Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, November 20, 2014

SAIFUDDIN NASUTION GELAK-GELAKKAN SAHAJA NIK ABDUH YANG DIANGGAPNYA KERAS DI LUAR, LEMBIK DI DALAM!!


Apa masalah Saifuddin Nasution dengan Nik Abduh, anak lelaki Nik Abdul Aziz Nik Mat yang merupakan Mursyidul Am PAS sehinggakan dia mengambil kesempatan untuk membalun Nik Abduh secara terbuka dengan merendah-rendahkan intelektual dan integriti Ahli Parlimen Pasir Mas itu. 

Soalan Nik Abduh di Parlimen pada 19 November yang dianggap sebagai remeh oleh Saifuddin Nasution sebenarnya berkait dengan mutu permainan bolasepak negara di mana negara banyak mengeluarkan peruntukan untuk pembangunan mutu bolasepak negara. 


Namun Saifuddin Nasution nampaknya tidak senang dengan pertanyaan-pertanyaan itu. Baginya, Nik Abdul perlu mengeluarkan kenyataan yang senada dengan Rafizi Ramli, seperti Tony Pua atau setidak-tidaknya seperti Tian Chua. 

PKR sekarang sedang bersama-sama DAP untuk menyingkirkan PAS dari Pakatan Rakyat. Bagaimanapun, tindakan balas kaum pro-ulama dalam PAS telah menyebabkan perancangan Anwar Ibrahim menerusi Parasit-Parasit dan PASMA, terbantut. 

Serangan kepada PAS dihalakan terus kepada Abdul Hadi Awang, Presiden PAS selain golongan yang kuat menyokongnya seperti Nik Abduh dan golongan yang enggan menerima ketuanan PKR dan DAP. 



1 comment:

Anonymous said...

Si penjilat jubor Anuwar nak memperli seorang ahli politik yang 1000x lebih berkaliber daripada beliau?

Dah la, Nasution. Cara kau berpolitik longkang adalah menjijikkan. Perangai macam sial dan orang dah mula nampak yang kau sebenarnya adalah anjing belaan DAP.

Nik Abduh adalah harapan masa depan bangsa dan Agama. Walaupun saya bukan penyokong PAS, tetapi Nik Abduh sebagai wakil pembangkang yang berjuang untuk kebaikkan dan penaik taraf rakyat. Bukan macam si nasution dan si fizi pondan dan geng2 lain seperti khalid gereja....semuanya menjalankan tugas sebagai BALACHI DAP!!!!

 
Blogger Templates