IKLAN BERBAYAR

ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT

Thursday, May 9, 2013

HIMPUNAN SUARA ANAK CINA DAP DI KELANA JAYA, BERPERISAIKAN MANUSIA MELAYU!!!

Thursday, May 9, 2013

Walau apa pun alasan muluk yang diberikan oleh pecacai Pakatan Rakyat bagi menghalalkan himpunan mereka di Stadium Kelana Jaya, hakikat yang tidak dapat ditolak ialah, himpunan tersebut lebih sesuai dinamakan sebagai HIMPUNAN CINA DAP yang kempunan tidak dapat mengubah lanskap politik negara dan penggubalan semula Perlembagaan Malaysia mengikut kehendak mereka.

Biarpun ketua himpunan tersebut adalah Anwar Ibrahim tetapi tangan ghaib di belakangnya adalah Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng. Dan biarpun dikatakan Pakatan Rakyat sebulat suara membantah keputusan SPR yang mengisytiharkan kemenangan kepada Barisan Nasional, tetapi di Pulau Pinang dan Kelantan, orang Pakatan juga yang sebulat suara menerima tanggungjawab sebagai Kerajaan Negeri.

Lim Guan Eng dan DAP Pulau Pinang langsung tidak membantah keputusan PRU13 yang membolehkan mereka menguasai Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang dengan majoriti yang lebih besar dan kerusi yang lebih banyak. Walaupun tentera-tentera siber DAP dalam RED BEAN ARMY sedang menggempur dunia maya dengan pelbagai cerita rekaan yang amat mudah dipercayai oleh puak-puak Melayu tidak cukup akal, mereka langsung tidak memperkatakan tentang penipuan atau blackout di Pulau Pinang.

Di Kelantan pula, puak Husam Musa dilihat sedang menjadikan keputusan PRU13 sebagai medan ketidakpuasan hati apabila Husam Musa tidak dilantik sebagai Exco walaupun memenangi DUN Salor. Tidak pula mereka merungut tentang keputusan PRU13 di peringkat negeri Kelantan.

Berkapasiti 40 ribu orang dengan 25 ribu di tempat duduk dan dalam kawasan padang 15 ribu orang, para pecacai Pakatan sedang membesar-besarkan angka di Stadium Kelana Jaya sekarang ini sehingga ada yang dengan bangganya menyatakan bahawa jumlah kehadiran adalah 200,000 orang!

Lebih 80% yang hadir adalah anak-anak muda Cina dan berusia antara 21-40 tahun. Sekaligus menjadikan himpunan ini tidak ubah seperti himpunan anak-anak Cina DAP yang cuba mengulangi semula apa yang berlaku pada tahun 1969.

Kebetulan pula 10 Mei 2013, jatuhnya pada Jumaat. 10 Mei 1969 adalah hari mengundi. Pada sebelah malamnya apabila keputusan diumumkan, banyak lokasi panas mulai dikesan. 11 Mei 1969, perarakan mulai dilakukan oleh anak-anak muda Cina yang sebelum itu cukup berkobar-kobar semangat mereka setelah dipanaskan oleh Lim Kit Siang dan gerombolannya terutama apabila menyatakan perlunya Artikel 152 dan Artikel 153 dihapuskan selain Bahasa Kebangsaan yang terdiri daripada empat bahasa selain Bahasa Melayu.

12 Mei 1969, jumlah kematian orang Melayu mulai meningkat apabila chauvinist yang sebahagiannya merupakan bekas penganut ajaran Komunisme mulai mengganas dalam cubaan mereka menghalau dan menghapuskan Melayu dari Kuala Lumpur. 13 Mei 1969, orang Melayu mulai bertindak balas dan berlakulah pertumpahan darah yang agak tragis.

‘Kejayaan’ Himpunan Anak Cina DAP pada malam ini di Kelana Jaya, pastinya ada kesinambungannya pada hujung minggu nanti. Apatah lagi, tarikh-tarikhnya amat bersamaan untuk menostalgiakan semula kekalahan dan kegagalan DAP untuk menghapuskan Melayu dari Bandaraya Kuala Lumpur.

