1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Wednesday, March 6, 2013

UPDATE PENCEROBOHAN LANUN SULU! TOLONG TANGKAP PEREMPUAN NIH... KAMI NAK ROGOL DIA!!!

Wednesday, March 6, 2013

Dah makin ramai babi-babi penjilat Anwar Ibrahim sama ada menggunakan muka mereka sendiri, atau pun terpaksa menyamar dengan menggunakan nama orang lain, keluar dari persembunyian mereka selepas pasukan keselamatan Malaysia semakin mencapai kejayaan menghapuskan lanun-lanun Sulu di Sabah.

Dan seperti biasa, dalam usaha mereka untuk memperemeh serta melemahkan semangat anggota-anggota keselamatan yang bertugas, terutama selepas dua hari, tiada sebarang korban mahupun kecederaan dari kalangan anggota keselamatan Malaysia, berbanding pada hari Jumaat dan Sabtu, babi-babi penjilat berkenaan memulakan operasi bersepadu dengan SATU SKRIP iaitu menyalahkan tindakan yang diambil terhadap lanun-lanun Sulu tersebut.

Kalau babi penjilat tu berbangsa Cina, mereka akan mempersoalkan pembaziran yang dilakukan oleh pasukan keselamatan Malaysia dengan alasannya, Kerajaan telah membazir puluhan juta duit cukai rakyat Malaysia semata-mata kerana hendak memburu sekumpulan lanun Sulu yang bersenjatakan raifel automatik.

Kalau babi penjilat itu berbangsa Melayu, mereka akan menegakkan teori kononnya semua yang berlaku di Sabah adalah sandiwara semata-mata di samping berusaha untuk mengeluarkan Anwar Ibrahim daripada pelbagai dakwaan yang menyatakan, dialah dalang sebenar kehadiran lanun-lanun Sulu di Sabah.

Kalau babi penjilat tu berbangsa India, mereka menyalahkan pemberian IC dan kerakyatan kepada warga Filipina dan membiarkan masyarakat India pendatang tidak berwarganegara dan pada masa yang sama, menolak penghantaran semula masyarakat yang dikatakan tidak berwarganegara itu, pulang ke India.

Kalau babi penjilat itu berbangsa....


Apa yang dilakukan oleh babi-babi penjilat itu amat mudah diketahui tujuan dan sasarannya. Mereka gembira dengan apa yang berlaku sekarang. Apabila gambar-gambar lanun-lanun Sulu yang dibunuh atau ditangkap, diedarkan dan disiarkan secara besar-besaran, mereka akan segera tampil mengatakan semua itu hanyalah lakonan semata-mata. Dan yang lebih menarik lagi ialah apabila mereka cuba mengesahkan bahawa lanun-lanun Sulu berkenaan adalah anggota-anggota pasukan keselamatan yang telah diarahkan berlakon untuk meyakinkan rakyat Malaysia bahawa apa yang berlaku di Sabah, semuanya adalah SANDIWARA semata-mata.

Kata mereka lagi, apa sangatlah dengan nyawa beberapa orang pegawai dan anggota keselamatan berbanding kuasa yang boleh dipertahankan oleh Barisan Nasional di Sabah!

Hina sungguh nilai menjadi anggota keselamatan yang bertugas mempertahankan negara di mata BABI-BABI PECACAI DAN PENJILAT ANWAR IBRAHIM!

17 comments:

Anonymous said...

betul apa dia cakap..

ko takat taraf lembu kondo, takyah nak ugut nak rogol orang la..sunat pon belum

Anonymous said...

Parti Khianat Rakyat (PKR)...Babi punye Nuar...Silap2 ngan pompuan ini dia tibai...jadi Malay doll...khhhhaakkakakk tuiiiii.....

Anonymous said...

Don't worry, NUAR boleh rogol...tak cukup depan, belakang Nuar boleh taruk.

Abang Hensem said...

Statement anon march 6, 2013 4:10 pm langsung langsung tidak membalas apa yang blogger ni katakan selain daripada makian dan sumpah seranah. waktu2 begini, naikkan moral pasukan polis dan tentera kita yang berjuang. jangan hina mereka. norhayati shah ni, aku yakin hanya tahu menyalak melalui keyboard di kawasan selamat daripada peluru dan hayunan parang di samping kaum kerabat berhampiran. langsung tak tahu menilai keadaan.

Anonymous said...

Dajal akhir zaman...mesti ada pengikut. Sekarang nilah kita boleh nampak orang-orangnya. Lelaki ada, pompuan pun ada...

Anonymous said...

gua tengah search fb dia, tak jumpa la.. ada jumpa tak? paste kat sini link.

Anonymous said...

AGAK AGAK PERSEMBAHANYA HEBAT TAK?

KAPAKTAJAM said...

Budak perempuan mmg anak haram Dajjal specis anwar kot!. Cerlaku punya Pelacur tagan anwar

Anonymous said...

kalu dah lembu kak ijat, takyah nak ugut nak rogol orang la ... rogol lembu kak ijat ko tu dulu ... tu pun kalau selera lahh ... wakaka

Anonymous said...

Inilah dajal dan bodohnya bangsa yang mengaku islam..tiada sekelumit perasaan nak mencari titik pertemuan..kes sulu..mereka dapat selatan sabah pun hadiah dari kesultanan Brunei kerana berjaya membantu pembrontak yang semetinya seugama islam..yah islam dari dulu lagi...fikirkanlah..

Anonymous said...

Inilah dajal dan bodohnya bangsa yang mengaku islam..tiada sekelumit perasaan nak mencari titik pertemuan..kes sulu..mereka dapat selatan sabah pun hadiah dari kesultanan Brunei kerana berjaya membantu pembrontak yang semetinya seugama islam..yah islam dari dulu lagi...fikirkanlah..

Anonymous said...

Hello pompuan baru kenal dunia....jangan cakap membabi buta....kau kalau PR memerintah semua dia lantik polis lain ka....jangan bodoh sangat.....cakap guna akal yang waras....tak ada polis dan tentera hidup kita dekat malaya ni pun tak aman....

Anonymous said...

Agak agak apa perempuan ini akan buat jika Mak dia kena Rogol atau anak dia kena liwat .... siapa dia akan cari ?? .... Bila nak mencaci tak ingat dunia.... Bila orang buat salah macam nilah perangai dia ...

CUCU TOK WAN said...

anon 4:40

anda lebih faham dengan maksud posting saya!

Terima kasih

Anonymous said...

Abang Nuar pun nak cari dia ni,kalau dapat inform le,Abang Nuar boleh tunggu kat mana-mana kondo.

Anonymous said...

aku da main betina ni..member aku pasing kt aku..wayang pakai tudung je..busuk mulut dia..main fancy bro..siap mintak taruk lubang kentut lg..gd gd

azhar ayup said...

umno parti haram jadah

Blog Archive

Labels