IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Friday, March 1, 2013

SELEPAS TIAN CHUA KELUARKAN KENYATAAN, PERTEMPURAN DI LAHAD DATU ADALAH LAKONAN UMNO, BARULAH PECACAI PAKATAN PAKAT BUAT ULASAN!!!

Friday, March 1, 2013
Hanya selepas Tian Chua mengeluarkan kenyataan dan disiarkan pula oleh media rasmi PKR, barulah para pecacai Pakatan Rakyat mulai menulis dan mengulas tentang tragedi berdarah di Lahad Datu itu. Mereka menggunakan hujah-hujah Tian Chua bahawa tragedi tersebut adalah sandiwara UMNO dan Barisan Nasional.

Malahan lebih menarik lagi ialah apabila mereka cuba mengenepikan Anwar Ibrahim yang didedahkan oleh Perisikan Manila dan media Filipina sebagai dalangnya dengan menuduh orang dalam UMNO yang menjemput lanun-lanun Sulu tersebut ke Sabah. Walaupun mereka kelihatan sangat berhati-hati agar nama Anwar Ibrahim tidak disentuh dan disebut, secara jelas mereka terpaksa menunggu sehingga ke tengah malam untuk memberikan jawapan atau lebih tepat lagi, memutarbelitkan situasi sebenar dengan berpandukan kepada hujah Tian Chua.

pkr-lahad-datuxx
Secara nyata dan jujur, keselamatan di Malaysia tidak akan terjamin selagi orang bernama Anwar Ibrahim masih dibenarkan wujud di negara ini. Seharusnya dia diseret segera ke muka pengadilan dan dijatuhi hukuman seberat-beratnya atau paling tidak pun, disimpan terus di dalam penjara sehingga dia meninggal dunia.

Anwar pernah... SAMBUNG BACAAN DI KEDAHAN69ERS.COM

5 comments:

Berita dari gunung said...

Orang lain jarang bersandiwara, yang paling handal dalam dunia Melayu adalah Anwar Ibrahim.
Namun masih ada yang mahu percaya bahawa
1. Baling pernah jadi medan kebuluran.
2. Anwar pernah hampir lumpuh waktu diusung bagai mayat.
3. Anwar jujur dengan Hadi dalam isu Kalimah Allah
4. Anwar tidak mencangkuk anak ikan Sulu pada matakail POLITIK PETUALANG sehingga merentap insang anak MELAYU.

Anonymous said...

Konspirasi terancang UMNO?
Tian Chua ni tolol ke apa?
Dahlah tu puak bodoh tu terikut pulak dengan Tian Chua yang tolo tu, tak reti pikir langsung.

Anonymous said...

Aku akan ajar betul2 si keparat2 nih. Penglibatan Anwar and the geng didedahkn oleh media filipina sendiri. Masih nk nafikn ke?. Nk pusing balik kt UMNO?.... Tolonglah. Knp korang dh kena nasi kangkang ke smpi setiap musibah perkara berlaku kt malaysia, UMNO nye keje. Tolonglah. Majoriti org Malaysia lebih bijak utk terima kenyataan2 cmtu. Mmg ramai sgt yg dh x sabar nk ajar PKR and the geng. Dimana2 PKR dh makin x laku dh. Lihat sendiri dimana2 siri ceramah PKR. X nmpk ka rakyat dh fed up dgn permainan PKR? Fikir2lah

Anonymous said...

Pencacai pkr ni mmg tolol tu je ayat yg sesuai utk dieorg ni.kne ckp kasar2 xde makne nye nk ckp lembut cuz dieorg ni mmg bebal sgt nk bfkir dgn akal yg waras yg allah bg ni.

Anonymous said...

Fitnah ni dosa besar....jgn main2,bertaubatlah....

Blog Archive

Labels