Ini cubaan kali kedua. Bezanya kali ini, DAP berjaya menarik sokongan ramai anak-anak muda Melayu bagi mengurangkan risiko dan natijah yang bakal mereka hadapi sebagaimana yang berlaku pada tahun 1969. Dan pada masa yang sama, DAP bolehlah mendabik dada bahawa himpunan berkenaan adalah himpunan rakyat berbilang kaum, sekalipun yang hadir 80% adalah Cina.

Sesuatu yang barangkali tidak sempat difikirkan oleh anak-anak muda Melayu yang turut menyertai himpunan tersebut ialah, sekiranya terjadi apa-apa, merekalah PERISAI MANUSIA yang berjaya direkrut oleh DAP dengan bantuan Anwar Ibrahim yang kemaruk nak jadi Perdana Menteri!


48 comments:

Anonymous said...

Jutaan Cina telah menipu Najib dalam PRU13..tapi seorang Melayu haprak telah menipu jutaan Cina...!! Aku bangge...aku nak gelak lagi ha..ha.ha..!!

Anonymous said...

Anon 12:44 AM

betoi statement hang tapi hang lupa nooo....jutaan Melayu ttp menyokong BN dan DSN...

Dan itu yg xbole ANUwar n Cina DAPig trime....

Anonymous said...

..anon 12:50 lu faham idak apa yg anon 12:44 tulis.. melayu haprak yg anon 12:44 maksudkan ada la ajuburi..

Anonymous said...

Ditakdirkan malaikat maut menjemput Anwar Ibrahim pada dan ketika ini...adakah Pakatan Rakyat mampu membawa kononnya arus perubahan kepada negara ini?

Anwar Ibrahim mampu klentong secubit rakyat malaysia yg kabur dan buta sejarah - namun yang lain masih berpegang teguh kepada perpaduan & keharmonian negara.

Anonymous said...

Itu kiasannya bro...tepat sekali...kita geng..anon 12:44..

Berita dari gunung said...

Anwar bimbang dengan dua kes besar

1. Kes Perang Sulu- Lahad Datu
2. Rayuan Kes Saiful 22 - 23 Julai ini.

Dia sangat takut dengan kemungkinan dituduh sebagai penderhaka dan merengkuk selama-lamanya dalam penjara. Dia sedang membina perisai, maka ramailah penyokong "Penderhaka" dan "orang kena tuduh" dalam kes Liwat.

Anonymous said...

Bangsa Melayu kena bangkit lawan puak Cina Pendatang niii....Mana Persatuan Silat Gayung dan lain-lain,Ayuh...kita ganyang sikit puak haram jadah Cina...Buat masalah sangat....

Anonymous said...

Kita boleh baca..pakatan rakyat bernafas atas ikon..ANUwar, Paderi Nik Aziz, Tokong LKSiang...Tapi lapis kedua tak ada karisma malah telah ada kem masing2..jadi,utk jangka pnjang bukanlah wadah yng solid utk mmbntuk sebuah krjaan. Lagipun, asas ideologynya celaru..Tak macam BN..dari sudut Tahaluf as Syiyasi nya..menepati dengan UMNO sebagai tunjang yg memacu dan meletakkan hala tuju sebuah kerajaan. PAS pulak hanya boleh jadi jurucakap DAP..jadi menyalahi konsep Tahaluf As Syiyasi itu sendiri...

Anonymous said...

bgus terjadi lg tragedi mcm 13 mei 69 dulu...boleh kita MELAYU kurang kan anak2 babi cina kt TANAH MELAYU ni..ambo tunggu

Anonymous said...

