Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, December 4, 2014

HAMBEK KAU BANGANG!!! RAFIZI RAMLI KENA SAMAN DENGAN PERDANA MENTERI MALAYSIA!!!


Nampaknya, Perdana Menteri Malaysia telah meninggalkan budaya 'tak mengapa, nanti diorang diam sendiri'. Sebaliknya mula menggunakan pendekatan yang lebih ekstrim dan di luar daripada amalan biasa para pemimpin UMNO zaman Dinosaur. Sekaligus mula menunjukkan ketegasan dan DIA MEMPUNYAI TELUR sepertimana yang dituntut oleh majoriti penyokong UMNO-BN.

Kali ini, 'mangsanya' adalah RAFIZI RAMLI, Setiausaha Agung PKR yang juga merupakan bekas Pengarah Strategi Terkangkang PKR dan Ahli Parlimen Pandan.

Najib telah mengarahkan para peguamnya mengambil tindakan undang-undang ke atas Rafizi setelah Rafizi menuduh 'setiap RM100 dikutip dari duit minyak, hanya RM5 yang digunakan untuk rayat manakala RM95 masuk poket Najib atau beg tangan Rosmah.' (BACA DI SINI)

Dan Rafizi yang SUDAH SEDIA MAKLUM MERUPAKAN MAKHLUK TERBODOH yang menganggap dirinya pandai, dengan bangganya memberitahu hari ini, "Saya berasa bangga kerana telah menerima surat saman daripada Perdana Menteri kerana mempertahankan hak rakyat menuntut subsidi minyak sekurang-kurangnya 30 sen seliter."

Tengoklah betapa bodoh dah bangangnya Rafizi Ramli!

Dei Rafizi Ramli bangang! Saman itu bukan tentang kau mempertahankan hak rakyat macam yang kau fikirkan. Saman itu adalah tentang fitnah dan pembohongan ke atas Najib dan Rosmah bila kau berkata, 'Setiap RM100 yang dikutip dari duit minyak sampai ke tangan Najib, hanya RM5 diberikan kepada rakyat manakala RM95 masuk poket Najib atau beg tangan Rosmah.'

Takkanlah seorang Setiausaha Agung yang juga merupakan bekas Pakar Strategi sebuah parti yang menyokong Liwat, Murtad dan Kebebasan Seksual, tidak boleh faham apa yang dibaca dan terkandung dalam surat saman yang diberikan kepadanya?

Maka tidak hairanlah Rafizi Ramli beria-ia memperbodoh-bodohkan rakyat dalam ceramahnya dan cuba membandingkan negara ini dengan Saudi, Brunei Darussalam dan Venezuela dalam pengeluaran dan pengeksportan minyak dengan pengeluaran minyak mentah Malaysia sedang merosot.

1 comment:

Anonymous said...

Agaknya apa yg diperkatakan Iblis Laknatullah semasa diperintahkan Allah swt mengadap Nabi Muhammad Rasulullah saw benar2 terjadi kpd Rafizi LembuPKRlah "Orang yang bahagia dan beruntung adalah orang yang dijadikan bahagia oleh Allah sejak dalam perut ibunya, sedangkan orang yang celaka adalah orang yang dijadikan celaka oleh Allah sejak dalam perut ibunya".

Tak serik2 menabur fitnah selagi bernyawa ...

 
Blogger Templates