Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, December 9, 2014

EH EH, TIBA-TIBA HANIZA TALHA ADUN TAMAN MEDAN JADI MALAIKAT SUBUH LER!!!

Haniza Talha yang telah dilaporkan polis oleh PERMATA kerana membuat fitnah, sekarang ini sedang menggelabah sangat-sangat. Walaupun telah terbukti yang dia mengeluarkan kenyataan fitnah dan memutarbelitkan jumlah peruntukan Kementerian Pelajaran yang turut membabitkan PERMATA, Tadika Kemas dan Tadika Perpaduan, berkat ilmu pembelit dan pembohong yang dipelajari daripada Anwar Ibrahim, Haniza Talha cuba menegakkan benang basah. (DI SINI)

Menariknya, kenyataan yang dikeluarkannya, dipetik dan disiarkan oleh Keadilan Daily yang sudah tentu dimiliki oleh PKR dan portal The Malaysian Insider yang sangat pro-Pakatan Rakyat TIDAK MUNGKIN telah diputarbelitkan oleh UMNO-BN sebagaimana yang cuba ditimbulkan oleh Haniza Talha.

Haniza Talha kemudiannya cuba memintas dan mendiamkan serangan ke atasnya setelah dia terkantoi dengan menyatakan, dia tidak menuduh sebaliknya sekadar bertanya.

Apakah Haniza Talha tersangat bodoh kerana tidak dapat membezakan tuduhan dengan pertanyaan?

Atau adakah Haniza Talha cuba menarik orang lain dan keseluruhan rakyat Malaysia untuk jadi bodoh sepertinya sehingga tidak dapat membezakan tuduhan dengan pertanyaan?

Hari ini, Haniza Talha membuat kenyataan selamat. Dia tidak akan membuat sebarang ulasan berhubung siasatan Akta Hasutan ke atasnya sebaliknya dia hanya akan menjawab di mahkamah. Dia tidak akan menjawab sebarang pertanyaan polis kerana katanya, dia bimbang kenyataannya kelak akan diputarbelitkan oleh polis untuk mengenakannya di mahkamah.

Perangai buruk, hati busuk, Haniza Talha menyertai gerombolan yang cuba menghina dan memperlekehkan pihak polis. Dia yang mengeluarkan kenyataan tetapi polis yang dipersalahkannya.

KECUALI MAHKAMAH yang banyak memberikan kemenangan kepada Pakatan Rakyat, nampaknya Haniza Talha cukup yakin, mahkamah akan berpihak kepadanya, mengalahkan pihak polis, mengalahkan orang dan pihak yang difitnahnya, malahan mengalahkan majoriti rakyat Malaysia yang jauh lebih bijak berbandingnya!!






11 comments:

Gabenor johor said...

Melayu PR Mudah Lupa Fitnah yg dibuat

Anonymous said...

Susah nk mnang putrajaya sbab fitnah yg amat byk...tuhan tk makbulkan mimpi2 puak mrk

Anonymous said...

Yalah haniza...Pertanyaan utk membuka ruang penyokong2 nya dan orang ramai berburuk sangka pada rosmah.... tak gitu.

Anonymous said...

Mulut puaka..hati bangkai..mohon terasa

Anonymous said...

Mulut puaka..hati bangkai..mohon terasa

Anonymous said...

Mulut puaka..hati bangkai..mohon terasa

Melayu Selangor said...

Pertanyaan berbentuk kenyataan. Mulut puaka macam Mak Lampir. Jiwa hitam penuh khianat dan hasad dengki.

Anonymous said...

Penjahanam Bangsa Melayu...tapi heran ramai pulak yang sokong betina ni.

Anonymous said...

Penjahanam Bangsa Melayu...tapi heran ramai pulak yang sokong betina ni.

Anonymous said...

Yang dia buat ialah nasihati Penyamun2 UMNO supaya bertaubat. Kerana Penyamun2 UMNO sudah pun terkenal di seluruh dunia sebagai ancaman kepada kehidupan di dunia.

Anonymous said...

Huhh?? Main jantan betina bkn sebagai ancaman kpd islam? Dan seluruh umat manusia. Elok kamu piee nasihat bapak kpd segala,munafiq pok nuar,kau tu.
He has cause so much problems to himself his family his religion his race n his country. Benci sgt msia US kepala besar yahudi menadah tangan nak ambil dia. Piiee la..bye2

 
Blogger Templates