Kesian ramai pencacai tal sedar diri kena klentong di krkaba jaya tadi. Cina mesti suka tengok melayu bahlol yg bersekongkol mengadai kalimah Allah datang pakai tudong dan kopiah. Awat lah mak hang lahirkan anak mcm hang. Aku tak izin dunia dan akhirat anak cucu aku yg menerima penindasan dari kafir ni nanti gara2 kebodohan hang semua. Hang jawablah kat akhirat nanti.

shah said...

Tahniah anon12:44. ulasan yang bernas.
Bagus juga cina kena tipu ngan melayu haprak tu....
Tapi ada juga lagi melayu yang bersama2 ngan cina sokong aljuburi. Masih tak sedar lagi mereka... kesian...

Anonymous said...

ambo ado KL doh ni..negara ambo TANAH MELAYU..buke tanoh cina..

Anonymous said...

Alhamdulilla

Anonymous said...

Mata dah buta. Hati dah hitam. Dajjal.

Anonymous said...

bg dia masuk hotel sg.buluh,.kt sana boleh pilih mcm2 lubang jubur ada..tak ada org nk rekod video..semua dijamin halal..

Anonymous said...

PDRM kata nak tangkap SEMUA YG HADIR DI PERHIMPUNAN TU..

PDRM kata nak tangkap SEMUA YG BUAT UCAPAN MENGHASUT..

Saya nak tengok berita esok, ada tangkapan tak.

Firasat saya mengatakan tiada. Alasan: perhimpunan berjalan dgn aman.

Anonymous said...

Najib kena tipu dgn berjuta2 cina. Anwar pulak menipu berjuta2 cina. Tapi yg ni paling best, Anwar kena tipu dgn berjuta2 melayu.

Anonymous said...

Jom orang Penang!

Esok kita pi KOMTAR.. halau itu Tokong! SPR menipu...!

DAP sebenarnya TEWAS!

Anonymous said...

Ekk,melayu memang spesis bodoh kata cina,...tapi anak2 Cina yg cerdik tu jadi BODOH jugak ke? Hebat aura Aljuburi, kaum cina ditipunya. ...ha,ha,ha,ha......lawak! !

Anonymous said...

kalau cina nk beperang dgn melayu..silakan..sy melayu TIDAK GENTAR..ayuh mulakan..rela gugur tanpa undur,.INI TANAH MOYANG KAMI..BUMI PAHLAWAN MELAYU..

Anonymous said...

Balasan....Cina tipu Melayu, Melayu ( Anwar ) tipu Cina pulak............baru adil maa.....

tobeng said...

Aku naik lrt tadi penuh dengan anak2 cina pakai baju hitam nak ke kj.Punyalah bising macam lrt tu lim kit siang punya.

Memang betul 80% adalah anak2 komunis yg datang.Ada lah celah2 tu anak2 gadis Melayu pas siap yg berpurdah pun ada.Aku geleng kepala tengok Melayu diperbodohkan cina dan dajal anuwar.

Diorang tahu kita tak boleh buat apa sebab diorang ada perisai Melayu2 barua yg sanggup mati untuk mereka.

Anonymous said...

biar lah 1 melayu ni tipu cina di malaysia.sebijak bangsa cina akhir nya tertipu juga akhir nya menang banyak mana pun kerusi puak cina tak bolih perintah negara kerana kuasa ada ditangan sultan dan agung sebab itu Anuar mahu tutup kemaluan nya dengan berkata bn tipu dan spr kata berapa banyak demotransi tidak mengubah keputusan kalau tak betul kenapa kelantan,penang sudah angkat sumpah km dan mb bermakna keputusan diakui olih dap dan pas di harap bangsa cina baca balik perlembagaan negara disitu baru tahu siapa yg tipu siapa.

Anonymous said...

Wahai polis tolong lah buat sesuatu tak kan lah nak tunggu peristiwa berdarah baru nak bertindak tp yg depa hanya brani tangkap org melayu je.. Smpi bila perasaan org melayu ini hendak dibakar.. Atau nak tunggu ia betul2 terbakar? Dlm keadaan skrg sikit percikan api saja sudah ckp utk memarakkan api.. Apa cerita dgn cina yg terbalik kan bendera msia, apa citer ngan namewee yg buat lagu banglasia? Adakah mrk ini kebal undang2. Rakyat sudah bersuara maka keamanan perlu di jaga..

