Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, December 2, 2014

HINANYA KAUM INDIA!!! MEREKA DIHALAU BAGAIKAN ANJING KURAP DARI HADAPAN RUMAH ANWAR IBRAHIM!!!


Oleh : AJ

Jika kita bersandarkan kepada populasi kawasan, kaum India di Malaysia sebenarnya tidak layak memiliki hatta satupun kerusi parlimen atau dun. Ini kerana, tidak ada sebarang kawasan yang mana mereka adalah majoriti penduduk.

Namun kerajaan yang ada pada hari ini tidaklah zalim dengan terus membiarkan kelompok minoriti ini terkontang kanting. Malah atas semangat 'persahabatan' banyak kawasan-kawasan Melayu diserahkan kepada MIC sebagai deposit tetap bagi membolehkan wakil-wakil kaum mereka mendapat tempat di Parlimen dan Kabinet.

Namun semacam biasa. Kerajaan tidak sempurna. Memang ada kekurangan. Bukan mudah nak puaskan hati kesemua pihak. Dalam masa yang sama tak payahlah ada pihak-pihak tertentu cuba menimbulkan kegelisahan dan mewujudkan keadaan tidak tenteram. Pembangkang sering menuduh kerajaan zalim dan tidak bersopan. Tidak mahu mendengar keluhan rakyat terutama sekali masyarakat India.



Baik,...Video diatas adalah bagaimana layanan 'ORANG KUAT' Anwar Ibrahim keatas Hindraf yang juga merupakan penyokong mereka sendiri selepas Pakatan memperolehi kemenangan di Kedah, Perak (Sebelum tumbang 9 bulan kemudian), Kelantan dan Selangor pada PRU12.

Jika sebelum menjadi Perdana Menteri pun orang Anwar dah menunjukkan sikap angkuh. Bayangkanlah sekiranya satu hari nanti, pada 50 Januari atau 16 September Anwar menjadi Perdana Menteri.... Bagaimana pula sombongnya mereka.

SUMBER

No comments:

 
Blogger Templates