1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Thursday, April 4, 2013

SOLAT ORANG UMNO TAK DAPAT PAHALA, KATA NIK AZIZ... TAPI KALAU ZINA ISTERI ORANG, MUDAH SAJA ALLAH AMPUNKAN!!!

Thursday, April 4, 2013

Teruskan bercakap wahai Nik Aziz... sebab semakin lama cakapmu, tidak ubah seperti AHMAK atau bahasa Melayunya bermaksud dungu, tolol, bahlol, baghal dan bengong!

Malam tadi, Nik Aziz sekali lagi mengajarkan perkara karut yang menjadi sebahagian daripada isi perut dan urat dagingnya. Katanya, orang UMNO kalau bersolat tak akan dapat pahala kerana UMNO mengamalkan dasar kebangsaan yang menolak Islam.

Dasar Kebangsaan tolak Islam?

Apakah yang Nik Aziz cuba maksudkan Islam itu sebagai PAS? Kalau Islam dimaksudkan sebagai PAS, maka HALALLAH dan WAJIBLAH bagi UMNO memerangi dan menolak PAS kerana PAS tidak pernah memperjuangkan Islam yang diajarkan oleh Rasulullah s.a.w, sebaliknya PAS hanyalah sebuah parti politik yang telah mempergunakan dan memperdagangkan Islam dengan harga yang amat murah iaitu sebuah kerusi politik untuk tempoh 5 tahun!

BACA DI SINI

Taktik mengkafirkan UMNO dan mengislamkan PAS yang diamalkan oleh Nik Aziz sebenarnya amat menyerupai kaum Khawarij mengkafirkan sesiapa sahaja yang bukan daripada golongan mereka.

Islam apakah yang diajarkan oleh Nik Aziz? Dia sendiri cuba mengambil kerja Allah Taala dengan menentukan pahala dan dosa manusia lain. Apakah kerana dia menjadi Mursyidul Am PAS, maka dia bebas mengeluarkan kenyataan menyeleweng dan karut sebegitu rupa?

Seterusnya Nik Aziz cuba bercakap tentang IKHLAS. Katanya, kalau tidak ikhlas, tidak dapat pahala.

Sekali dengar, memang betullah cakapnya tu. Apa-apa amalan pun, perlu ikhlas dan wajib mengikhlaskan diri kepada Allah Taala. Tetapi dalam konteks dia sendiri sebagai orang politik, ikhlas sangatkah perjuangannya itu? Ikhlas sangatkah dia sehingga dia pernah mengeluarkan kenyataan akan terus bertanding dalam pilihanraya biarpun terpaksa berkerusi roda? Ikhlaskah dia untuk menjadi wakil rakyat walaupun tahu dia sebenarnya tidak pernah peduli dengan masalah rakyat yang diwakilinya? Adakah amalannya akan diterima sekiranya dia MEMECAH AMANAH yang dia sendiri minta?

Apa sebenarnya tujuan PAS ditubuhkan? Ikhlaskah PAS dengan Islam sedangkan dalam banyak senario, PAS lebih kelihatan menentang Islam berbanding membela Islam?

Bukankah Nik Aziz merupakan orang yang paling kuat menentang penyatuan umat Islam di Malaysia daripada pelbagai fikrah termasuklah yang menjadi ahli PAS dan UMNO untuk duduk dalam satu saf? Bukankah dia yang paling kuat menyalak dan menyatakan bahawa selagi dia hidup, dia tidak akan bekerjasama dengan UMNO kerana UMNO pernah menendang PAS keluar dari Barisan Nasional walaupun hakikatnya, dia yang beria-ia mendesak agar PAS keluar dari Barisan Nasional sehingga mengadakan pakatan untuk menggulingkan Asri Muda?

Inilah rupa manusia yang perasan dia ULAMA padahal dia apa benda pun tidak tahu dan tidak mahir. Nak katakan dia mahir dalam Bahasa Urdu, tidak juga. Nak katakan dia mahir dalam Undang-Undang Islam, jauh panggang dari api. Nak katakan dia pakar dalam bidang tafsir, TASFIR DENGAN MANTIQ pun, dia terbabas ke kiri kanan.

Yang dia mahir ialah memutarbelitkan lidah dan menambahkan lagi kesesatan kepada sebilangan umat Islam di negara ini dengan kenyataan-kenyataan agama cap ayamnya!!!

Itu pasallah dalam kepalanya, SOLAT TU UNTUK DAPAT PAHALA!!!

Alahai... tok guru tuh! Benda paling asas macam tu pun, boleh salah!

Solat untuk dapat pahala?

Tak habis belajar rupa-rupanya mamat kampung yang dah tua renta nih!!!

16 comments:

Anonymous said...

KESIAN........HARUS DI HANTAR BUAT MENTAL CHECKUP SEBELUM TERLAMBAT.
BANTULAH DIA........MAKIN BANYAK DOSA......KESIAN.