Anonymous said...

Butuh pak hang flying kick, suara anak muda cina konon, tu suara anak2 muda cina, melayu dan india. Dah la, hang meroyan sebab tok bashah tak dpt jadi MB Kedah ka? Hahahaha Bhai, bashah tu ada mce ja bhai, pondan kat tanjung bendahara pun ada diploma.... hahahha hidup YAB DATUK MUKHRIZ TUN MAHATHIR

Anonymous said...

Secubit rakyat malaysia burit mak hang.... kalau secubit ja maknanya najib dah menang 2/3 la woiii..apa bengap sangat hang ni?

Anonymous said...

celaka haram jadah belia2 melayu yg mudah terjerat dengan kata2 DAPig sial nih. Mmg boleh dikategorikan pengkianat bangsa. dah la xtau parti DAP ni mcm mana. boleh bangkang pulak UMNO dan PAS bersatu. aku mmg amat malu dengan melayu yg mcm ni. diorang semua dah kena hasut baik punya dari puak2 DAPig sialan nih. kita skrg jgn pakai pistol pedang smua. buat baik sama cina. tapi pada masa yg sama jangan bagi keistimewaan langsung kat cina. tu MCA dan gerakan boleh pakai tuh. bila2 jer diorang boleh keluar. HARAM jADAH. kalau dah jenis makan babi tuh. tetap sama babinya. lepas nih mula la nak buat baik. puiii. shame on you chinese ! mari jilat kaki melayu dulu lah. aku bukan orang BN. aku pangkah pas sebab calonnya disitu mmg layak utk AGAMA dan BANGSA. tapi aku tau prinsip BN utk AGAMA bangsa dan negara. x semua teruk. BERSATULAH BANGSAKU. HANYA DENGAN BERSATULAH BANGSA KITA YANG LEMAH INI AKAN KUAT. untuk apa ???? untuk NEGARA kita, AGAMA kita dan utk BANGSA kita agar generasi yg akan datang menjadi bangsa yang lebih berdaya saing, maju dan negara islam yang disegani dimata dunia.

Anonymous said...

Ayuh melayu bersatu kita protes secara senyap.. Buy chinese last buy malay first.. Jgn beli roti massimo itu cina punya beli gardenia syed bukari punya.. Sesapa yg beli insuran dr org cina kita terus berhenti jgn bg duit lg kat mereka setiap bulan.. Jgn beli brg kat family store penyokon tegar dap, beli dr mydin or kerajaan tlg buat byk kedai rakyat, jgn beli top up kat kedai cina cari kedai melayu, jgn beli brg hardware kat kedai cina, beli kat supermarket, apa2 pun brg dr kedai cina kita boikot kalau terpaksa sgt beli la sikit.. Itu pun kalu murah sesangat atau pun kita minta tawar smpi dia takda untung byk. Kita ajar diorg cukup2 dlm 5 thn ni, kalu dia blh buat red bean army kita pun blh. Sbb kjaan tak blh tunjuk sgt sikap anti cina so kita sbg rakyat la yg main peranan biar melayu pakatan saja yg tlg cina..

Anonymous said...

Alaaa,,,yg datang tu semua kaki raba bontot pompuan asal dpt raba tetek,,cukuplah,,just nk rasa2 best bontot & tetek amoi best tak, mcm ketua mereka tu,,,hehehehe

Anonymous said...

Wahhh, esok sure ramai cina penat, ambik MC tak larat nak keje... elok jugak buat hari2 mcm nie... Kita semua masuk keje, naik kan ekonomi... Hehehehehe...

Anonymous said...

