Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, December 10, 2014

SEDAP BETUL REJIMEN ANARKI MEMPERBODOH-B8DOHKAN RAKYAT MALAYSIA!!!!

Kalau dah bodoh, maka apa yang terhasil juga adalah kebodohan...

Itulah yang ditunjukkan oleh Rejimen Anarki a.k.a Ali Abdul Jalil yang telah melarikan diri ke Sweden.

Bukan main lagi dia memaki hamun sembil merangsang diri sendiri kononnya dia ada nama di Malaysia dan perlunya sebuah negara bernama Malaysia ke atas dirinya.

Katanya dia adalah orang kedua yang telah memohon suaka politik selepas Alvin Tan dan itu merupakan rekod dalam sejarah anarkisme Malaysia. Yang dia terlupa ialah orang paling terkenal yang memohon suaka politik dan melarikan diri dari undang-undang Malaysia sebelum ini adalah Hishamuddin Rais yang berakhir dengan tangisan dan rayuan untuk pulang semula ke negara ini selepas tersadai di Britain selepas di penajrakan di beberapa buah negara selama 20 tahun.

Budak yang berlagak pandai ini juga terlupa bahawa Malaysia telah menggugurkan kerakyatan ramai golongan yang tidak mengenang budi termasuklah pengasas Dong Zong yang akhirnya mati di negara orang tanpa kerakyatan mana-mana negara.

Baru mohon suaka, belum tentu dapat jadi rakyat kerana suaka juga ada had dan masanya. Silap2 dia akan dihantar ke sempadan tanpa negara dan akhirjya terpaksa menjual buntut untuk menampung hidup.

Sekarang dia bolehlah berlagak pandai dan hebat tapi kesudahannya nanti apabila pendana berasakan dia tidak lagi mendatangkan keuntungan, dia akan dilempar macam kain buruk.

Dia bercakap tentang undang2 PBB tapi dia terlupa undang2 PBB tidak terpakai di mana2 negara kerana tiada autoriti. Dan dia juga terlupa abahawa suaka politik hanya diberikan di bawah 5 syarat sebagaimana yang digariskan oleh Konvensyen Geneva. Sedangkan dia tidak menepati walau satu pun syarat2 berkenaan.

Ini yang sedang viral di Facebook....



6 comments:

Anonymous said...

luahan kecewa yg amat sangat....kerana mulut badan binasa. Tinggal di temapat org bukannnya mudah....sesal dulu pendapatan sesal kemudian tiada guna...jadi pati....

Anonymous said...

Kah kah kah,,,,,padan muke,,,hang 1 sen pun tak guna kat malaya niii,,,,pi la duduk jdi pelarian tu,,,,tau la nasib hang,,,,kah3

Anonymous said...

Tak hinggin.Malaysia ada rakyat mcm hang!! pi jual pungkok hang kat sana kalo laku. puiiii !!!

Ronn said...

budak celaru minda ni ada pengikut ke?

Anonymous said...

LARI LAH SEJAUH MANA KAMU NK LARI. DLM NEGARA SENDIRI TAK BOLEH HIDUP NK HIDUP DI NEGERI ORANG ?
MUSA AHMAD YG BERTARAF PENGERUSI KOMUNIS MALAYA YG LARI KE PEKING ITU PUN DI PENGHUJUNG HAYATNYA MOHON BANTUAN TUN RAZAK UNTUK BALIK KE MALAYSIA YG SEWAKTU DITINGGALKANYA BERNAMA MALAYA.
KAMU TU BERTARAF MACAI JE ALI OII.

Anonymous said...

bongok betul pasal adhd/add, paham ke tidak, ni aku ni yg ada disorder ni. tak tau DIAM

 
Blogger Templates