Anonymous said...

kalau solat orang UMNO tak dapat pahala, apakah pulak solat parti yang mahu jual nama Allah pada orang bukan Islam dapat beratus-ratus kali ganda pahala???

Apakah solat manusia yang seronok buat zina dengan pelacur kemudian selepas selesai mengentot terus naik mimbar berkhutbah dan mengimami jemaah boleh dapat pahala beribu-ribu kali ganda dari manusia muslim biasa???

Apakah pula, orang yang sanggup makan babi bersama Guan Eng dari makan ayam bersama Najib apabila solat boleh dapat berjuta-juta kali ganda pahala dari penganut Isle biasa???

Ye, yang pasti sape yang melihat potret pork nick walaupun tak pernah solat pasti dapat pahala... itulah ajaran isle sejati dari pork nick...!!!!!

Anonymous said...

Maaf Tuan Guru (T.G)...

Saya rasa TG sudah keterlaluan. TG dah semakin nyanyuk. Harap2 TG silalah buangkan saka2 yg ada dibadan tu, semakin hari semakin memudharatkan. Sekarang semakin jelas saka2 yg ada telah hampir sepenuhnya menguasai diri TG. Maaf jugalah kerana pihak kami telah membelasah sebahagian saka2 yg diberi kepada anak-buah TG yang mana telah digunakan untuk mempengaruhi pentadbiran satu organisasi yang diketuai oleh anak buah TG di Selangor.

Anonymous said...

Lahirnya Nik ajis untuk menyesatkan umat islam di malaysia...

Anonymous said...

Mana Nik ajis uturn pasti sangat solat orang UMNO dapat pahala ke tak..? Dan mengamalkan dasar kebangsaan tolak Islam..? Yang aku nampak sekarang nik ajis uturn terus menerus menuduh dan menghukum tanpa penjelasan yang munasabah.

Mr Lonely said...

ok

Anonymous said...

Nik Ajis dah jadi Tuhan. Dia pulak tahu sembahyang dapat pahala atau tidak!

Anonymous said...

La ni..sapa lak tolak Islam..ish ish buat lupa ler pulak..

Bukankah Negara Islam dah tukar jadi Negara Berkebajikan!! Hak sama rata..semua agama serupa..yg mana bunyinya macam adik komunis je!!

Anonymous said...

org tua kutuk nih mmg patut kena "FLYING KICK" sedas sebelum mampuih!

Dyg Peace said...

TGNA bercakap macam Dia Tuhan. .tak baik , dosa besar tgna. .Marah Tuhan...sebab tu umur tgna tu dipanjangkan tak mati mati. .Tuhan suruh bertaubat, jika tidak. .segala aib tgna akan ditunjukkan...

Anonymous said...

Kalau sudah pasti solat orang umno tak ada pahala maka sah lah Nik Aziz ini Tuhan kerana dosa pahala adalah urusan Tuhan. Fatwa songsang sering beliau keluarkan, tak menghairankan kerana sebagai Tuhan fatwa boleh dikeluarkan sesuka hati...dah tak takut Tuhan kerana sendiri adalah Tuhan..kerana nak undi sanggup mengaku Tuhan...

Anonymous said...

KEPALA BURIT..KAU TU TAK TOLAK ISLAM KE?CKP PASAL HUDUD,TP DLM MANIFESTO HARAM TAK NAMPAK..KALIMAH ALLAH PUN KAU GADAI..MURTAD PUN KAU SOKONG..DASAR SYIAH LAKNATULLAH..

Anonymous said...

Ustaz Saidi menegaskan otak Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat tidak berapa sihat sejak kebelakangan ini.

Isu kafir mengkafirkan UMNO hingga mewujudkan perceraian suami isteri jelas membuktikan PAS menggunakan fahaman yang salah dan keterlaluan hingga sanggup melabelkan penerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) sama seperti haiwan dan wang itu haram digunakan

Anonymous said...

SAPA JUMPA ORG TUA CELAKA NI TOLONG TAMPOR MULUT DIA!!!MMG CELAKA NAJIS NI!!!MASA DIA SAKIT ORG UMNO PUN ADA YG MELAWAT DIA...KURANG HAJOR ORG TUA CELAKA NI!!!!!

Anonymous said...

Dia berlagak nak jadi Tuhan...akhir2 mental dan spritualnya di-cabut dan di-ambil balik oleh Allah SWT. Selama ini dia tidak takut langsung dengan amaran azab yg pedih yg di-turunkan oleh Allah SWT kpd puak2 munafik dan juga puak2 yg melampaui batas.

Anonymous said...

hadui vongokk! mandai2 nak menilai amal ibadat orang..yang hampa tu berjanji manifesto haprak..xtunai..mungkir janji betoi sangat la.pahala la?? bangang

Blog Archive

Labels