1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Tuesday, April 16, 2013

ANTARA CALON KAKI ZINA, MAIN BETINA, TERLIBAT SKANDAL SEKS DAN MORAL RENDAH... MANA SATU NAK PILIH?

Tuesday, April 16, 2013

Sebahagian besar nama calon sudah pun diumumkan. Final atau tidak, itu sudah tidak penting lagi memandangkan sehingga setakat ini, itulah yang dikatakan calon-calonnya.

Baik Barisan Nasional mahupun Pakatan Rakyat, masing-masing ada kelebihan dan masing-masing ada kekurangan!

Pakatan Rakyat dan para pecacai mereka tengah seronok sangat apabila melihat senarai nama calon-calon Barisan Nasional. Kononnya, mereka akan menang mudah walaupun hakikatnya, Pakatan Rakyat juga sedar, mereka bakal berhadapan dengan keyakinan kosong, gelembong besar dan belon angin.

Menariknya, melihat kepada reaksi yang ditunjukkan oleh pecacai-pecacai Pakatan Rakyat, mereka cuba menimbulkan beberapa nama calon Barisan Nasional yang dikatakan, bakal memberi kemenangan besar kepada mereka. Anehnya, pada masa yang sama, mereka menenggelamkan lebih banyak nama yang akan memberikan kemenangan besar dan mudah kepada Barisan Nasional.

Sepanjang 2008 sehingga 2013, kita telah dihidangkan dengan pelbagai cerita songsang melibatkan para pemimpin Pakatan Rakyat dengan Ketua Umum PKR sendiri merupakan manusia menyongsang yang mempunyai nafsu lebih setingkat berbanding binatang!

Kalau para pecacai Pakatan Rakyat rasa mereka boleh menyelindungkan dan menyembunyikan kebatilan, kemungkaran dan kejahatan para pemimpin serta calon-calon mereka dengan mengembangbiakkan apa yang berlaku dalam Barisan Nasional, rasa-rasanya mereka sudah tersilap besar.

Yang pasti, ini adalah pertembungan POLITIK. Bila membabitkan POLITIK, adakalanya, ia sengaja dibuat dan diatur sebegitu rupa atas dasar TAKTIK dan STRATEGI.

Cuma yang menariknya di sini ialah, sejauh manakah rakyat Malaysia terutama sekali para pengundi akan termakan dengan TAKTIK dan STRATEGI berbanding memilih kebaikan untuk diri sendiri iaitu dengan memilih wakil-wakil yang boleh bekerja untuk mereka, bukannya setakat pandai berceramah, berjanji dan memperlekehkan orang lain, tetapi setelah amanah diberikan, mereka kekal seperti merbah kunyit yang kicauannya amat riuh dan lantang, tetapi tak ada sesiapa pun yang mahu membela apatah lagi terkenang-kenang sehinggakan taik pun jadi pujaan!!!

26 comments:

Anonymous said...

Zul kulum bertanding di Shah Alam?..celaka punya Umno harbi..kami AJK Umno shah alam berusaha selama 4 tahun cuba mendekati penduduk shah alam..tp Najib celaka turunkan katak lompat Zul Kulum..kami AJK umno harbi kawasan S.Alam berikrar akan sabotaj calon UMNo harbi yg dipilih Najib..jangan harap Zul Kulum nak menang..

Anonymous said...

Chet!...kami UMNO Shah alam...menyokong Zul Kulim...untuk menelanjangkan khalid gereja...yg telah membesarkan kilang arak di shah alam...Hidup Zulkulim!

Anonymous said...

Hahaha.. lg sekor pencacai pkr under cover mengular kat sini

Anonymous said...

hahha...nampak sangat MACAI. Hanya MACAI je yang panggil UMNO Harbi pasal ikut ustaz PAS yang diaorang je Islam.

Anonymous said...

Cai Pakatan Ragu2@spender@Kominis@Dajal dh gerun tengok ZulKulim bertanding lwn Khalid Gereja.Si Khaid pun dh gelabah nak lari.Aleh guna saikologi cikai konon ahli UMNO..pi rah MACAI 2.47pm

Anonymous said...