Hebat jawapan anon 12.44,

Kebetulan pada mlm 4.5.2012, finale katanya, aku ada di kedai mamak kat Padang PKNS, memanglah ramai tapi yang banyak mata sepet seluar pendek, Nisbahnya 50 seluar pendek, 3 lalang, 1 mudah lupa, lebihkurang 1 kereta 2 orang tu yang parking sampai padang PKNS... akhirnya 5.5.2013 rakyat dah bersuara, bukan satu stadium penuh menentukan, satu 1Malaysia menentukan, kena tipu hidup2 kau seluar pendek..

Anonymous said...

Kalaulah betul perhimpunan ini adalah majority nya kaum cina...Alhamdulilah, orang melayu dah mula sedar siapa kita.

InsyaAllah, yang tinggal sedikit tu akan sedar jugak/ mengikut majority melayu.

Mana PERKASA, mana ABIM, prsatuan silat-silat, mana persatuan oarng melayu.... tak kan masih tidur jugak. Bangkitlah... kita sudah tiada masa.

Harap-harap orang melayu kali ni tak "Hangat-hangat Taik Ayam"

Anonymous said...

Sokong dengan JANGAN BELI BARANG CINA.

Belilah di KEDAI 1MALAYSIA...confirm orang melayu punya. http://www.kedairakyat1malaysia.com.my/

Belilah di Pasar-pasar Tani...confirm orang melayu punya

Cumanya aku cari kedai Tayar dan nak beli insurance kereta, dari 6May tak jumpa lagi.

Bumbung rumah aku bocor pon aku tangguh sebab nak cari melayu...alhamdulilah dah jumpa.

BANGGA AKU BELI DARI ORANG MELAYU

celana biru said...

Saya setuju dengan pendapat "Berita dari gunung"
Apa yang berlaku di stadium itu adalah rancangan Anwar sebagai penyokong waktu dia ditangkap dan dihadapkan ke mahkamah nanti. Maka berduyun-duyunlah kononnya rakyat berdiri di belakangnya.
Janganlah kita tertipu sekali lagi oleh manusia dajjal dan pembelut bangsa/agama ini.

celana biru said...

Saya setuju dengan pendapat "Berita dari gunung"
Apa yang berlaku di stadium itu adalah rancangan Anwar sebagai penyokong waktu dia ditangkap dan dihadapkan ke mahkamah nanti. Maka berduyun-duyunlah kononnya rakyat berdiri di belakangnya.
Janganlah kita tertipu sekali lagi oleh manusia dajjal dan pembelut bangsa/agama ini.

Anonymous said...

Yaaa

Aku pun BANGGA BELI BARANGAN DARI ORANG MELAYU ISLAM !!

Anonymous said...

Bangang ... tidak menyukuri hidup ... !!.
Pemimpin yang hilang akal....!!!!
Kau memusnahkan keamanan ini.....

Anonymous said...

Deria ke 6 saya mengatakan anwar ni tak boleh di percayai. Dia penuh dengan muslihat. Dulu saya cukup risau bila kenangkan dia akan jadi PM lepas Tun M tapi legaaaa bila dia di pecat. Selagi anwar tak dapat menerima qada dan qadar ALLAH selagi tu kita akan merasai suasana tidak tenang di TANAH MELAYU ni. Dendam anwar pada UMNO tidak akan padam sampai ke akhir hayatnya.

Anonymous said...

hai bangang bangang umno,,bila lagi hampa nak sedaq diri dari dipergunakankan oleh 'kepala2' hampa,,sampai tak boleh nak pikiaq2 dah ka?minyak murah tak mau?PTPTN dimansuhkan takmau?tol Free tak mau?jilat juboq Najib MAUU??

Anonymous said...

Bro,
kat penang banyak ada banyak pengundi hantu.... apek dan auntie cina kat sana mana reti cakap bahasa melayu.. nak nyanyi lagu kebangsaan pun tak tau...kalau ikut definasi puak pakatan itu pengundi hantu.

Anonymous said...

Harga maruah Melayu Islam bukan boleh dibodek dan dibeli dengan PTPTN dimansuhkan, minyak murah, toll percuma dan lain-lain janji masam manis pakatan. Itu semua janji yg tentu belum dapat.

