1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Wednesday, April 3, 2013

HAAAA... NIK AZIZ MERAYU, MENANGIS DAN USAP LUTUT MUDIR-MUDIR PONDOK DI KELANTAN... TAHU TAKUT!!!

Wednesday, April 3, 2013

Bukan lagi satu rahsia apabila Nik Aziz dan PAS Kelantan sedang berhadapan dengan ketakutan luar biasa terhadap sikap dan reaksi yang ditunjukkan oleh mudir-mudir pondok di seluruh Kelantan. Bahkan bukan setakat Kelantan, sebaliknya di tempat-tempat lain, terutama sekali di Kedah. Kehilangan 25% sokongan dari institusi pondok, amat menakutkan dan menggentarkan PAS terutama sekali Nik Aziz.

Justeru, hari ini, Nik Aziz sudah pun mengutuskan balaci untuk berunding dengan mudir-mudir sekolah pondok bagi memastikan undi-undi untuk PAS dari pondok, kekal untuk PAS.

Semenjak kebelakangan, mereka yang terlibat dalam institusi pondok dan keagamaan di Kelantan sudah tidak lagi menyembunyikan kebencian mereka terhadap kerenah dan gelagat PAS terutama sekali Nik Aziz yang bercakap tidak serupa bikin, bahkan menjauhi ajaran Islam demi mendapatkan undi serta mengambil hati para pemimpin PKR dan DAP.

Walaupun Nik Aziz dan para balacinya cuba bercakap besar, hakikatnya mereka semua sedang ketakutan amat sangat. Kalau institusi pondok sudah menyatakan tentangan terhadap ajaran-ajaran PAS dan Nik Aziz, maka sebenarnya sudah banyak mata yang terbuka dan sudah banyak otak yang menerima hidayah Allah Taala.

Kalau benarlah seperti yang dikatakan oleh balaci dan pecacai bahawa PAS hanya berserah diri kepada Allah Taala, timbul pula pertanyaan, mengapa agaknya Nik Aziz menghantar utusan untuk memujuk mudir-mudir pondok dan institusi keagamaan di Kelantan untuk memastikan PAS kekal memerintah Kelantan selama lima tahun lagi?

Ada mana-mana balaci dan pecacai PAS yang sanggup bagi jawapan?

Esok, kita siarkan apa yang mudir-mudir pondok katakan, yer!

Published with Blogger-droid v2.0.10

14 comments:

Anonymous said...

Padan muka nik aziz!

Anonymous said...

nik aziz bakal gali kubur sendiri bila ulama pondok ramai dah tidak memihak kepada beliau tp harap ulama politik yg lain sama tersungkur spt hadi,haron taib,haron din dsbnya

KAW said...

dek kerana terlalu asyik menjilat kote kulup lim kit siang dan lim guan eng....serta kote bengkok anwar ibrahim...akhirnya.nik aziz dan pas kehilangan sokongan

celana biru said...

Kerana sombong, bongkak dan mengaku tiada orang lain yang lebih Islam darinya membuat dia tersentak dan sedar.
Dulu dia mencabar mantan PM Mahadhir supaya menarik diri dengan mengatakan jika Tun bersara hari ini, esok dia akan ikut sama.
Ingat Allah pegang akan janji mu itu, tetapi hingga hari ini masih bongkak dan mempermain-mainkan janji mu itu.
Masih ingatkah kata-kata mu: Saya akan tetap menjadi calon PRU 13 walaupun berkerusi roda ?
Bersaralah sebelum orang Kelantan sendiri menghumbankan kamu ke dalam longkang.

Anonymous said...

Di Kelantan telah ramai ulamak2 yg tiada kepentingan politik, rakyat dan trmasuk golongan muda menolak kepimpinan PAS & Nik Aziz nih!...Yg heran dan pelik nya di negeri2 lain, masih ada yg tergila2kn Nik Aziz! Buka mata la sikit, yg dok dkt Kelantan tu lebih mengetahui perihal Nik Aziz, yg kamu dok jauh dr Kelantan ni kenapa tak sedar2 diri lg??

Anonymous said...

Wahai tok-tok guru pondok di kelantan Dan kedah berpeganglah pada prinsip anda sekarang... jgnlah lg ditipu oleh puak2 Pas... ingatlah Islam bukan boleh diperjudikan hanya kerana politik songsang puak2 jahanammmm fuckatan..

Anonymous said...

dah nak buat macam mana, utk menegakan islam TG lebih percayakan syaitan, nuar, lim kit siang, lim guang eng dan karpal dari ulama2 pondok dan umat islam yg lain...

dalam ajaran agama pas utk nak tegakan islam kena hina nabi, kena syirikan kalimah Allah swt, hina ayat2 al quran, memecah belah dan memutuskan persaudaraan sesama umat islam, memurtadkan umat islam yg lain dan sebagainya...

sekarang hukum Allah swt sedang berjalan dan sesiapa yg mempermain2kan agama utk kepentingan politik dan utk kelihatan islamik.. hanya tunggu saja masanya.. Allahhuakbar

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

YA ALLAH,....DATANG LAH PERTOLONGAN MU UNTUK MENGHAPUSKAN MUNAFIK MUNAFIK DI BUMI MALAYSIA INI.SELAMATKAN LAH MALAYSIA INI DARI MANUSIA DURJANA INI....

Anonymous said...

mudir mane?

tok guru pondok yang takde pondok ke?

penebar roti canai ke?

yang ada murid setakat 17 tu ke?

ahaksss...

atau mudir pondok bas, pondok telefon?? ha ha....

cari la mudir yang faham bahasa arab betul2 la ok... dan pondok2 yang bukan jenis pondok bas atau pondok telefon yerr... he he

Anonymous said...

tok nik ckp bhasa arab ka?? setau aku tok nik ckp bhasa melayu gak... ang pham bhasa arab ka... apa martabat ang?

Anonymous said...

Petanda aura sementara yg di-pinjamkan oleh Allah SWT kpd n.ajis sudah di-cabut dan di-ambil balik olehNYA yg membuatkan otak dan jiwa n.ajis semakin bercelaru. telinga semakin pekak dan penglihatannya semakin kabur.

Anonymous said...

Isley cam ni lar...Islam tk cam ni...

Anonymous said...

Menghina ahli ilmu dan orang-orang soleh adalah salah satu sifat orang-orang kafir sekaligus salah satu ciri orang-orang munafik sebagaimana hal itu ditetapkan oleh al-Qur`an, salah satunya adalah firman Allah, “Kehidupan dunia dijadikan indah dalam pandangan orang-orang kafir, dan mereka memandang hina orang-orang yang beriman.” (Al-Baqarah: 211). cukuplah Allah sebagai penolong kita dan Dia adalah sebaik-baik penolong.

Blog Archive

Labels