1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Wednesday, March 27, 2013

VIDEO LUCAH NURUL IZZAH: PECACAI PAKATAN KELAM-KABUT CARI MANA-MANA PEREMPUAN YANG DIKATAKAN MENYERUPAI NURUL IZZAH!!!

Wednesday, March 27, 2013
Yang menghebahkannya adalah Saifuddin Nasution. Yang buat cerita juga adalah Saifuddin Nasution. Yang bagi segala maklumat tentang video lucah Nurul Izzah juga Saifuddin Nasution. Tetapi yang dipersalahkan adalah UMNO dan Barisan Nasional.

Sekarang ini, walau apa-apa sahaja video lucah membabitkan pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat, akan dikatakan sebagai LAKONAN dan SANDIWARA. Malah, apa-apa sahaja yang berkaitan dengan Pakatan Rakyat, semuanya dikatakan SANDIWARA. Sehinggakan kematian perajurit negara dan pertempuran di Lahad Datu juga dikatakan sebagai SANDIWARA UMNO.

Terbaru, video lucah Nurul Izzah bersama-sama seorang pensyarah universiti dikatakan telah ditonton oleh Saifuddin Nasution. Apabila Saifuddin Nasution menyatakan bahawa video tersebut bikinan UMNO-BN, lebih ramai yang melihat bahawa Saifuddin Nasution yang diketahui amat mengharapkan kasih sayang dan perhatian daripada Azmin Ali sedang memberi amaran keras kepada Nurul Izzah dan ibunya, Wan Azizah Wan Ismail agar menjauhkan diri daripada kepimpinan dan keputusan PKR Pusat terutama dalam soal membabitkan pemilihan calon-calon PRU.

Yang paling menarik ialah apabila para pecacai Pakatan sudah mula mencari-cari dalih untuk membenarkan teori KONSPIRASI, SANDIWARA dan LAKONAN. Justeru walaupun masing-masing belum lagi menonton klip video tersebut, mereka mula menampilkan wajah gadis atau wanita yang sekali imbas, kelihatan mirip seperti Nurul Izzah.

Kemudian dikatakan wanita itulah yang telah diupah oleh UMNO-BN untuk berlakon dalam klip video berkenaan. Dan sudah tentulah, para pecacai Pakatan yang cukup kaya dengan pelbagai teori serta dalil, akan membuat pelbagai analisa berdasarkan kepala otak mereka yang sudah dipasakkan dengan cerita KONSPIRASI, SANDIWARA dan LAKONAN.

Blogger Empayar Pemuda memberikan analisa yang sangat menarik untuk dibaca dan difahami. BACA DI SINI

4 comments:

Anonymous said...

sapa yg berhempas pulas, bertungkus lumus mencari pelakun mirip Nurul Izzah. Setau aku kau org penfitnah2 yg diupah BN berkerja keras menghasilkan video2 lucah dengan mencari pelakun2 upahan. Apa yg dilakukan oleh pihak kena fitnah adalah sekadar mempertahankan diri dgn mencari kebenaran edari syaitan2 seprti kau ni..

Anonymous said...

sapa yg berhempas pulas, bertungkus lumus mencari pelakun mirip Nurul Izzah. Setau aku kau org penfitnah2 yg diupah BN berkerja keras menghasilkan video2 lucah dengan mencari pelakun2 upahan. Apa yg dilakukan oleh pihak kena fitnah adalah sekadar mempertahankan diri dgn mencari kebenaran edari syaitan2 seprti kau ni..

Anonymous said...

betul kata anon 6:43. Takkan la budak sebaik Nurul Izzah tu nak buat pekara zina mcm tu.

....tapi bila teringat pompuan ni sanggup memperlekehkan agama dgn menayarankan org melayu harus dibenarkan memilih agama masing2...dan bila teringat bapak dia jenis bisexual...dan bila teringat pepatah melayu yg menyatakan bapak borek anak rintik...

mungkin betul kot...

Anonymous said...

Mungkin?? Bodo la ko ni.....ko kalau tak pasti jgn memandai. Ko ni islam ke tak?? Kalau islam aku doakan hati kau terbuka la utk bertaubat hendaknya. Kesian aku dgn manusia mcm ko ni.....sedih :((( Dunia akhir zaman manusia seolah lupa bila mmfitnah org mcm nk idup selamanya....sedar2 lah wahai insan. Jgn rasa diri cukup sempurna iman sampai tergamak memungkinkan org lain dgn segala perkara buruk! Bawa mengucap. Ingat! Cek gak mn tau mengucap pun tak brp nk betul.... :((( pity on you

Blog Archive

Labels