1M4U

IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Friday, April 5, 2013

VIVIAN DAN ALVIN SEBENARNYA 'LEBIH MULIA' BERBANDING ANWAR IBRAHIM!!!

Friday, April 5, 2013

Bukan main lagi para pecacai Pakatan Rakyat cuba untuk menggelakkan UMNO dan Barisan Nasional apabila pasangan blogger bogel dalam Internet, Vivian dan Alvin bergambar dengan bendera Barisan Nasional serta menyatakan sokongan kepada Barisan Nasional dengan kaedah yang cukup sarcastic.

Konon-kononnya UMNO dan Barisan Nasional memang padan pun dengan pasangan blogger tersebut. Kononnya lagi, BOGEL DAN LUCAH adalah padanan yang paling sesuai dengan UMNO serta Barisan Nasional.

Bagaimanapun, sesuatu yang mereka tidak sedari ialah mereka mentertawakan diri sendiri!


Bayangkanlah, Alvin dan Vivian lebih IKHLAS dan LEBIH TULUS berbanding Anwar Ibrahim. Setidak-tidaknya mereka tidak pernah menafikan yang tubuh badan bogel yang menampakkan kemaluan walaupun bulu bersepah adalah tubuh badan mereka sendiri. Setidak-tidaknya mereka tidak menafikan dengan bantuan para pecacai menerusi alasan paling bodoh dan paling dangkal iaitu DILAKONKAN OLEH PELAKON PROFESIONAL YANG DISOLEK DAN MENYERUPAI ANWAR IBRAHIM!

Bahkan Alvin dan Vivian jauh lebih IKHLAS dan LEBIH TULUS berbanding Elizabeth Wong, Azmin Ali mahupun Saharuddin Hamid yang kemaluan mereka juga telah dapat dilihat oleh penduduk seluruh dunia yang mempunyai akses Internet mahupun majalah lucah Jepun. Setidak-tidaknya, mereka tidak menyalahkan UMNO kerana mereka berbogel dan bersetubuh, bahkan dengan bangganya menyatakan bahawa mereka GEMAR DAN SUKA MELAKUKANNYA untuk orang ramai!


Setidak-tidaknya, Alvin dan Vivian memberitahu, mereka memberikan khidmat dan 'jasa' kepada orang ramai yang meminati apa yang mereka lakukan dengan cara mendatangkan hiburan.

Sedangkan Anwar Ibrahim, Azmin Ali, Elizabeth Wong, Mat Sabu, Salahuddin Ayub mahupun Husam Musa, lebih rendah tarafnya berbanding pasangan tersebut kerana SUDAHLAH MEREKA GEMAR DAN MENIKMATI APA YANG DILAKUKAN, sebaliknya mereka menyalahkan UMNO dan Barisan Nasional. Bahkan lebih teruk lagi, mereka menyalahkan Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor walaupun yang terdedah dan berbuat jahat adalah KEMALUAN MEREKA SENDIRI!!!

12 comments:

Anonymous said...

Dasar Hati dan perasaan busuk gilerr punya pakatan Haram Jadah. Cakap orang lain buruk pada hal diri sendiri terabis jahat lagi terkutuk. Pergi mampus dengan Pakatan Anuwar Haram sial..

Xpas said...

Apa pun dunia hanyalah spt mainan dan seketika sahaja, di Akhiratlah kehidupan sebenar yg kekal selamanya.
Yg mengucap kalimah Syahadah dan meyakininya pastilah lebih baik dari yg tidak mengucapkannya.
Mudah mudahan saja semuanya bertaubat dan memeluk Islam yg hanif.

Anonymous said...

"SUDAHLAH MEREKA GEMAR DAN MENIKMATI APA YANG DILAKUKAN, sebaliknya mereka menyalahkan UMNO dan Barisan Nasional..." kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahahkalkahakahakahakklakahakall

juragan 69 said...

Bhai...utk isu alvin dan vivian ini...pada aku ia ttp tak boleh diterima walau atas alasan apa pun... Ikhlas tulus...pada aku ia ttp menjijikan kerana ini bukan budaya kita...biarpun mereka bukan melayu apatah lagi muslim...ttp ini mnhina negara kita yg berteraskn islam...hak peribadi bukan bermakna hak masyarakat harus diketepi kn...ini biadap utk rakyat yg mengaku rakyat malaysia yg tidak tahu menghormati hak serta maruah bangsa lain yg bernaung dibawah satu negara...bhai,pada aku bnyk lg isu yg mmpu lu kupaskn...bukan isu yg sebegini bhai... Pada aku anwar adalah anwar...dan dua mangkok ini ttp hina...noktah

Anonymous said...

dulu, kini dan selamanya wang dan lucah tidak boleh berpisah dgn umno...

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

betapa bangangnya umnobn ,,,last last sipecacai sex juga jadi pujaan depa,,,

Anonymous said...

Tapi kami x angkat pengamal sex bebas & songsang jd pemimpin kami..

Anonymous said...

Jage2 en anon, nanti kene TERKAM..haha..

Anonymous said...

Ingatlah saudaraku, setiap keaiban seseorang yg didedahkan kpd umum,

maka berdosalah org yg mendedahkannya setiap kali org ramai melihatnya.

Kalau setiap hari sebanyak seribu org, maka darablah selama sebulan,

dah berapa banyak dosa yg ditanggung, dan betapa pedihnya

azab di akhirat nanti. Kalaulah ada yg masih merasa tidak bersalah dgn

perbuatan ini, silalah bertanya kpd mana2 tokoh agama yg

diyakini. Semoga insaf.

Anonymous said...

slah tetap salah...dosa tetap dosa...xkesah la sape yang buat..

Anonymous said...

org yg terang-terangan buat seks dikatakan lebih mulia daripada anwar ibrahim? jelas lagi nyata diorng lagi teruk. Anwar tu kne fitnah. dia dh kahwin, dh ade isteri, dh ada anak, dh ade cucu org kata dia liwat org lain pulak? lawak apa? anak dia nurul izzah yg dh kahwin dan dah ada anak pun org fitnah lagi buat seks. agak-agaknye manalah tempat korang yg memfitnah ni kat akhirat nnti ye? tak cukup dgn membanggakan org yg buat maksiat, kau fitnah org lain pulak. takkan sbb mereka undi BN kau banggakan mereka lebih? Astaghfirullah, dunia akhir zaman ni...

Blog Archive

Labels