Sokong Zul .Tolong selamatkan Selangor dari kezaliman Pakatan PAS/DAP/PKR.Janji PRU 12 bohong....Jangan undi munafik

Anonymous said...

Hai macai merempat!
Dah Ku bilang, PI basuh SPENDA STOPPA dulu.
Kita org seksyen 7 tak boleh lupa bagaimana KHALID beri laluan RONI Liu a.k.a babi mengecutkan masjid baru seksyen 7.
Kisah Melayu murtad lagi tak oleh lupa.
Jalan kristal.

bzz said...

aku sokong zul 1001% lawan kalid.
kita tengok, kalid berani tak rentap pidato atas tempat yg sama pasal nama allah...

Anonymous said...

Hebat Zul, sampai di tumpat pun pakat dok cerita fasal zul nordin. Femes dia ni.

Anonymous said...

Korang berentap lah.. Kami di AMPANG, PANDAN DAN GOMBAK lg tk puas hati dgn calon2nya.... ini semua adalah kerja TANGAN GHAIB NOH OMAR DAN ZIN BADAK SUMBU... mereka ni sedang menyusun kroni di dlm kem SELANGOR... memang pundekkkkk betoi...... mari kita semua pakat ramai2 tumbangkan pengkhianat sebenar dalam UMNO iaitu NOH OMAR DAN ZIN BADAK SUMBU... kerana percaturan merekalah yg menyebabkan timbulnya calon2 yg kategori TAIKKKK UNTA DAN HAMPASSSS KELAPA....

Anonymous said...

Letih lee abe nong kite, nak wat guane, ore bagi kijo dok buak kijo..

Anonymous said...

Kalo dulu aq kisah gak pasai sapa yg jadi calon...tapi krn keBAHALOLan Parti Angkat Spendar dan ANUwar Jubor mmbuat aq XKISAH langsong sapa2 pon ...asalkn dia mewakili BN aq akan sokong......

Aq xmau nnt nasib kite org Melayu akan mcm Melayu Spork atau org Palestine sana tuh....

UNDI AQ DAN KELUARGA SERAMAI 5 ORG UTK BN, BN DAN BN.....

Anonymous said...

Terlungkuplah BN... selagi DS NAJIB tk buat rombakan dan perubahan semula calon2 di SELANGOR terutamanya PANDAN, GOMBAK DAN AMPANG pasti akan ada undi protes dalam ketiga2 kawasan tersebut.... ia akan jadi teruk dari 2008... tlg amik perhatian DS NAJIB... tlg BLOGGERS PR highlight isu ini dalam setiap blog anda.. supaya DS NAJIB buka mata luas2.... jgn sampai kena tipu dgn BELUKANG NOH OMAR DAN ZIN BADAK SUMBU....

Anonymous said...

Tukar segera calon2 di SELANGOR.... jgn sampai menyesal... ia akan memudahkan AZMIN ALI menjadi MB SELANGOR yg baru... calon DUN CHEMPAKA tak layak... orang lain yg berhempas pulas membuat kerja aleh2 si mamat hingusan ini yg jadi calon... daripada mana dia beli dia punya DIPLOMA... DS NAJIB pun bleh kena kelentong...

Anonymous said...

Calon di DUN CHEMPAKA tikam belakang KETUANYA iaitu HISHAMUDDIN... Kami mahu HISHAMUDDIN MOHAMAD jadi calon di DUN CHEMPAKA... selama hari ni HISHAMUDDIN yg buat kerja.. tapi orang lain yg ambil advantage utk jadi calon... ini semua adalah kerja2 TANGAN GHAIB... tolong jawab wahai BELUKANG NOH OMAR DAN ZIN BADAK SUMBU... KENAPAKAH ANDA BERDUA TIDAK HANTAR NAMA HISHAMUDDIN MOHAMAD kpd DATO SERI NAJIB????????????????? Ini adalah satu PENIPUAN yg terancang.. tapi tak kan begitu mudah DS NAJIB bleh di tipu oleh BELUKANG2 ini...... nasiblah........