Anonymous said...

Anon May 9, 2013 at 8:59 AM
(1) cube bgtau JENIS MINYAK mne yg nk dturunkn harga? ron 95 @ 97 @ diesel? myk msk, myk urut, myk lain2? brape byk nk dturunkn? n ade ke JAMINAN bl trn xkn naik blk smpai bl2? (2) PTPTN bkn wajib! klu xnk byr, xyah amik. blaja btl2, apply biasiswa. x pn mtk mak bpk. ape pening2. ni dpt PTPTN g bjoli lps 2 xnk byr n sbuk nk hapuskn. spe ajar hutang x yah byr? org pjm duit RM10 pn sbuk nk suh byr blk. x byr hbs skampung d canang.ni kn plak bpuluh ribu. sendiri mau ingat la!! (3) Tol free? tgk ppinang ckpla. xyah tgk tmpt2 lain. pjg ceritanya. buktikn dl kt negeri2 yg dorg pgg, br ckp soal negara. setakat janji guna air liur, semua org pn blh!

Anonymous said...

aku lama dah buat boikot2 nih..

boikot secara senyap2 je.

dari service aircond sampai kontrak rumah..dapat cari melayu. mekanik2 kat kedai2 cina tu pun semua melayu. so pandai2 la kawtim dengan mekanik2 tu..beli barang runcit pun dapat melayu. apatah lagi makan dan minum. berlambak kedai/gerai orang melayu Islam. yang penting usaha dan konsisten.

jika sekadar hangat2 taik ayam..baik diam je..

Anonymous said...

Aku bersyukur masih banyak Melayu yang cerdik dan tak tertipu dengan manifesto PR yang merepek tu. Dahla takde dibuat secara kuantitatif. Deme yang percaya tudahla tak reti ekonomi, tak ada inisiatif langsung nak berfikir. Deme Arab Saudi yang kaya tu pun tanggung lebih dari USD 43 billion subsidi setahun nak bagi petrol murah, la ni sibuk nak naikkan sebab nak kurangkan belanja. Kalau kita ada duit banyak tu bolehla. PTPTN kalau mansuh orang susah tak masuk universitilah, nak kena buat loan kat bank pulak. Yuran tu seciput je yang banyak belanjanya tu makan minum tempat tido belanja awek makan, tu pun deme PR tak paham-paham lagi. Nasib baikla makcik jual kuih kat kg kome ni pandai, kalu dah free belaka depa nak cari duit tang mana kata dia. Tunjuk kat kome analisis mike PR tang mana nak amik duit tambah subsidi negara, dalam masa yang sama nak kawal hutang negara baru kome percaya.

Juragan 69 said...

Bhai...mnkkn anwar dh bg amanat pd pngikut beliau yg mayat beliau diawet atau di mumiakn...whatever asalkn penganut anwar masih mntuhankn anwar dlm perjuangan mencinakn jawatan pm...

ABC...ASAL BUKAN CINA...

Anonymous said...

ELEH DAP.... SAJA NAK COVER BALIK JANJI DAP PADA KAUM CINA PADA PRU13 KONONNYA PAKATAN AKAN MENANG.

ANWAR PULAK MEROYAN HILANG MAJORITI DI PARLIMEN DAN DUN SELANGOR. JADI KETUA PEMBANGKANG YANG DILANTIK BUKANNYA RASMI...

JILAT...JANGAN TAK JILAT...KIT SIANG TU.

KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH!

Anonymous said...

melayu yg dok sokong cina & anuwow tu melayu bodo..ada akai xmau guna..konon nk tunjuk hero tp xsedar diri depa dok diperguna dgn setan2 tu..bodoh punya org

Anonymous said...

setuju sgt2...maruah agama, bangsa & negara lg penting dr semua tu...janji pr janji kosong..org bodo ja yg percaya dgn janji xmasuk akai...

Blog Archive

Labels