam hal ini, Balasubramaniam a/l Perumal telah membawa segala rahsianya ke liang lahad. Dia tidak boleh lagi berceramah, berbohong, menipu dan mereka-reka cerita. Dia juga tidak boleh lagi disoalsiasat, disaman mahupun digertak. Bahkan dia juga tidak dapat melarikan diri ke luar negara sepertimana yang dilakukannya selepas mengeluarkan Akuan Bersumpah kedua dahulu.

Namun ada sesuatu yang sangat menarik tentang kematiannya!!!

Balasubramaniam dikatakan tidak bersetuju dan tidak mahu meneruskan cerita-cerita fitnahnya terhadap Perdana Menteri dan isterinya. Bagaimanapun, desakan daripada Anwar Ibrahim serta tekanan daripada konco-konco Anwar Ibrahim, membuatkan Bala terpaksa meneruskan lakonan dan siri pembohongan berkenaan.

Tekanan itulah yang membuatkan Bala berada dalam keadaan stress dan tidak tenang. Penyakit jantung dan tekanan darah tingginya pula begitu memuncak apabila dia sudah terdengar tentang KORBAN yang perlu dilakukan demi untuk menarik simpati masyarakat.

Bala dikatakan sangat sedar, dia merupakan liabiliti terbesar dalam PKR. Dia terhutang budi dan telah mendapat banyak laba daripada perbuatannya. Dia tidak boleh lari dan terpaksa meneruskan siri lakonan walaupun di luar kehendaknya.

Sumber dalaman memberitahu, beberapa hari selepas dia keluar dari Pusat Perubatan Subang akibat serangan jantung pada 5 Mac, dia telah bertengkar dengan beberapa orang konco Anwar Ibrahim yang mahu memaksanya meneruskan kerja-kerja jahat menfitnah Najib dan Rosmah.

Chegu Bard dan R.Sivarasa Rasaiah dikaitkan dengan insiden berkenaan!

Bagaimanapun, sumber tidak menjelaskan tentang butir perbincangan antara Chegu Bard dan R.Sivarasa dengan Balasubramaniam. Yang pasti, menurutnya ada pertengkaran yang didengar dan ada nada mengancam terhadap Bala!

Barangkali juga, kerana itulah kut terdapat kesan lebam pada leher mayat Bala?

Dah macam cerita Teoh Beng Hock dan seorang Ahli Majlis Kajang yang juga merupakan pemimpin DAP ler plak yang kemudian dialihkan kesalahan tersebut kepada PDRM dan SPRM serta UMNO-BN. Apakah kali ini, UMNO-BN akan dipalitkan dengan kesalahan yang serupa sekalipun semua orang tahu, Balasubramaniam a/l Perumal berada dalam JAGAAN PKR SEPANJANG MASA?

Sehingga setakat ini, punca kematian Balasubramaniam adalah SERANGAN JANTUNG!

18 comments:

Sudir said...

Ada liang lahad ke paria ni.. Jadi abu ada la..

Anonymous said...

Adakah tuan yakin kematian ini bukan "sandiwara" pihak sebelah sana?

Anonymous said...

relax yob..drama je! Kalau mati pun, ianya adalah seorang yg macam dia.

Anonymous said...

Dia mati betul bukan sandiwara... Lahad datu 8 orang mati... Konspirasi... Bala... Bala

Anonymous said...

Hehehehe...puak pencacai mesti kata bala kena racun.....heheheh

Anonymous said...

Bukan lebam akibat gigitan cinta dari Altantuya ke? Kan Bala cakap Minah mongolia tu tak izin dia pergi dulu...gamaknya hantu pun tak rela diri dia dipermainkan dan difitnah sedemikian rupa oleh puak puak ni. Kena panggil paranormal laa mcm ni atau hantu raya anwar tolong tanya sket apa hantu ni ni mau.

Anonymous said...

Sebelum PI Bala kona baring 360 darjah. PI Bala telah di padamkan.

Ini lah contoh contoh kalau PR berkuasa. Akan ramai berlaku sana sini kematian mengejut yang akan di padamkan dalam kabur.

Ngeri betul....

blogenstarz said...

DPA NIK AZIZ MAKAM GENG2 DIA ...

Anonymous said...

Itulah dia yang dikatakan "Bala" dah datang.

Lepas ni Pakatan tak nak mandi tolak "Bala" ke.

Sebab liang lahad Pakatan Rakyat sedang disediakan oleh seluruh rakyat Malaysia yang tak mahu terima "bala".

Tanya sama Anwar
Apa sudah jadi
Nanti jawab Anwar
PI BALA DAH MATI.

Anonymous said...

Chikgu Bard cakap kelmarin Bala kena sihir.

Kita minta Cekgu Bard desak kerajaan buat Suruhanjaya Diraja sebab PI Bala kena SIHIR.

BANGANG PUNYA CHIKGU

Anonymous said...

Zaman sekarang orang dah xkesah pahala dosa. Fitnah dah semacam zikir di bibir. Ntah2 zikir pun xpernah. Akhirat dah lupa,yang dikejar dunia semata. Dunia akhir zaman, yang jahat disangjung, yang baik ditindas. Balik ke pangkal sebelum izrael datng menjemput. Basahkan lidah mu dengan memuji Allah dan jangan kamu basahkan lidah mu dengan mencerca orang lain. Wasalam.

Saudara SeIslam..

Anonymous said...

Bala oh Bala patut kau mati tinggalkan video kebenaran. kalau hindu mati kau dapat hodup semula jadi orang.

Anonymous said...

bala mati akibat disihir ... versi cikgu bard ...
bala mati kerana najib yang bunuh ... versi milo suam ...
bala mati akibat dimakan sumpah kerana bersumpah dusta ...
bala mati akibat serangan jantung ...
bala mati akibat tekanan oleh puak=puak pkr ... seterusnya menerima serangan jantung ...
mana satu versi nak dipercayai ni ...
tubuhkan suruhanjaya diraja ... cadangan nwar berahi dan dipersetujui oleh tun abdullah ...

Anonymous said...

TAN CHUA KATA NI BUKAN SENDIWARA TAPI BETUL2.

TAK LAMA LAGI TAN CHIA NAK IKUT P I BALA NAK CONFIRM BUTEL2 BUKAN SENDIWARA.

LEPAS DIIKUTI OLIH SURENDRAN KOYA KUTTY NURUL IZAH DAN LAIN2 YANG SEWAKTU DENGANNYA.

Anonymous said...

YaAllah, ya Tuhan ku Kau hapuskanlah segera dari permuakaan bumi Malaysia ini, seorang demi seorang penghianat, penghasut, penjahanam, pembohong dalam Negara ini agar anak cucu, cicit kami dari berbilang bangsa dan agama dapat menerus hidup mereka dalam suasana aman, tenteram dan damai.

Anonymous said...

auwww...

bala dah mati...

auwww...

Anonymous said...

aamiin..sy sokong saudara.

Anonymous said...

aamiin...doakan semua muslim di dlm solat..semua yg mengaku Islam..rabirfirlana zunubana wali jamiil muslimin wal muslimat...termasuk antum semua..

Blog Archive

Labels