Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, October 20, 2014

INILAH MUKA ORANG YANG CUBA MENGHALALKAN 'ANJING' DI KALANGAN ORANG ISLAM!!!



Inilah wajah orang yang menganjurkan kempen 'SAYA PEGANG ANJING' yang mendapat penyertaan dan publisiti gila babi membabitkan perempuan-perempuan Melayu bertudung di Petaling Jaya dua hari sudah.

Orang inilah yang cuba menghalalkan sesuatu yang tidak seharusnya dijadikan halal kerana sifatnya benda yang hendak dihalalkan itu bersifat najis.

Orang inilah yang cuba menjadikan orang Melayu bercelaru dalam masalah furuq berdasarkan pegangan mazhab dengan percampuran mazhab yang pelbagai. 

Orang ini jugalah yang mahu menjadikan orang Melayu-Islam di Malaysia mempunyai pemikiran yang sangat liberal dan akhirnya berpihak kepada DAP.


Ini pula surat yang dikatakannya sebagai persetujuan daripada JAIS baginya menganjurkan pesta pegang anjing yang mahu dipertontonkan kepada rakyat Malaysia, terutama sekali orang Islam. Surat ini dijadikannya alasan untuk menggembirakan golongan kafir yang menjadi penaja dan penaung kepada budak lelaki yang menganjurkan pesta pegang anjing di atas. 


Tidak ada siapakah yang teringin hendak menganjurkan pesta bogel di Malaysia dengan alasan, fitrah manusia, lahir tanpa seurat benang pun. Pakaian pula hanyalah kosmetik dan kostum yang diada-adakan sedangkan manusia itu sendiri adalah telanjang? 

Kalau pegang anjing boleh, mengapa pula pesta bogel tak boleh diadakan secara terbuka di negara ini? Pasti ramai yang teringin hendak mengukur panjang manakah atau lebat manakah bulu sekian-sekian individu. Pastinya ramai yang teringin nak tengok tembam dan saiz apakah yang dimiliki oleh para pemimpin Pakatan Rakyat khususnya dan konco-konco mereka seperti SYED AZMI ALHABSHI!!!!

No comments:

 
Blogger Templates