Anonymous said...

X yah la nk sabotaj calon. Kasi BN menang di selangor. Bagi depa wat keje dulu berkhidmat untuk rakyat. Jgn terlalu cepat menghukum.

Anonymous said...

Mcm mane pula dgn org yg dh betul2 ikhlas berjuang buat kerja dari 2008 lg... sudahlah berjuang tanpa ape2 peruntukan.. tapi bila tiba masa calon haramjadah yg ditonjolkan... sabotaj ker atau tidak itu terpulang pd individu masing2... yg aku nk bgtahu ni adalah kerana percaturan yg sangat kotor di dalam kem UMNO SELANGOR tu sendiri... perkara mcm ni harus di HEBAHKAN satu Malaysia.... supaya BANGKAI2 BERNYAWA yg ada dlm kem UMNO SELANGOR ni di hukum... tunggu dan lihat tsunami yg sangat dahsyat akan melanda calon2 UMNO SELANGOR.... ubah segera sebelum calon2 ni terlungkup... perhatian utk AMPANG, PANDAN DAN GOMBAK...

Anonymous said...

DS NAJIB anda adalah PENGERUSI PERHUBUNGAN UMNO SELANGOR... tidakkah anda sedar akan perkara yg berlaku ni... kenapa anda tidak lihat orang yg betul2 layak menjadi calon di PANDAN, AMPANG DAN GOMBAK...

Anonymous said...

Tukar segera calon di DUN CHEMPAKA... kalu tidak UNDI PROTES PASTI AKAN BERLAKU SEPERTI 2008.... adakan anda sudah lupa bagaimana PN NOSIMAH HASHIM telah tewas Di tangan calon PAS YB ISKANDAR dgn majoriti cuma 1000 undi akibat daripada undi protes... Kali ni akan lg hebat undi protes...

Anonymous said...

Kami mahukan DATO ISMAIL KIJO bertanding di DUN LEMBAH JAYA... bukan nya orang yg tak pernah nmpak muka di AMPANG dan tiba2 dia pulak jadi calon... orang yg sudah tidak di terima lg di BUKIT BINTANG tiba2 nk menonjolkan diri pulak... Porahhhhhhh ciitttttttttt.... sudahlah tk pernah buat jasa lg mau masuk kawasan orang... teruk..... teruk....... kubur BN sudah siap di AMPANG DAN PANDAN.......

Anonymous said...

Lirik lagu:

TANYA SAMA NAJIB,
APE PASALTAK BLEH TIDO,
NANTI JAWAB NAJIB,
SILAP LETAK CALON SELANGOR...

TANYA SAMA NAJIB,
KENAPA RASA BIMBANG,
NANTI JAWAB NAJIB,
SELANGOR TERUS HILANG....

KAH......KAH...... 35 KALI ....

Anonymous said...

Kami semua akan lakukan SILENT PROTES DI SELANGOR....

Anonymous said...

Protes!!!!!!!!!! kasi ajar parasit dlm kem UMNO SELANGOR..... Tukar calon di AMPANG dan PANDAN...

Anonymous said...

Aku tau.korang yg x puas hati calon korang x terpilih ni mesti ada sebab.klu tak tak kan la meroyan mcm tu.knp?dah nmpk bayang2 projek tp terlepas ka?

Ini lah klu kepentingan peribadi diutamakan.org tgh risau psl nasib agama bangsa dan negara tp korang fikir tembolok sendiri.

CUCU TOK WAN said...

kabornya dahulukan rakyat...ishh

Anonymous said...

Ada juga segelintir calon yg berpengaruh dan sedang berkuasa yang terlibat dalam hal-hal sebegini namun kesnye tidak dihebahkan malah di offkan terus dari record kerana mempunyai backup yang kuat :) admin perlu juga kaji secara mendalam tentang perihal and cerita-cerita akhlak yang melibatkan para pemimpin BN. Rasanya ada juga yang tidak betul kan?

Blog Archive

Labels